Sport| Zabava| Život

Razonoda

njanja_de.manccini RSS / 26.04.2024. u 16:44

На страну све ружне вести из света, почевши од блиског истока, па вести из ју ес оф еј (хапсе и малтретирају студенте и професоре по разним универзитетским кампусима, да не помињем изборе, итд), па избори у македонији, па све друго, овај НБА плеј оф је много смешан и дође ми баш добро као лек за смирење. Утакмице између Нагетса и Лејкерса и Селтикс против Мајамија су комедија. Лејкерси су ужас, све им је судија крив. А Селтикси као да се упишке кад год им налете Мајами Хит у плеј оф-у.

Ја навијам за западно финале између Нагетса и Маверикса а на истоку Никс против Мајамија.

То што има наших играча у 3 од ова четири тима нема никакве везе.

Напред Нагетси!

 

 

 locker-1-.jpg

 



Komentari (257)

Bloger je isključio mogućnost postavljanja komentara za ovaj tekst

predatortz predatortz 17:37 26.04.2024

Ja navijam

...za braću Jokiće!
njanja_de.manccini njanja_de.manccini 17:43 26.04.2024

Re: Ja navijam

ух, која брука су они. не знам како је могуће да их је иста мајка родила.
predatortz predatortz 17:48 26.04.2024

Re: Ja navijam

njanja_de.manccini
ух, која брука су они. не знам како је могуће да их је иста мајка родила.


Baš ga blamiraju!
shmoo shmoo 22:50 26.04.2024

Re: Ja navijam

predatortz
...za braću Jokiće!



И Мишка и Мишка!




bene_geserit bene_geserit 03:38 27.04.2024

Re: Ja navijam

Kad su pitali Jokića koga se plaši od centara u NBA kad je došao, kaže ne plaši se nikog, jedini čovek kog se plaši je njegov brat Strahinja, "jel ste ga videli kako izgleda".
vcucko vcucko 09:35 27.04.2024

Re: Ja navijam

A što se nije našao niko da tog krkana Strahinju uzme pod svoje i napravi bar prosečnog centra. Da se bije sa NBA krkanima, ali na terenu. Ono kad su mogli Rodmana da izvuku sa dokova Njujorka... Ili bar neki pošteni keč. A sada Strejhindža and The Bolsheviks!
jovilim_e jovilim_e 07:02 02.05.2024

Re: Ja navijam

bene_geserit
Kad su pitali Jokića koga se plaši od centara u NBA kad je došao, kaže ne plaši se nikog, jedini čovek kog se plaši je njegov brat Strahinja, "jel ste ga videli kako izgleda".

Eeeee, da!
Nema boljega prvomajskog jutra nego kada ti žena kaže da veš mašina ne izbacuje vodu.
Još nisam ni progledao i već moram u akciju - iznošenje svega iz kupatila do golih pločica.
Kažem ženi da pripremi briska za sakupljanje vode, jer moram da otvaram čep od filtera pumpe za vodu.
I tako i bi - ja otvorim čep, a ono, umesto da voda nahrupi, iscuri samo nekoliko kapi.
Rekoh ja, dijagnostički proces mora dalje, pomeri se, moram da sobalim mašinu na bok da dođem do pumpe za vodu.
Naravno da su budale koje su dizajnirali limeno kućište mašine zavukli pumpu iza parčeta nepotrebnog lima tako da, em, konektor za napajanje strujom skidaš na ćoravo, a o tome da bi okrenuo pumpu u kaunter klokvajs smeru, i skinuo je, nema šanse.
Sreća pa je i nisam skinuo (jer je sigurno zapečena od kamenca), nego sam uhvatio fleksibilno gumeno crevo koje spaja dno bubnja i usisnu stranu pumpe - i osetio pod rukama da nešto u tom crevu ima.
Najpre sam pomislio da su to skamenjeni komadi deterdženta, te odlučio da odvojim crevo sa pumpe.
I imao sam štogod da izvadim - 6 velikih podloški spoljašnjeg prečnika cca 20 mm (za Pajića; Benea i ostale sa imperijalnog mernog sistema, skoro inč prečnika), jedan novčić od 50 evrocenti i jedan novčić od 10 evrocenti. U sve to se nakupilo razne vunice i napravilo potpuno nepropusni čep (nedavno sam imao avanturu i pronašao u samom filteru šraf za drvo cca 40 mm).
I onda se prisetim da sam pre nekoliko godina nešto budžio, a žena mi, potom oprala to radno odelo bez da sam, kako ja, tako i ona, ispraznili džepove.
Vratim crevio i sve potom bi OK.
Ali - to je bilo juče.
Jutros, još nisam ni progledao, kaže mi da mašina nije iscentrifugirala veš - čini joj se da je kaiš pao, a uverila se da se bubanj sa prednje strane ne okreće.
Opet mrdaj mašinu, skidaj zadnji zaštitni poklopac - i kaiš pao sa kaišnika.
Krenem da nameštam kaiš, ali ne mogu da pomerim bubanj - potpuno zaglavljem. Mrdni tamo, mrdni vamo i počne da se okreće uz neko zapinjanje - u jednu stranu bolje, ali kada počnem da okrećem u drugu stranu, odmah zaglavi.
Jebote, samo da ne moram da rastavljam bubanj.
I kažem ženi da taj film neće da gleda - nego ću da kupim novu mašinu.
Kaže ona, ti nisi normalan, pa ta mašina jedva da ima 5 godina.
I prebacim se ja sa prednje strane da vidim kako da demontriam veliku gumu sa strane vrata, pa da na taj način makar delimično prodrem do bubnja.
Kada gle čuda - kako sam ja na silu okretao bubanj, na prednjoj strani se između obrtnog unutrašnjeg dela bubnja i gume na vratima, pojavilo se jedva vidljivo parče crnog tekstila - naravno da je reč o čarapi.
Kažem ja ženi da mi iz alata dohvati klešta, ja okom, ona skokom - i pažljivo uhvatim to vidljivo parče čarape i lagano ga izvučem kleštima.
I sve sada OK, peru se zavese.
Dakle, da zaključim - nema bolje gimnastike nego u rano jutro tumbanje veš mašine po kupatilu.
Jedva čekam da vidim šta će biti sutra, treće jutro u nizu.
kamilo_emericki kamilo_emericki 07:50 02.05.2024

Re: Ja navijam

jovilim_e

Dakle, da zaključim - nema bolje gimnastike nego u rano jutro tumbanje veš mašine po kupatilu.
Jedva čekam da vidim šta će biti sutra, treće jutro u nizu.

Tvoja supruga i ti držite veš mašinu u kupatilu?
Kažem ženi da pripremi briska za sakupljanje vode, jer moram da otvaram čep od filtera pumpe za vodu.

Da li i u naprednom Lihtenštajnu majstor, makar to bio i suprug, od domaćice traži da bude njegova sluga i da čisti smeće koje on pravi dok popravlja pokvarenu stvar?
njanja_de.manccini njanja_de.manccini 11:09 02.05.2024

Re: Ja navijam

Tvoja supruga i ti držite veš mašinu u kupatilu?

pa ja mislim da većina ljudi u bivšoj Jugi čuva veš mašinu u kupatilu. Bar je tako bilo u moje vreme, a bogme moja mama još uvek je čuva u kupatilu.
ovde vidim dosta njih čuva u kuhinji ako nema posebnu prostoriju.
kamilo_emericki kamilo_emericki 12:49 02.05.2024

Re: Ja navijam

njanja_de.manccini
Tvoja supruga i ti držite veš mašinu u kupatilu?

pa ja mislim da večina ljudi u bivšoj Jugi čuva veš mašinu u kupatilu. Bar je tako bilo u moje vreme, a bogme moja mama još uvek je čuva u kupatilu.
ovde vidim dosta njih čuva u kuhinji ako nema posebnu prostoriju.

Znam ja da većina u bivšoj Jugoslaviji drži veš mašinu u kupatilu.
Jovilim_e često na blogu ističe Lihtenštajn kao primjer lijepog i pravilnog života. Takođe je više puta napisao kako je prošao dosta zapadnog svijeta, plus da je izgradio i ima veliku kuću. Zbog svega toga sam izrazio iznanađenje zbog držanja veš mašine u kupatilu.


docsumann docsumann 12:58 02.05.2024

Re: Ja navijam

Zbog svega toga sam izrazio iznanađenje zbog držanja veš mašine u kupatilu.


valjda je ne drži u celofanu
jovilim_e jovilim_e 13:32 02.05.2024

Re: Ja navijam

kamilo_emericki
jovilim_e

Dakle, da zaključim - nema bolje gimnastike nego u rano jutro tumbanje veš mašine po kupatilu.
Jedva čekam da vidim šta će biti sutra, treće jutro u nizu.

Tvoja supruga i ti držite veš mašinu u kupatilu?
Kažem ženi da pripremi briska za sakupljanje vode, jer moram da otvaram čep od filtera pumpe za vodu.

Da li i u naprednom Lihtenštajnu majstor, makar to bio i suprug, od domaćice traži da bude njegova sluga i da čisti smeće koje on pravi dok popravlja pokvarenu stvar?

Jbg!
Žena nema milosti, ja hteo da je držim na trešnji, ali ona uporna, pa je veš mašina, ipak, završila u kupatilu, gde se, i inače, najviše vode troši.
Sreća pa moje kupatilo nije 2 sa 2.
Eeee, da - izvini, moja žena nije domaćica, već inženjer.
Ali mašinski, jbg, daj šta daš.
jovilim_e jovilim_e 13:34 02.05.2024

Re: Ja navijam

njanja_de.manccini
Tvoja supruga i ti držite veš mašinu u kupatilu?

pa ja mislim da večina ljudi u bivšoj Jugi čuva veš mašinu u kupatilu. Bar je tako bilo u moje vreme, a bogme moja mama još uvek je čuva u kupatilu.
ovde vidim dosta njih čuva u kuhinji ako nema posebnu prostoriju.

Ti si, izgleda, kao i mnogi dijasporci (što vam ja ni najmanje ne zameram), zaboravila značenja nekih glagola.
Veš mašina se ne čuva u kupatilu, nego se veš mašina nalazi u kupatilu gde se, kada se u nju stavi veš i doda deterdženta, te uključi - i koristi
jovilim_e jovilim_e 13:40 02.05.2024

Re: Ja navijam

kamilo_emericki
njanja_de.manccini
Tvoja supruga i ti držite veš mašinu u kupatilu?

pa ja mislim da večina ljudi u bivšoj Jugi čuva veš mašinu u kupatilu. Bar je tako bilo u moje vreme, a bogme moja mama još uvek je čuva u kupatilu.
ovde vidim dosta njih čuva u kuhinji ako nema posebnu prostoriju.

Znam ja da većina u bivšoj Jugoslaviji drži veš mašinu u kupatilu.
Jovilim_e često na blogu ističe Lihtenštajn kao primjer lijepog i pravilnog života. Takođe je više puta napisao kako je prošao dosta zapadnog svijeta, plus da je izgradio i ima veliku kuću. Zbog svega toga sam izrazio iznanađenje zbog držanja veš mašine u kupatilu.



Lihtenštajn, nego šta!
Vidiš, ja mislim da su u ovoj stvari Srbi, bez obzira na Lihtenštajnijance u pravu - usrane gaće, pre tuširanja, skidam u kupatilu. Tu imam posebnu kantu za njih, a dve korpe za ostali veš.
I onda je logičnije da usrane gaće i prljav veš ne nosim u drugu prostoriju, nego da ih odmah turim u mašinu koja stoji u tom istom kupatilu kao zapeta puška.
A da, nakon pranja, nosim negde dalje čist veš.
Eeeee, da - na kitu mi idu mašine koje i suše veš.
Nema boljeg sušenja nego na vetru, kao što je, na primer, današnja BG košava.
jovilim_e jovilim_e 13:40 02.05.2024

Re: Ja navijam

docsumann
Zbog svega toga sam izrazio iznanađenje zbog držanja veš mašine u kupatilu.


valjda je ne drži u celofanu

U celofanu držim samo daljinske za TV i kablovsku.
Mora da se zna red.
docsumann docsumann 13:47 02.05.2024

Re: Ja navijam

jovilim_e
docsumann
Zbog svega toga sam izrazio iznanađenje zbog držanja veš mašine u kupatilu.


valjda je ne drži u celofanu

U celofanu držim samo daljinske za TV i kablovsku.


kako je to nehumano
njanja_de.manccini njanja_de.manccini 14:05 02.05.2024

Re: Ja navijam

jovilim_e
njanja_de.manccini
Tvoja supruga i ti držite veš mašinu u kupatilu?

pa ja mislim da večina ljudi u bivšoj Jugi čuva veš mašinu u kupatilu. Bar je tako bilo u moje vreme, a bogme moja mama još uvek je čuva u kupatilu.
ovde vidim dosta njih čuva u kuhinji ako nema posebnu prostoriju.

Ti si, izgleda, kao i mnogi dijasporci (što vam ja ni najmanje ne zameram), zaboravila značenja nekih glagola.
Veš mašina se ne čuva u kupatilu, nego se veš mašina nalazi u kupatilu gde se, kada se u nju stavi veš i doda deterdženta, te uključi - i koristi

potato, potahto
jovilim_e jovilim_e 14:10 02.05.2024

Re: Ja navijam

docsumann
jovilim_e
docsumann
Zbog svega toga sam izrazio iznanađenje zbog držanja veš mašine u kupatilu.


valjda je ne drži u celofanu

U celofanu držim samo daljinske za TV i kablovsku.


kao je to nehumano

Ponekada skinem najlon da se daljinski nadišu svežeg vazduha, pa ih opet uvijem.
kamilo_emericki kamilo_emericki 14:19 02.05.2024

Re: Ja navijam

jovilim_e


Lihtenštajn, nego šta!
Vidiš, ja mislim da su u ovoj stvari Srbi, bez obzira na Lihtenštajnijance u pravu - usrane gaće, pre tuširanja, skidam u kupatilu. Tu imam posebnu kantu za njih, a dve korpe za ostali veš.
I onda je logičnije da usrane gaće i prljav veš ne nosim u drugu prostoriju, nego da ih odmah turim u mašinu koja stoji u tom istom kupatilu kao zapeta puška.
A da, nakon pranja, nosim negde dalje čist veš.
Eeeee, da - na kitu mi idu mašine koje i suše veš.
Nema boljeg sušenja nego na vetru, kao što je, na primer, današnja BG košava.

Ako znaš čitati sa razumjevanjem onda ćeš primjetiti da ja tebi ne osporavam izbor mjesta za veš mašinu.
Ja se samo čudim da nisi usvojio standarde Lihtenštajna. Oni imaju prostoriju u kojoj je bojler, veš mašina i mašina za sušenje veša. Imaju i zvanično propisan standard za postavljanje ventilacije u tim prostorijama.
U srpakom jeziku postoje termini kupatilo i vešarnica. Kupatilo vjerovatno označava mjesto gdje se kupa, a vešarnica mjesto gdje se pere, suši i pegla veš.
jovilim_e jovilim_e 14:24 02.05.2024

Re: Ja navijam

kamilo_emericki
jovilim_e


Lihtenštajn, nego šta!
Vidiš, ja mislim da su u ovoj stvari Srbi, bez obzira na Lihtenštajnijance u pravu - usrane gaće, pre tuširanja, skidam u kupatilu. Tu imam posebnu kantu za njih, a dve korpe za ostali veš.
I onda je logičnije da usrane gaće i prljav veš ne nosim u drugu prostoriju, nego da ih odmah turim u mašinu koja stoji u tom istom kupatilu kao zapeta puška.
A da, nakon pranja, nosim negde dalje čist veš.
Eeeee, da - na kitu mi idu mašine koje i suše veš.
Nema boljeg sušenja nego na vetru, kao što je, na primer, današnja BG košava.

Ako znaš čitati sa razumjevanjem onda ćeš primjetiti da ja tebi ne osporavam izbor mjesta za veš mašinu.
Ja se samo čudim da nisi usvojio standarde Lihtenštajna. Oni imaju prostoriju u kojoj je bojler, veš mašina i mašina za sušenje veša. Imaju i zvanično propisan standard za postavljanje ventilacije u tim prostorijama.
U srpakom jeziku postoje termini kupatilo i vešarnica. Kupatilo vjerovatno označava mjesto gdje se kupa, a vešarnica mjesto gdje se pere, suši i pegla veš.

Ma, slabo ti ja stojim sa razumevanjem nerazumljivog teksta.
Meni je kupatilo prihvatljivije od vešernice.
Ja i veš kupam u kupatilu.
Vešernicu imaju oni koji žive u krletkama, odnosno, kako ja to kažem za stanove.
Ja imam ogromnu kućerinu sa još ogromnijim dvorištem.
I mogu kako hoću.
docsumann docsumann 16:11 02.05.2024

Re: Ja navijam

Meni je kupatilo prihvatljivije od vešernice.


vešarnica, kako joj to i samo ime govori, jje prostorija koja urbanom obezbjeđuje taj mali intimni kutak za samoubistvo vešanjem o kanapče, baš kao što se to na selu radi(lo) u sušari, međ' šunke i ostala mrtva mesa ...

mašina tu samo smeta
njanja_de.manccini njanja_de.manccini 16:20 02.05.2024

Re: Ja navijam


vešarnica, kako joj to i samo ime govori, jje prostorija koja urbanom obezbjeđuje taj mali intimni kutak za samoubistvo vešanjem o kanapče, baš kao što se to na selu radi(lo) u sušari, međ' šunke i ostala mrtva mesa ...

mašina tu samo smeta



srdjan.pajic srdjan.pajic 17:14 02.05.2024

Re: Ja navijam



Dokse, ti nisi normalan!

Inače i nama mašine stoje u vešeraju, mada pored ima i klonja i lavabo (da pre vešanja možeš da se olakšaš, da ne bi rizikovao prenaprezanje užeta ili kaiša, plus imaš gde da upražnjavaš dobre higijenske navike, jer čak ni samouobistvo nije opravdanje za zanemarivanje higijene).

A i ja sam morao par puta da popravljam moju mašinu za veš, jer su se one male pederske krpice za naočare provukle kroz ispust na dobošu i cevovod i došle do pumpe za vodu i zapušile je. I isto ovako sam kao čarli psovao majku milosnu (za šta sam se prebacio na srpski jezik, zbog slikovitosti i propusnog opsega) konstruktoru jer je tu pumpu stavio na najnepristipačnije mogiće mesto duboko u utrobi mašine, potpuno ubeđen u svoje konstruktorske sposobnosti koje su garantovale da se ta pumpa neće nikad zapušiti te lak pristup za servisiranje nije neophodan). Bilo mi je lakše zahvaljujući psovkama, mada sam svejedno morao da sobaljujem mašinu na pod, pri čemu sva ona zaostala voda koje je nemoguće otarasiti se, poliva vešeraj i ugrožava ostatk domaćinstva, to jest pravi bazen gde mu mesto nije.
dragosevacsutra dragosevacsutra 19:41 02.05.2024

Re: Ja navijam

Ja se samo čudim da nisi usvojio standarde Lihtenštajna. Oni imaju prostoriju u kojoj je bojler, veš mašina i mašina za sušenje veša. Imaju i zvanično propisan standard za postavljanje ventilacije u tim prostorijama.


ne znam za Lihtenstajn, ali u Svajcarskoj (ciji su oni maltene pridruzeni clan) sigurno nije tako. Prvo sto u vecini stanova nemas bojler.


kamilo_emericki kamilo_emericki 22:35 02.05.2024

Re: Ja navijam

dragosevacsutra
Ja se samo čudim da nisi usvojio standarde Lihtenštajna. Oni imaju prostoriju u kojoj je bojler, veš mašina i mašina za sušenje veša. Imaju i zvanično propisan standard za postavljanje ventilacije u tim prostorijama.


ne znam za Lihtenstajn, ali u Svajcarskoj (ciji su oni maltene pridruzeni clan) sigurno nije tako. Prvo sto u vecini stanova nemas bojler.



Nije riječ o stanovima već o kućama. Savremenim i prostranim, kakvu jovilim_e ima.
Stanovi imaju puno više ograničenja nego kuće. Lihtenštajn je "u igri" jer ga jovilim_e često navodi kao primjer za ugled a ja sam u Lihtenštajn ubacio francuske standarde stanovanja.
Inače, za popravljanje mašina preporučujem podizanje, naročito ako ima kakva pomoć, na nekakav sto jer olakšava većinu operacija. Od ispuštanja vode pa na dalje.




njanja_de.manccini njanja_de.manccini 17:57 26.04.2024

complexsports

srdjan.pajic srdjan.pajic 19:13 26.04.2024

Напред Нагетси!


Vaistinu napred!



Kad smo kod razonode, da preporučim ovu epizodu agelasta:



Odavno nisam ovoliko uživao u nekoj emsiji. Profesorka Koviljka je fenomenalna, fina, smirena, zna šta priča, i ume da objasni prilično komplikovanu tematiku narodu. Na stranu to što je profanka na ETF-u, koji je završila i na kome je doktorirala, a pre toga je završila Teslu. Oduševila me je već na početku kad je rekla da je još od osnovne škole htela da postane elektroinženjer. U tom detalju me je podsetila ne mene (dobro, i u ovom delu da je išla u Teslu).
njanja_de.manccini njanja_de.manccini 19:24 26.04.2024

Re: Напред Нагетси!

хеј да, заборавила сам да си ти ишао у Теслу. од моје рођене сестре син је тамо завршио. погледаћу ово што си окачио.
srdjan.pajic srdjan.pajic 19:49 26.04.2024

Re: Напред Нагетси!

njanja_de.manccini
хеј да, заборавила сам да си ти ишао у Теслу. од моје рођене сестре син је тамо завршио. погледаћу ово што си окачио.


Pogledaj ako te interesuje tema. Prof. Koviljka je takav jedan nerd da je stvarno milina slušati je.


docsumann docsumann 21:36 26.04.2024

Re: Напред Нагетси!

bila serija dobrih gostovanja kod Galeba na temu psihodelika ( u svaremenoj medicini, a i šire)
srdjan.pajic srdjan.pajic 03:01 27.04.2024

Re: Напред Нагетси!

docsumann
bila serija dobrih gostovanja kod Galeba na temu psihodelika ( u svaremenoj medicini, a i šire)


Samo povremeno gledam, to jest uglavnom slušam Galeba, a ni psihodelici mi nisu predmet interesovanja, ali cenim da vredi to odslušati, hvala na preporuci.
docsumann docsumann 09:04 27.04.2024

Re: Напред Нагетси!

srdjan.pajic
docsumann
bila serija dobrih gostovanja kod Galeba na temu psihodelika ( u svaremenoj medicini, a i šire)


Samo povremeno gledam, to jest uglavnom slušam Galeba, a ni psihodelici mi nisu predmet interesovanja, ali cenim da vredi to odslušati, hvala na preporuci.


psihodelici nisu interesantna tema sami po sebi (mada i apstrakovano, jesu zanimljivi) , već zbog toga što su fundamentalno skopčani sa fenomenom svjesti.

a svo troje gostiju su ozbiljni naučni djelatnici, jedna mlada žena koja na (mislim) Oksforud radi doktorat, renomirani kardio hirurg i na kraju dr. Časlav Hadži Antić, naš pionir na polju izučavanja ajahuaske, prije toga indijske tradicije joge i meditacije...


srdjan.pajic srdjan.pajic 03:14 28.04.2024

Re: Напред Нагетси!

psihodelici nisu interesantna tema sami po sebi (mada i apstrakovano, jesu zanimljivi) , već zbog toga što su fundamentalno skopčani sa fenomenom svjesti.



Pa da, koriste se za podjebavanje svesti. Tako ja bar to ovako banderaški razumem.

Usput, skrušeno priznajem ovde i autujem se da ni običnu cigaru nisam nikad zapalio, a kamo li istu nafilovanu psihodeličnim supstancama, a pogotovu nisam neki kaktus omlatio ili pečurku grickao. Dovoljno mi je komplikovano i nedokučivo i ovo jedino stanje svesti koje poznajem. Dobro, alteriranje svesti posredstvom alkohola mi nije strano, mada to nisam radio već jako dugo vremena.
cmix909 cmix909 08:01 28.04.2024

Re: Напред Нагетси!

docsumann
... kod Galeba...

Kao sto je i prirodno...


gavros gavros 19:51 26.04.2024

Evo ne pratim

sport uopšte godinama izuzev kad recimo igra fudbalska reprezentacija Srbije ali ovih dana pijem kafu prije posla u kafiću koji ima dva velika televizora na kojima stalno idu formule, košarkaške ili fudbalske utakmice i uhvatim sebe kako mi, umjesto da čitam novine, ekrani prizivaju pažnju. Prijatelj neki dan čak priča kako redovno ustaje po noći da gleda Jokića kad igra. Mogu da razumijem
docsumann docsumann 21:37 26.04.2024

Re: Evo ne pratim

imam dvojicu kolega koji čine isto. ustaju u 4 ujutro, odgledaju tekmu, pa na posa'
predatortz predatortz 21:42 26.04.2024

Re: Evo ne pratim

docsumann
imam dvojicu kolega koji čine isto. ustaju u 4 ujutro, odgledaju tekmu, pa na posa'


Ja sam sport mnogo više upražnjavao nego što sam ga gledao.
Ne mogu da razumem tu opčinjenost gledanjem, a još manje gubljenjem silnog vremena i energije na neke statističke podatke, analize i slične gluposti.

Moje gledište je jednostavno.
Voliš košarku? Igraj je!

michiganac michiganac 22:10 26.04.2024

Re: Evo ne pratim

Somborski deran je idealna mustra za kreiranje novog *nebeskog mita* (samo životnog) u Srbalja - zvijezda koja pokorava NBA-galaksiju..

Doduše, usput malo kao game changer-žrvanj drobi stari i kreira novi koncept iste galaksije.

Sa ekipom koja oko njega (r)evoluira, cut-uje, backdoor-uje,.. otprilike


predatortz predatortz 22:20 26.04.2024

Re: Evo ne pratim

michiganac
Somborski deran je idealna mustra za kreiranje novog *nebeskog mita* (samo životnog) u Srbalja - zvijezda koja pokorava NBA-galaksiju..

Doduše, usput malo kao game changer-žrvanj drobi stari i kreira novi koncept iste galaksije.

Sa ekipom koja oko njega (r)evoluira, cut-uje, backdoor-uje,.. otprilike




Zemljače, pamtim te po mnogo pametnijim izjavama.
Ne pljuckaj na svoje, ćorava je to rabota.
Postaćeš odrod, a drugo u odnosu na ono što jesi nećeš postati.

Onda si, što bi se reklo kod nas, niđe!

Niko od Jokića ne kreira nikakav mit, niti on čovek daje bilo kakav povod za to.
On samo razvaljuje pod košem i, čini mi se, dobro se zajebava radeći to.

michiganac michiganac 22:44 26.04.2024

Re: Evo ne pratim

Zezam se predo, karikiram malo, opusti se.. (i ne gledaj iz vizure "pljuckanja" )

Ali dečko jeste dosegao visine.
Черевићан Черевићан 22:07 26.04.2024

Нагетси & Он

или......Ја навијам

спорт......не могу......да гањам одвише
јер (препуних данас......29.235...дана),
ал' тв баш пратим...(Јокића посебно)
држим фиге да траје му игра уходана
bene_geserit bene_geserit 03:34 27.04.2024

naš

То што има наших играча у 3 од ова четири тима нема никакве везе

U koja tri? Osim Denvera i Majamija?
Ako misliš na Dončića, jel on "naš" jer ima pola "srpske krvi" ili je "naš" jer je iz exYu?
Ja ga nešto slabo doživljavam kao "našeg", ne znam zašto. Ove druge iz exYu tipa Nurkić, Zubac i sl. ne doživljavam nikako, ajde Dončića po malo.
Ali bi trebao da promeni kako igra da bi dosegao sledeći nivo. Ne može se sa usage 35-40% i gušenjem ostatka tima nigde. Jokić u ovom plej-ofu usage 23.8%.
Ја навијам за западно финале између Нагетса и Маверикса а на истоку Никс против Мајамија.

Teško da Dalas ima ikakve šanse, bez obzira što će da povedu večeras sa 2:1 protiv Klipersa.

Jedina dva ozbiljna tima na zapadu su Denver i Minesota, deluje je mi sa 50:50% šansi da stignu do velikog finala, bez obzira na prednost domaćeg terena za Denver.
Ovi timovi tipa Klipersi ili Finiks, to je žali Bože, skupili gomilu nekih zvezda na zalasku koji dobijaju po 40-50 miliona godišnje a pola mečeva propuštaju zbog povreda ili su ko izduvani pri kraju meča.

Na istoku Boston-Majami smeh potpuni. Najzanimljivije verovatno duel trenera. Eric Spoelstra (trener Majamija) jedan od najboljih u ligi, sjajni in-game adjustments, forsira protok lopte, izvlači maksimum iz tankog tima. Kako vidi da protivnička ekipa ima belog centra koji nije baš razbijač po košem (Porzingis ili u plej-inu Vučević) pošalje Jovića na njega a Bam bam dobije ulogu da juri najboljeg skorera na wing poziciji što ovaj radi odlično. Trener Bostona nemam pojma šta taj radi i zbog čega dobija milione, bukvalno ceo meč ne ume da se prilagodi i da prestane da igra dubok drop coverage na pick&roll-u (to je ono kad Porzingas ostane skroz pozadi na picku, a kako umetnost probijanja pikova slabo danas postoji u NBA, a i više se tolerišu pokretni blokovi, to se sve vreme završavalo sa igračem slobodnim na šutu za 3).
Boston vrlo antipatična ekipa (sem Derek White-a koji je super). Kad krenu da igraju Tatum i Brown my turn - your turn igru, to je da se obesiš, sve nešto na silu, bez protoka lopte. Porzingisa je Spolestra napravio unplayable, a kako ovaj trener Bostona ne ume da se prilagodi, ne verujem da će da bude mnogo koristan ostatak serije. Srećom da imaju Al Horforda, bez obzira na godine čovek super igra. I generalno su mnogo jači od Majamija i sa Batlerom i Rozierom, a nek moli bez njih. Tako da će vereovatno da prođu bez problema, ali bili su jači i prošle godine a ipak ćorak.
njanja_de.manccini njanja_de.manccini 12:57 27.04.2024

Re: naš

рачунам Дончића ту свакако јер је из бивше Југе. Јеси ли видео клипове како тренира уз српску турбо фолк музику? То тек не разумем. Тако млад а тако изгубљен.




Spiridon Spiridon 07:59 27.04.2024

Protesters are spreading throughout USA



ali kako im perfidno podmecu da su anti-izraelski pa ako su anti-ratni, a to znaci anti-izraelski, onda je to tacno.

Ja se iskreno nadam da je ovo pocetak nečeg mnogo masovnijeg i da će prerasti u anti-ratne proteste kao one protiv rata u Vjetnamu.

Svim srcem uz američke studente

shmoo shmoo 08:17 27.04.2024

Re: Protesters are spreading throughout USA

Spiridon
https://www.youtube.com/watch?v=busFJyzasgY

Ja se iskreno nadam da je ovo pocetak nečeg mnogo masovnijeg i da će prerasti u anti-ratne proteste kao one protiv rata u Vjetnamu.

Svim srcem uz američke studente



Студенти су у праву.

Рекао је то друг Тито још 1968.






П.С. -

Well, I heard Mr. Young sing about her
Well, I heard ol' Neil put her down
Well, I hope Neil Young will remember
A Southern man don't need him around, anyhow





bene_geserit bene_geserit 10:38 27.04.2024

Re: Protesters are spreading throughout USA

Ja se iskreno nadam da je ovo pocetak nečeg mnogo masovnijeg i da će prerasti u anti-ratne proteste kao one protiv rata u Vjetnamu.

Svim srcem uz američke studente

E vala, protestvuju muslidže i nešto libtarda.
Parole su im "prekinite svu novčanu pomoć Izraelu" a ne "prekinite svu novčanu pomoć Ukrajini", "zaustavite rat u Izraelu" a ne "zaustavite rat u Ukrajini".
Nisu protesti generalno protiv rata.
Tako da ne vidim zbog čega bi se emocionalno vezivao za bilo šta i koga tu.
shmoo shmoo 11:07 27.04.2024

Re: Protesters are spreading throughout USA

bene_geserit
Ja se iskreno nadam da je ovo pocetak nečeg mnogo masovnijeg i da će prerasti u anti-ratne proteste kao one protiv rata u Vjetnamu.

Svim srcem uz američke studente

E vala, protestvuju muslidže i nešto libtarda.
Parole su im "prekinite svu novčanu pomoć Izraelu" a ne "prekinite svu novčanu pomoć Ukrajini", "zaustavite rat u Izraelu" a ne "zaustavite rat u Ukrajini".
Nisu protesti generalno protiv rata.
Tako da ne vidim zbog čega bi se emocionalno vezivao za bilo šta i koga tu.



Светионик демократије + пендреци?

А протести безначајни, како ти рече?

Јбг, онда је Милошевићева Србија за ову америчанску кока кола демократију била узор и недостижни идеал.





Spiridon Spiridon 14:47 27.04.2024

Re: Protesters are spreading throughout USA

protestvuju muslidže i nešto libtarda


… tako su i oni studenti koji su zaustavili rat u Vjetnamu bili komunisti i izdajnici svoje zemlje …


I onda takvi kao ti zakace ovde Hendriksa ili Dilana … ako imas bilo sta u svojoj muzickoj kolekciji, slobodno baci sve u djubre ili zapali, pokloni nekome koji ce to ceniti.

Pogledaj ove muslidze … sram te bilo.





Not in Our Name !!!
bene_geserit bene_geserit 21:51 27.04.2024

Re: Protesters are spreading throughout USA

sram te bilo

Dal je moguće da pokušavaš sa virtue signalingom.
E jesi smešan.
Nego meni dete studira ovde i imam popriličan broj prijatelja po raznim USA univerzitetima.
Evo npr. šta kaže jedan od njih čije mišljenje cenim, verovatno ga i znaš pošto je Kraljevčanin 1972. godište (a pogotovo ako je Mikić tj. Kubura "tvoj" ), kad sam ga pitao jel ima protesta kod njih:

Било па прекинули. Похапсили и запретили избацивањем из школе. Већином учествовали они који ту не заслужују да буду него испуњавају DEI квоту. Багра.
Оно што је мени интересантно ко то организује. Захтеви су свуда исти.
Spiridon Spiridon 22:57 27.04.2024

Re: Protesters are spreading throughout USA

bene_geserit
sram te bilo

Dal je moguće da pokušavaš sa virtue signalingom.
E jesi smešan.
Nego meni dete studira ovde i imam popriličan broj prijatelja po raznim USA univerzitetima.
Evo npr. šta kaže jedan od njih čije mišljenje cenim, verovatno ga i znaš pošto je Kraljevčanin 1972. godište (a pogotovo ako je Mikić tj. Kubura "tvoj" ), kad sam ga pitao jel ima protesta kod njih:

Било па прекинули. Похапсили и запретили избацивањем из школе. Већином учествовали они који ту не заслужују да буду него испуњавају DEI квоту. Багра.
Оно што је мени интересантно ко то организује. Захтеви су свуда исти.


Slusaj, bilo je u nasoj generaciji svega i svačega. Istina da je ta generacija bila plodonosna i da smo se jako lepo druzili moj Kubura, reditelj Ivan Andrijanić i td. (narocito smo se super zezali na protestu u Kolarcevoj) ali je uvek bilo onih koje smo odjebavali jer su bili kurtoni. E sad znas kako je sa kurtonima, kurton u Kraljevu, kurton u USA. Od toga ne moze da se pobegne. To je pitanje karaktera. A verujem da su nas ti tvoji poznavali.

Nego šta bi sa pločama?
srdjan.pajic srdjan.pajic 23:21 27.04.2024

Re: Protesters are spreading throughout USA

bene_geserit
sram te bilo

Dal je moguće da pokušavaš sa virtue signalingom.
E jesi smešan.
Nego meni dete studira ovde i imam popriličan broj prijatelja po raznim USA univerzitetima.
Evo npr. šta kaže jedan od njih čije mišljenje cenim, verovatno ga i znaš pošto je Kraljevčanin 1972. godište (a pogotovo ako je Mikić tj. Kubura "tvoj" ), kad sam ga pitao jel ima protesta kod njih:

Било па прекинули. Похапсили и запретили избацивањем из школе. Већином учествовали они који ту не заслужују да буду него испуњавају DEI квоту. Багра.
Оно што је мени интересантно ко то организује. Захтеви су свуда исти.


Šta je to DEI kvota?

Ja sam hteo da idem na neke prosvjede ovde protiv rata u Gazi, uglavnom da me prečasni frihend više ne proziva što se nisam pridružio ženama u crnom kao onomad u Beogradu dok su ovi našu streljali po Srebrenici i okolini, ali koliko vidim po tim demonstracijam svašta ima, smrt Izraelu, Jevreji marš u Poljsku, živeo Hamas i slična sranja, pa sam odustao, neću da me neko poistoveti sa tim budalama. A kad Ješe budu organizovale svoje proteste, kao što neće, onda neću ni na to da idem, valjda se i to računa, od mene dosta.

Inače, kad sam studirao ovde, svake godine se dešavao po neki incident između jevrejskih i arapskih studenata na kampusu, mada mahom neko šaranje zastava i takav sitan neki vandalizam, ne sećam se da je bila čak ni neka veća tuča između njih jer za to sleduje izbacivanje sa koledža pa niko nije bio spreman da rizikuje.


shmoo shmoo 23:29 27.04.2024

УЧК, УЧК, УЧК!!!

А јесу и ово исто студенти к'о ови у Стејтсима?




census 2021

Macedonians 1,073,299 - 58.44%
Albanians 446,245 - 24.30%

Spiridon Spiridon 23:32 27.04.2024

Re: Protesters are spreading throughout USA

Ja sam hteo da idem na neke prosvjede ovde protiv rata u Gazi


Verovatno nije bilo besplatnih sendviča pa si odustao. Sećas se da smo već obradjivali tu temu.


shmoo shmoo 23:55 27.04.2024

Re: Protesters are spreading throughout USA





srdjan.pajic srdjan.pajic 00:31 28.04.2024

Re: Protesters are spreading throughout USA

Spiridon
Ja sam hteo da idem na neke prosvjede ovde protiv rata u Gazi


Verovatno nije bilo besplatnih sendviča pa si odustao. Sećas se da smo već obradjivali tu temu.




https://www.youtube.com/watch?v=nUsdyKNQ-sI


Nismo obrađivali temu, nego ste ti i koleginica mahom lupetali gluposti a ja ravnodušno slegao ramenima, šta ću, ne možeš svakom sve objasniti i na pravi put ga izvesti.
Spiridon Spiridon 00:53 28.04.2024

Re: Protesters are spreading throughout USA

srdjan.pajic
Spiridon
Ja sam hteo da idem na neke prosvjede ovde protiv rata u Gazi


Verovatno nije bilo besplatnih sendviča pa si odustao. Sećas se da smo već obradjivali tu temu.




https://www.youtube.com/watch?v=nUsdyKNQ-sI


Nismo obrađivali temu, nego ste ti i koleginica mahom lupetali gluposti a ja ravnodušno slegao ramenima, šta ću, ne možeš svakom sve objasniti i na pravi put ga izvesti.


Hadzipesićeva? Da, da …



bene_geserit bene_geserit 02:00 28.04.2024

Re: Protesters are spreading throughout USA

i da smo se jako lepo druzili moj Kubura, reditelj Ivan Andrijanić i td. (narocito smo se super zezali na protestu u Kolarcevoj) ali je uvek bilo onih koje smo odjebavali jer su bili kurtoni

E sad na koliko si nivoa ispao smešan to je čudo.
Samo ću da ti kažem da je ovaj što sam ga citirao u vezi protesta Icov kum.
A mogao bi i još svašta al me mrzi, počeo si sa uvredama bez razloga, nisi zanimljiv za komunikaciju.
bene_geserit bene_geserit 02:02 28.04.2024

Re: Protesters are spreading throughout USA

Šta je to DEI kvota?

pa valjda znaš da je DEI == Diversity, Equity, Inclusion
emilia emilia 02:37 28.04.2024

Re: Protesters are spreading throughout USA

ali koliko vidim po tim demonstracijam svašta ima, smrt Izraelu, Jevreji marš u Poljsku, živeo Hamas i slična sranja, pa sam odustao, neću da me neko poistoveti sa tim budalama.

Ovako "argumentuju" studenti sa univerziteta Columbia uzvikujući:

"Burn Tel Aviv to the ground, ya Hamas we love you, we support your rockets too!“, usput i jevrejskim studentima poručuju da se vrate u Poljsku odakle su i došli, aludiranjem na Auschwitz.

Fale im samo još i Hitlerovi posteri i oni od trećeg rajha koje na demonstracijama na Bliskom Istoku zaista i nose.



Buduća elita iz nauke i tehnike:




srdjan.pajic srdjan.pajic 03:03 28.04.2024

Re: Protesters are spreading throughout USA

bene_geserit
Šta je to DEI kvota?

pa valjda znaš da je DEI == Diversity, Equity, Inclusion


Pa valjda da znam ne bih pitao. I šta sad taj tvoj zemljak tvdi, da to protestuju protiv Izraela i Jevreja a za Palestince mahom samo ti što su tu primljeni valjda preko tih kvota, šta li je, dok ostali pošten svet gleda svoja posla i ne pača se u to, tako da je ustvari ok što su ih pohapsili i zapretili im, pošto im ionako nije mesto tu? Ili sam te pogrešno razumeo.

Ja koliko čujem, po ovim mainstream medijima koje pratim, tu izgleda da ima dosta njih koji sa univerzitetima veze nemaju nago došli sa ulice, da ne kažem ubačeni elementi. Jebem li ga ako je tako.
srdjan.pajic srdjan.pajic 03:07 28.04.2024

Re: Protesters are spreading throughout USA

Hadzipesićeva? Da, da …


Da, da, upali ste u rezonancu, i to me je malo iznenadilo, ali posle sam zaključio da čoveka u ovim godinama više ništa ne treba da iznenađuje.
bene_geserit bene_geserit 04:21 28.04.2024

Re: Protesters are spreading throughout USA

I šta sad taj tvoj zemljak tvdi, da to protestuju protiv Izraela i Jevreja a za Palestince mahom samo ti što su tu primljeni valjda preko tih kvota, šta li je, dok ostali pošten svet gleda svoja posla i ne pača se u to, tako da je ustvari ok što su ih pohapsili i zapretili im, pošto im ionako nije mesto tu? Ili sam te pogrešno razumeo.

Korelacija ne znači kauzalnost.
Protestvuju jel su muslidže i mrze Jevreje a ne zato što su primljeni na kvote.
Što su ih pohapsili i zapretili im zabole me, da prostiš, tuki. Tu sam negde na onoj tadejus liniji, "oni bi nas sve pobili da mogu" pa mi ih nije mnogo žao.
Ono čega mi je žao je što bi zakon trebao da bude jednak za sve, ali pošto to odavno nije slučaj, i pošto vas libtarde očigledno zabole za maltretiranje političkih protivnika kroz sudski sitem, sad meni treba da bude žao jedne struje libtarda koja se krlja sa drugom strujom, samo napred krljajte se.
Ja koliko čujem, po ovim mainstream medijima koje pratim, tu izgleda da ima dosta njih koji sa univerzitetima veze nemaju nago došli sa ulice, da ne kažem ubačeni elementi. Jebem li ga ako je tako.

Vidiš kako ti sad to zvuči kao istina,
a kad je bilo ono 6. januara i kad su ih gomila ubačenih FBI-evaca i saradnika pujdali da prave sranje da bi iz toga izvukli političku korist
onda si se nešto džapao.
Spiridon Spiridon 08:06 28.04.2024

Re: Protesters are spreading throughout USA

srdjan.pajic
Hadzipesićeva? Da, da …


Da, da, upali ste u rezonancu, i to me je malo iznenadilo, ali posle sam zaključio da čoveka u ovim godinama više ništa ne treba da iznenađuje.


Ma odmah je meni bilo jasno da se radi o velikom humanisti koji je bio čvrsto resen da podrzi anti ratne proteste ali je zakasnio na autobus (ili neki drugi ogranizovani prevoz). Kao veliki borac za mir resio je cvrsto da sledece godine porani i stane u prve redove.

Ne brini Srki, bice tamo kod vas sve ok. Bilo bi glupo da si ulozio toliki napor, presao okean, osnovao porodicu, uleteo u lovu i sad tu izbije neko sranje (anti ratni protesti, izbor Trampa, muslidze i sl.)… a za ostali deo sveta … ko ga jebe. Cak sta vise. Kako ide ona narodna … dok se jednom ne smrkne?

Elem, salu na stranu, cak i da si hteo da javno podrzis anti ratne proteste tu kod tebe u Americi (u sta iskreno sumnjam) dovoljno si pametan da znas da bi kao dosljak mogao debelo da najebes. Zato ne kapiram sto bar ne cutis o tome. Mada kazu psiholozi da kada imas strah od necega, najbolje je da se zezas na tu temu. Jel si znao za to?




Spiridon Spiridon 08:19 28.04.2024

Re: Protesters are spreading throughout USA

bene_geserit
i da smo se jako lepo druzili moj Kubura, reditelj Ivan Andrijanić i td. (narocito smo se super zezali na protestu u Kolarcevoj) ali je uvek bilo onih koje smo odjebavali jer su bili kurtoni

E sad na koliko si nivoa ispao smešan to je čudo.
Samo ću da ti kažem da je ovaj što sam ga citirao u vezi protesta Icov kum.
A mogao bi i još svašta al me mrzi, počeo si sa uvredama bez razloga, nisi zanimljiv za komunikaciju.



Slazem se da se ovde komunikacija prekida. "protestvuju muslidže" je vec bio dovoljan povod.

Nisam siguran o kom Icovom kumu pricas (mada mislim da znam na koga mislis D.D. aka Ratko Mladic, Bokan) … ali koji god da je, pitaj ga sta misli o ovome. Ipak je ovo Gardijan. Oni sa vama duvaju u istu trubu.

https://www.theguardian.com/us-news/2024/apr/27/us-faculty-university-students-campus-protests-gaza

… Among those arrested today were Noelle McAfee, Chair of the Philosophy Department at Emory University.

I tako dalje, i tako dalje
dragosevacsutra dragosevacsutra 09:36 28.04.2024

Re: Protesters are spreading throughout USA

Ovako "argumentuju" studenti sa univerziteta Columbia





Это вам не просто так,
Здесь идут, ускоряя шаг,
Эти ребята.
Нам преграды нипочём,
Открываем дверь плечом.
Ну, а те кто против, пусть бегут -
Русские идут.
Русские идут.
Русские идут.
Русские идут.
Русские идут.
Русские идут.
Русские идут.




principessa_etrusca principessa_etrusca 13:07 28.04.2024

Re: Protesters are spreading throughout USA

У УК се на протестима појављује ПЛО парола из 60-их, а вероватно не само у УК:

From the river to the sea, Palestine will be free.

Ова парола је извикивана, написана, а пројектована је и на Биг Бен




Ова парола је жестоко нападана од естаблишмента на челу са премијером Сунаком јер наводно позива на уништење државе Израел.

Да или не?
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 10:53 29.04.2024

Re: Protesters are spreading throughout USA

bene_geserit
I šta sad taj tvoj zemljak tvdi, da to protestuju protiv Izraela i Jevreja a za Palestince mahom samo ti što su tu primljeni valjda preko tih kvota, šta li je, dok ostali pošten svet gleda svoja posla i ne pača se u to, tako da je ustvari ok što su ih pohapsili i zapretili im, pošto im ionako nije mesto tu? Ili sam te pogrešno razumeo.

Korelacija ne znači kauzalnost.
Protestvuju jel su muslidže i mrze Jevreje a ne zato što su primljeni na kvote.
Što su ih pohapsili i zapretili im zabole me, da prostiš, tuki. Tu sam negde na onoj tadejus liniji, "oni bi nas sve pobili da mogu" pa mi ih nije mnogo žao..


da ne bude zabune, taj komentar sve bi bas pobili se odnosio na mudžahedine u Afaganistanu mada bi i to vjerovatno trebalo dalje precizirati..
po meni bi negdje granica bila ako si došao sa redenikom oko struka i kalašnjikovim u ruci i pride sam ti ja nekakav infidel ja bi te ako moram ubila i ne bi puno ronila suze na promišljanje da si ti nečiji sin, možda imaš 17 godina, možda ne znaš šta radiš, možda nisi birao, možda si u duši dobro dijete.. itd. itd.
niko nije rekao da je život uvijek strašno pravedna stvar..

e al to sad proširiti ne daj bože na ako si iz istog plemena ko taj sa redenikom, ili iste vjere, il me podsjećaš na onog i tebe treba ubiti..
to naravno ne i zlo ideje po kojoj grubo klasifikujemo koji će možda da se opašu redenikom a koji neće mi je i dobro poznato i gore od redenika samog..

protesta što se tiče..
knee jerk reaction na onaj snimak sijede profanke koju hapsi onaj neki deljebko mi je više da je tu ona ta koja provocira i koštaće karijere tog debeljka koji se našao u nebranom grožđu gdje treba da zavodi neki rad među super privilegovanim tenured dokonim snobovima koji Palestinu u životu vidjeli nisu nit mogu da zamisle dubinu problema i život tamo..
al ima i toga da ako se javnost (politčka prije svega) oglušuje na mirne proteste jedini izbor ostaje eskalacija a da je to kako Izrael trenutno "rješava" situaciju u Palestini prihvaljtivo očito nije..
pa će nekako morati da se rješi pa makar i eskalacijom gomile ljudi koji se dave u vlastitoj privilegiji..
sklona sam da mislim da se ta stvar mora rješavati od nulte tačke.. kad kreneš da vrtiš u nazad ko je šta kome i kada tu sreće nema.. krivih i nedužnih na obe strane..
po meni samo pragmatično rješavanje od ovog trenutka i ništa drugo.. taj užas se prosto ne da racionalizovati
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 11:00 29.04.2024

Re: Protesters are spreading throughout USA

Spiridon

https://www.theguardian.com/us-news/2024/apr/27/us-faculty-university-students-campus-protests-gaza

… Among those arrested today were Noelle McAfee, Chair of the Philosophy Department at Emory University.

I tako dalje, i tako dalje


propaganda brate..
kakve veze ima što je uhapšena profanka.. jel to sad znači ako imam doktorat mogu da odem da šutnem pandura u jajca e jer jbt ja imam doktorat, pa zar smije mene da se tretira kao nekakvu nepismenu pučinu?

e tj. ljudi brate strašno brzo gubite orjentire.. valjda je pitanje jel žena prekršila zakon? a ne koji nivo stručne spreme ima?
ako ga je prekršila daj da vidimo šta nije u redu sa sistemom u kom profani javno krše zakon (pretpostavljam javnog reda i mira).. a ne da se pitamo treba li profanima progledati kroz prste malo kad je taj zakon u pitanju..

al dobro kapiram ja da je spao attention span na dve sekunde pa treba nekako zarobiti pažnju puka vijestima tipa profanka uapšena!!! ko bi čito profesori prisiljeni da ruše javni red i mir da bi pokrenuli neprijatnu političku temu i tako dalje i sve u tom smislu..
al kad jednom puku kreneš da predočavaš te pojednostvljene verzije istine ne znam kako će se nazad..
sutra će valjda vijest biti samo dole zakon!
predatortz predatortz 12:40 29.04.2024

Re: Protesters are spreading throughout USA

ako ga je prekršila daj da vidimo šta nije u redu sa sistemom u kom profani javno krše zakon (pretpostavljam javnog reda i mira).. a ne da se pitamo treba li profanima progledati kroz prste malo kad je taj zakon u pitanju..


Ne mora nužno da bude sistem kriv. Poznajem jednog doktora matematike koji se, pazi sad, iz protesta prema osoblju hotela posrao na krevet!
Doduše, tad je bio asistent ali ne menja stvar.

Čisto da čovek pomisli kako treba uvesti psihijatrijska testiranja (kao za vojsku i policiju) za sve one koji će da budu na državnoj sisi i da rade sa decom i mladima.


Spiridon Spiridon 14:25 29.04.2024

Re: Protesters are spreading throughout USA

propaganda brate..


ahaaa popaganda. Meni je jasno da cela ekipa (prva generacija sa ovih prostora) koja je vredno radila i nekako se dokopala Amerike mora da bude manja od makovog zrna jel moze da ostane bez posla i dobije sut u dupe. Zamisli odes na ovaj protest (kao asistent na faksu) a profa ti porekolom Izraelac i rektor takodje.
E sada, neki bi jos iz to da postanu veci Papa od Pape i onda pokusavaju ovde"argumentovano" da opravdaju sve ono sto dolazi od aktuelne americke vlasi (u sustini oni su uvek uz aktuelnu politiku). Pravi Ameri koji imaju petlju nemaju taj problem. Eto bas kao ta uhapšena profanka, dok Srki podjebava ovde po blogu. I jos uz to svi inženjeri i programeri

Da zakljucim i prestanem sa ovom neprijatnom prepiskom. Sve ovo sto mi kenjamo ovde je nevazno pred cinjenicim da je za manje od 2 meseca ubijeno 35,000 ljudi od kojih je ogroman broj zene i dece. Ako jednom akademskom umu to nije dovoljan razlog da bar cuti ako vec ne sme da se oglasava, onda neka ide sve u tri lepe picke materine. Znaci ovde ne govorimo o navijacima OFK Beograda.
Iza svega je lova. Kao i uvek.



srdjan.pajic srdjan.pajic 16:45 29.04.2024

Re: Protesters are spreading throughout USA

Mada kazu psiholozi da kada imas strah od necega, najbolje je da se zezas na tu temu. Jel si znao za to?



Ja tu metodu upražnjavam ceo život, i ne samo kad je strah u pitanju. Nego opet ovde mašiš i zvučiš ko neka baba iz Crpepaje koja osim, jelte, Crepaje, mnogo sveta nije videla, a misli da sve kapira i razume. I još sam ti i objasnio razloge što nisam hteo da idem, ali ne vredi, voliš ti te tvoje projekcije više nego bilo šta drugo, tako da ti tu ne mogu pomoći.

Nego jesi video kako crnac i belac pandur složno i rame uz rame gnječe ovu libratku profanku, što je valjda ometala rad službenog lica? Prosto čoveku ne može da ne bude drago kad vidi to jedinstvno i slogu na radnom mestu. Dobro, i kod ove babe se vidi neiskustvo na demonstracijama, jer gde se, bre, uleće tako gologuz i sa tašnom oko ramena u šutku i prilazi panduru i s njim diskutuje kad ovom padne mrak na oči?
srdjan.pajic srdjan.pajic 16:56 29.04.2024

Re: Protesters are spreading throughout USA

Korelacija ne znači kauzalnost.
Protestvuju jel su muslidže i mrze Jevreje a ne zato što su primljeni na kvote.

Pa to reci tom tvom čiji si komentar citirao. On je u prvi plan stavio to da su protestantni navodno primljeni na kvote, dakle, džabalebaroši kojima nije tu mesto a došli li su da prave sranja.

Vidiš kako ti sad to zvuči kao istina,
a kad je bilo ono 6. januara i kad su ih gomila ubačenih FBI-evaca i saradnika pujdali da prave sranje da bi iz toga izvukli političku korist
onda si se nešto džapao.


Nešto si tu pomešao, masu sluđenih trampovaca je predsednik lično pujdao na juriš na Kongres, a to da su tu bili neki FBI agenti si čuo na Foxu, i ovde iznosio više puta kao nesumnjivu istinu, a gde se jedan autora tih gluposti posle i sam sprdao kako je ložio glupave trampove glasače, pa je posle morao da da otkaz, jer, jebo ga, čak i Fox drži do svoje reputacije.

A ovo što sam pomenuo su mediji preneli izjave profana i dekana tih univerziteta, da li lažu ili ne, ne znam, ali malo je verovatno kad vidiš kakve se sve njuške pojavljuju na tim protestima.





Spiridon Spiridon 17:11 29.04.2024

Re: Protesters are spreading throughout USA

srdjan.pajic
Mada kazu psiholozi da kada imas strah od necega, najbolje je da se zezas na tu temu. Jel si znao za to?



Ja tu metodu upražnjavam ceo život, i ne samo kad je strah u pitanju. Nego opet ovde mašiš i zvučiš ko neka baba iz Crpepaje koja osim, jelte, Crepaje, mnogo sveta nije videla, a misli da sve kapira i razume. I još sam ti i objasnio razloge što nisam hteo da idem, ali ne vredi, voliš ti te tvoje projekcije više nego bilo šta drugo, tako da ti tu ne mogu pomoći.

Nego jesi video kako crnac i belac pandur složno i rame uz rame gnječe ovu libratku profanku, što je valjda ometala rad službenog lica? Prosto čoveku ne može da ne bude drago kad vidi to jedinstvno i slogu na radnom mestu. Dobro, i kod ove babe se vidi neiskustvo na demonstracijama, jer gde se, bre, uleće tako gologuz i sa tašnom oko ramen tako u šutku i prilazi panduru i s njim doskutuje kad ovom padne mrak na oči?


35,000!!! Kada ce stati? 60,000?

Ti kao Vulin kod nas ovde 90tih ...pa jel smo trebali toplom vodom da ih prskamo (na pitanje voditeljke kako ledenom vodom na demostrante na brankovom mostu).

Razlika izmedju tebe i Vulina (opste govoreći) je da je on bio idiot koji je trovao na stetu svog naroda.

Nego reci ako ti nije problem zasto si hteo da se pridruzis protestima (posle si se predomislio ok, razumem) Koji su ti bili inicijalni motivi?
Spiridon Spiridon 17:16 29.04.2024

Re: Protesters are spreading throughout USA

jesi video kako crnac i belac pandur složno i rame uz rame gnječe ovu libratku profanku,


A jel si video razbacana tela po Gazi i očeve koji trče po ruševinama sa decom u naručiju, To ti je tek do jaja.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 19:35 29.04.2024

Re: Protesters are spreading throughout USA

Spiridon
propaganda brate..


ahaaa popaganda. Meni je jasno da cela ekipa (prva generacija sa ovih prostora) koja je vredno radila i nekako se dokopala Amerike mora da bude manja od makovog zrna jel moze da ostane bez posla i dobije sut u dupe. Zamisli odes na ovaj protest (kao asistent na faksu) a profa ti porekolom Izraelac i rektor takodje.
E sada, neki bi jos iz to da postanu veci Papa od Pape i onda pokusavaju ovde"argumentovano" da opravdaju sve ono sto dolazi od aktuelne americke vlasi (u sustini oni su uvek uz aktuelnu politiku). Pravi Ameri koji imaju petlju nemaju taj problem. Eto bas kao ta uhapšena profanka, dok Srki podjebava ovde po blogu. I jos uz to svi inženjeri i programeri

Da zakljucim i prestanem sa ovom neprijatnom prepiskom. Sve ovo sto mi kenjamo ovde je nevazno pred cinjenicim da je za manje od 2 meseca ubijeno 35,000 ljudi od kojih je ogroman broj zene i dece. Ako jednom akademskom umu to nije dovoljan razlog da bar cuti ako vec ne sme da se oglasava, onda neka ide sve u tri lepe picke materine. Znaci ovde ne govorimo o navijacima OFK Beograda.
Iza svega je lova. Kao i uvek.

pa nekad je bolje i ćutati ako nisi siguran da imaš nešto pametno reći..
a po meni je upitna pamet vijesti koja u suštini poručuje da je zakon sranje, država je sranje, građani treba da preuzmu pravdu u svoje ruke..
e to jest..
jedno su protesti..
a skroz drugo da se sa poente protesta (da se prestanu bacati bombe po ljudima) pređe na poentu da je policija sranje, zakon je sranje, država je sranje, rulja je zakon..
e jbg ako bar mi na balkanu nismo naučili da to obično neće na dobro da izađe..
da i kapiram te tenure professor of fine arts, born and raised in neka već vrišteća privilegija.. pa da kažeš.. nisu ljudi vidjeli, ne znaju šta je kad nema države i nema zakona..
al mi bi valjda trebali da znamo pa da i zaziremo od mudrosti rulje
bene_geserit bene_geserit 19:50 29.04.2024

Re: Protesters are spreading throughout USA

e tj. ljudi brate strašno brzo gubite orjentire.. valjda je pitanje jel žena prekršila zakon? a ne koji nivo stručne spreme ima?
ako ga je prekršila daj da vidimo šta nije u redu sa sistemom u kom profani javno krše zakon (pretpostavljam javnog reda i mira).. a ne da se pitamo treba li profanima progledati kroz prste malo kad je taj zakon u pitanju

Pa sad, kad su bili BLM protesti, da ne pominjem ono u Sijetlu, organi vlasti su bili vrlo tolerantni za "kršenja zakona o redu i miru".
Tako da definitivno bode oči različit tretman.

Ali to nije ništa novo, nejednako tretiraju konzervativne proteste već neko vreme.
Tako da ne vidim zbog čega bio ja sad trebao da se uzbuđujem što su libtardi navikli da ih murja tetoši naleteli na čvrsto, kad se oni nisu uzbuđivali kad su to isto radili političkim protivnicima.

A što se tiče Gaze, da to što Izrael radi je strašno (sve uz našu pomoć). Ali Ješe i muslidže se krljaju vekovima, šta je sad tu novo. I nije to ni prva ni poslednja stvar koja je strašna koju radi ili pomaže ova država. Bilo je strašno kad su bombardovali Srbiju pa znaš ko se uzbudio od svih ovih i libtarda i muslidža ovde i ovih u Palestini? Niko, jos su navijali. Jel se iko od njih uzbudio što su napujdali Slovene jedne na druge u Ukrajini?
I sad ja treba da se nešto silno potresam, zbog čega? Zbog nekoga koga boli dupe za mene. Ili preciznije ko me mrzi kad pogledaš odnos muslidža ka hrišćanima.
A još ista ta ekipa što protestvuje vodi klasni rat protiv belaca sve uz pomoć korisnih idiota libtarda. I podržava "zakone o govoru mržnje" i sl. sranja namenjena kontroli populusa i političkih protivnika, i sad treba da mi bude žao kad ih je isto to zakačilo.
Žao mi je, ali taj rat nije moja stvar. Neka protestvuju koliko hoće (u skladu sa slobodom govora definisanom ustavom) ali tako da ne ometaju studiranje mog deteta.
Spiridon Spiridon 20:05 29.04.2024

Re: Protesters are spreading throughout USA

Žao mi je, ali taj rat nije moja stvar. Neka protestvuju koliko hoće (u skladu sa slobodom govora definisanom ustavom) ali tako da ne ometaju studiranje mog deteta.


Secam se lika iz SPS 90-tih sa skupstinske sednice (jedan sedi … Zivadinovic tako se nekako prezivao) … koji je isto ovo rekao "moja cerka isto studira … vise devetke nego desetke, pa ipak nije na demonstracijama.

Ti smatras da ovo nije tvoj rat samo zato sto je hiljadama kilometara udaljen od tebe, a ne pitas se da li je ok to sto "tvoja vlada" finansira genocid koji preti da postane mnogo sirih razmera ali ne bas toliko da dodje do vas.

Daleko bilo da se u Americi zakuva i da pocnu da regrutiju klince, pitao bih te da li bi (ili ne) to bio tvoj rat, nego bi bio u prvim redovima da se zaustavi sranje.

I zato ako ne zelis i ne mozes da ucestvujes u anti-ratnim protestima, nemoj bar da ih nazivas muslidze i libtardi cak i da to jesu. Jbg. to znači da bolje i nemate.

Nego zaboravih da te pitam za ploče?
bene_geserit bene_geserit 20:24 29.04.2024

Re: Protesters are spreading throughout USA

a ne pitas se da li je ok to sto "tvoja vlada" finansira genocid koji preti da postane mnogo sirih razmera ali ne bas toliko da dodje do vas.

Naravno da sam protiv bilo kakve finansijske pomoći i za Izrael i za Ukrajinu.
Politički deo GOP-a je bio protiv, onaj normalni deo koji vi libtardi zovete "ekstremnom desnicom", a onaj uni-party globalistički deo je bio za, tako da je to bila bitka koja nije mogla da se dobije.
Pajićeva politička opcija je za, pa to vidi sa njim.
ako ne zelis i ne mozes da ucestvujes u anti-ratnim protestima

To nisu "anti-ratni" protesti, pošto nisu generalno protiv rata.
To su protesti protiv genocida nad Palestincima koji radi jevrejska država.
Spiridon Spiridon 20:46 29.04.2024

Re: Protesters are spreading throughout USA

To nisu "anti-ratni" protesti, pošto nisu generalno protiv rata.



Evo zasto su protesti u US vazni izmedju ostalog. Jbg ceo svet u vas gleda. Po mom skromnom misljenju samo ovako nesto moze da spreci vece sranje. Znam da se davljenik hvata za slamku ali iskreno se nadam da neces pogresno da me razumes.


"Student protesters disrupt Paris’s Sorbonne University over Gaza war"

A Pajic moze slobodno da nastavi da onanise dok gleda kako murija bije profesore i studente.
Podsetio bih ga na lika koga u Djangu igra Samuel l Jackson.



Toliko o Pajicevom crnom policajcu.




bene_geserit bene_geserit 21:21 29.04.2024

Re: Protesters are spreading throughout USA

Nego zaboravih da te pitam za ploče?

Ovo neka fora šta li?
Kog si pominjao, Dilana? Što se mene tiče Dilan ne ume da peva a tekstovi nisu my cap of tea, mene takva muzika ne pomera.
Spiridon Spiridon 21:28 29.04.2024

Re: Protesters are spreading throughout USA

bene_geserit
Nego zaboravih da te pitam za ploče?

Ovo neka fora šta li?
Kog si pominjao, Dilana? Što se mene tiče Dilan ne ume da peva a tekstovi su mu idiotski, mene takva muzika ne pomera.


to je zato sto je jevrejin ili zbog stiha:

"Yes, and how many times must the cannonballs fly
Before they're forever banned?"



kamilo_emericki kamilo_emericki 21:30 29.04.2024

Re: Protesters are spreading throughout USA

Spiridon
Jbg ceo svet u vas gleda.

Mislim da griješiš. Samo jedan, manji dio svijeta gleda šta oni rade i još ima iluzije o njihovoj moći i pameti. Ostali ih gledaju sa pritajenim prezirom i sa nadom da će se zabaviti samo o sebi i tako ostaviti ostatak svjeta da živi svoj život.
Na tvom blogu sam postavio link na kojem se može vidjeti kako američka policija brutalno brutalno obara ženu koja nije uradila ni jednan fizički gest koji je ugrožavao policiju. Očigledno je verbalno protestovala zbog načina kako je jedan od demonstranata oboren na zemlju.
Ako ovi protesti ne mogu skinuti koprenu sa očiju vjernika u zapadnu demokratiju, crno nam se piše. I nama i parlamentarnoj demokratiji na Zapadu.
Sva nedosljednost, dvostruki standardi, odsustvo bilo kakve vizije o budućnosti, koje se počelo pokazivati prilikom raspada SFRJ, vremenom se samo uvećavalo i pokazivalo da nije slučajnost već standard. Irak, Avdanistan, arapsko proljeće, Ukrajina i na kraju ovaj šenluk u Gazi su otkrili i ogolili do kraja stvarno lice Zapada.
bene_geserit bene_geserit 21:35 29.04.2024

Re: Protesters are spreading throughout USA

to je zato sto je jevrejin

eto sad sam saznao da je Jevrejin, u svakom slučaju uživaj u Dilanu a mene ne gnjavi
bene_geserit bene_geserit 21:41 29.04.2024

Re: Protesters are spreading throughout USA

Na tvom blogu sam postavio link na kojem se može vidjeti kako američka policija brutalno brutalno obara ženu koja nije uradila ni jednan fizički gest koji je ugrožavao policiju. Očigledno je verbalno protestovala zbog načina kako je jedan od demonstranata oboren na zemlju.
Ako ovi protesti ne mogu skinuti koprenu sa očiju vjernika u zapadnu demokratiju, crno nam se piše. I nama i parlamentarnoj demokratiji na Zapadu.
Sva nedosljednost, dvostruki standardi, odsustvo bilo kakve vizije o budućnosti, koje se počelo pokazivati prilikom raspada SFRJ, vremenom se samo uvećavalo i pokazivalo da nije slučajnost već standard

Za razliku od francuske ili srpske policije koja je jako fina?
Ti možda imaš iluziju da policija radi za tebe, ali oni odlično znaju za koga rade.
A "zapadna parlamentarna demokratija" je samo šarena laža, da se populus ne bi džapao mnogo.
predatortz predatortz 21:52 29.04.2024

Re: Protesters are spreading throughout USA

A "zapadna parlamentarna demokratija" je samo šarena laža, da se populus ne bi džapao mnogo.


Moj bivši šef je to lepo objasnio:
Postoje dve vrste diktatura. Istočna, očigledna i zapadna u kojoj si ubeđen da živiš u slobodi. Dok te ne uzme na zub!
Spiridon Spiridon 22:00 29.04.2024

Re: Protesters are spreading throughout USA

bene_geserit
to je zato sto je jevrejin

eto sad sam saznao da je Jevrejin, u svakom slučaju uživaj u Dilanu a mene ne gnjavi


imao sam ironijski odmak. Ali ako te uz to i Dilan gnjavi, ja te zaista ne bih vise zadrzavao.
Spiridon Spiridon 22:04 29.04.2024

Re: Protesters are spreading throughout USA

Samo jedan, manji dio svijeta gleda šta oni rade i još ima iluzije o njihovoj moći i pameti. Ostali ih gledaju sa pritajenim prezirom i sa nadom da će se zabaviti samo o sebi i tako ostaviti ostatak svjeta da živi svoj život.


pa pogledaj samo Pajica sta pise i sve ce ti biti jasno. A tamo je tek 15-tak godina, cirka.
bene_geserit bene_geserit 22:14 29.04.2024

Re: Protesters are spreading throughout USA

ako te uz to i Dilan gnjavi

Dilan me ne gnjavi nego me ne zanima, gnjaviš me ti.
kamilo_emericki kamilo_emericki 22:27 29.04.2024

Re: Protesters are spreading throughout USA

bene_geserit

Za razliku od francuske ili srpske policije koja je jako fina?
Ti možda imaš iluziju da policija radi za tebe, ali oni odlično znaju za koga rade.
A "zapadna parlamentarna demokratija" je samo šarena laža, da se populus ne bi džapao mnogo.

Ja nemam nikakvih iluzija. I ne znam da li sam ih imao nekad.
Ja sam čitko, nadam se, napisao da dosta ljudi ima koprenu na očima i iluzie o demokratičnosti i principima Zapada.
Što se za mnoge na blogu, a i šire, ne može baš reći.
Spiridon Spiridon 22:40 29.04.2024

Re: Protesters are spreading throughout USA

bene_geserit
ako te uz to i Dilan gnjavi

Dilan me ne gnjavi nego me ne zanima, gnjaviš me ti.


Pogledaj gore ko se kome zakacio za komentar i zapoceo diskusiju. Kapiram da si se zajebao i da nećes vise.


Ploče ne moras da spaljujes, zezao sam se.
bene_geserit bene_geserit 22:57 29.04.2024

Re: Protesters are spreading throughout USA

kakve veze ima što je uhapšena profanka.. jel to sad znači ako imam doktorat mogu da odem da šutnem pandura u jajca e jer jbt ja imam doktorat, pa zar smije mene da se tretira kao nekakvu nepismenu pučinu?

e tj. ljudi brate strašno brzo gubite orjentire.. valjda je pitanje jel žena prekršila zakon? a ne koji nivo stručne spreme ima?

Samo da primetim da se dotična profesorka bavi "feministikom filozofijom" (šta god to bilo) i "feminističkom teorijom". A tek ono sa "democratic self-government".
Opet ta korelacija ... kako to da nikad ne protestvuju profesori STEM-a?
Tu izbaciti sa fakulteta bi bio sevap, kad je ne bi zamenila neka ista takva.
A naglašava se da je uhapšena profanka po sistemu naši su pametni a vidiš ko je protiv nas ovi bez zuba u vilici što im viri praziluk iz dupeta.
bene_geserit bene_geserit 00:52 30.04.2024

Re: Protesters are spreading throughout USA

zvučiš ko neka baba iz Crpepaje koja osim, jelte, Crepaje, mnogo sveta nije videla, a misli da sve kapira i razume. I još sam ti i objasnio razloge što nisam hteo da idem, ali ne vredi, voliš ti te tvoje projekcije više nego bilo šta drugo


Dobro ti je to "baba iz Crepaje", i ja sam pokušavao da mu objasnim da ne treba da ima strong opinio o nečemu o čemu ne zna i ne razume (ovo se odnosi na proteste na US univerzitetima, ne na događaje u Gazi), aljbga.

U SAD svaki dan, ali bukvalno svaki dan neko protestvuje. Odeš ispred Bele kuće bilo koji dan i uvek je neki protest.
Ovi protesti trenutno jesu dosta masovni i organizovani.
Ali ko i svaki protesti privuku solidan broj budala, a naravno i ubačenih elementata, istaknu se idiotske parole sa kojima se naravno ne slažeš ali ko te pita ako si deo gomile koja protestvuje, neko uvek tu izvuče ciglu pa gađa murju dal budala il ubačen element svejedno, što je murji dovoljan razlog da krene da plevi od batina, ne pita te ko si i šta si.
Sve u svemu protesti imaju smisla ako ti je nešto stvarno bitno a nisi instrumetizovan od drugih. Npr. neka klinka ovde kod nas u kraju izginula pre par godina na BLM protestima, zatvarali nešto auto-put, na nju naletela kola, budalaština par excelans, kakve veze imaju crnci sa njom živela u kraju gde ih nema, naložili je po tim socijalnim medijima da protestvuje za koga i čije babe zdravlje?
emilia emilia 06:09 30.04.2024

Re: Protesters are spreading throughout USA

principessa_etrusca
У УК се на протестима појављује ПЛО парола из 60-их, а вероватно не само у УК:

From the river to the sea, Palestine will be free.

Šta je bio cilj pokolja, preko 1000 izraelskih civila za jedan dan, hamasu, i njegovim palestinskim biračima u Gazi, koji ih legitimno predstavljaju?
Odgovor Izraela je bio izvestan, znali su kakav će biti, znači išli su na to da proizvedu što više svojih civilnih žrtava izraelskim odgovorom na masakr u oktobru i vojnim ulaskom, zapravo povratkom u Gazu koja je 20 godina bila bez ikakve izraelske uprave, i sakrivanjem iza svojih, palestinskih, građana, iza čijih skuta "herojski ratuju" sa Izraelom.
Tako oni ratuju, iz pacovskih kanala ispod bolnica, škola, vrtića, civilnih objekata. Kao i vršenjem pokolja nad izraelskim civilima.
To podržavate? Aferim!

Što se tiče toga šta će biti sa Gazom, naravno da će sada, posle masakriranja izraelskih civila, biti okupirana i da će njenu bezbednosnu strukturu u početku voditi Izrael. Dok se ne nađe neko da se stara o njima. Od toga ”From the river to the sea" što znači brisanje, uništavanje, uklanjanje Izraela i Jevreja sa Bliskog Istoka, nema ništa. Mokri snovi. Izrael ima nuklearno oružje (200-400 nbg) i doktrinu da ako postoji opasnost od njihovog neutralisanja, upotrebiće ga bez dvoumljenja.
Utoliko su hamasovi, i njihovih gazda, proračuni kao i ovoliko poginulih, mada ne znamo koliko ih je jer su izvori koji odatle dolaze samo hamasovi a oni su poznati po "poštenju", besmisleni i uzaludni žrtvovani palestinski civili. I za njih su sami i isključivo samo oni odgovorni.

Palestinci u Gazi imaju pravo da sami kroje svoju budućnost?
Oni su biranjem hamasa i biranjem da svaku jotu društvenog proizvoda ulože u uništenje susedne zemlje dobrovoljno odustali od bilo kakve šanse za političku autonomiju - to je ta budućnost koju su oni sami za sebe kreirali i izabrali.
Ako neko misli da može iz dana u dan da napada komšiju, naročito kada mu je komšija Izrael, i da pokušava da ga ubije, i da tako radi u nedogled bez ikakvih posledica - neka razmisli još jednom.
Mada mu je sada već kasno, deluje da je taj brod već otplovio. Izbori imaju posledice - svaki, uvek i svuda u životu - razumeo to neko ili ne.

Izraelska vojska je pronašla zanimljive "artefakte" i u Gazinim kindergartenima, to što su pronašli eksploziv, puške i municiju to je već poznato, ništa "nenormalno" nije ni u dečijoj biblioteci imati Main Kampf na arapskom.

Zato antisemitska hrđa koja je u potpunom transu poslednjih meseci širom sveta ne može da odbije Izraelu ni perce, budući da je gologuza, siromašna i neuspešna - jer je antisemitizam dno svake etičke i ideološke meme koja društvima onemogućava da se razviju i obogate.
Ako zagrebemo po politici zavisti, kolektivizmu, ruralno-pastoralnom romantizmu, mržnji prema izvršnosti, prema gradu, ljudskim pravima, racionalizmu - uvek brzo nabasamo i na antisemitizam.
Jevreji su, što bi rekao Tomas Sovel, generička "middleman" manjina, uspešna iako istorijski diskriminisana, koju ljudi mrze bez ikakvog sistemskog razloga osim jer su uspešniji od njih, i naravno, svetske zavere.

O "ekspertima za genocide i aparthejde":
Da je Izrael ikada hteo da etnički očisti Gazu, što je glup izraz jer je Gaza etnički čista, mogli su više puta za poslednjih 20 godina, nisu morali da čekaju da se populacija udvostruči.
I po tome Izraelci su stvarno nesposobni u genocidu i etničkom čisćenju, koji bi da je tačan bio nezapamćen primer jer populacija izraelskih Arapa i Palestinaca u Gazi raste poprilično.

vcucko vcucko 06:42 30.04.2024

Re: Protesters are spreading throughout USA

bene_geserit
to je zato sto je jevrejin

eto sad sam saznao da je Jevrejin, u svakom slučaju uživaj u Dilanu a mene ne gnjavi

On je bio Jevrejin, rođen je kao Robert Cimerman ili tako nešto.
Ama koliko znam, kasnije se pokrstio i postao prilično radikalan hrišćanin.
kamilo_emericki kamilo_emericki 07:10 30.04.2024

Re: Protesters are spreading throughout USA

emilia

Šta je bio cilj pokolja, preko 1000 izraelskih civila za jedan dan, hamasu i njegovim palestinskim biračima u Gazi koji ih legitimno predstavljaju?

Koliko je bilo tačno preko 1000 izraelskih civila?

Da se razumijemo, za mene je i jedan civil ubijen previše ali bih volio znati koliko je tih civila bilo naoružano, koliko je tih civila stradalo u unakrsnoj vatri između Hamasa, naouružanih civila i snaga sigurnosti. Sve to govorim jer svi smo svjedoci, koji hoće da vide, manipulacije sa brojevima stradalih civila, naročito djece.
Izgleda da pažljivo pratiš Izrealasko-Palestinski sukob, pa bi bilo dobro i da napišeš podatak koliko je od oktobra ubijeno Palestinaca u Zapadnoj obali, gdje nema Hamasa već samo palestinske zemlje i maslinjaka, na koje su bacili oko doseljenici u Zapadnu Obalu.
zapravo povratkom u Gazu koja je 20 godina bila bez ikakve izraelske uprave,

I Varšavski geto je bio bez njemačke uprave pa su Nijemci "morali" ući u njega.

Ostatak teksta, takođe, daje povod za odgovor na svaku rečenicu jer je oličenje laži, fašizma i rasizma koji se rijetko sreće.
Uživaj Emilija u som uvjerenju da pravite bolji i sretniji svijet. Buđenje će biti gadno i bolno.




predatortz predatortz 07:57 30.04.2024

Re: Protesters are spreading throughout USA

Uživaj Emilija u som uvjerenju da pravite bolji i sretniji svijet. Buđenje će biti gadno i bolno.




Za buđenje treba svest i savest. Kod emilije se to ne primećuje. Ona/ono/on odrađuje posao poput mašine. Ubeđen sam da iza toga ne stoje ubeđenja Čist posao. Prljav, ali jbga...

Svi drugi vide nijanse osim njih nekoliko najamnika ovde.
Računam da čovek ne može biti baš toliko slep i toliko glup pa da vidi samo istinu jedne strane.
Oni je uvek "vide".
Dakle, posao!
Spiridon Spiridon 08:07 30.04.2024

Re: Protesters are spreading throughout USA

i ja sam pokušavao da mu objasnim da ne treba da ima strong opinio o nečemu o čemu ne zna i ne razume


ja sam mislio da smo nas dvojica zavrsili diskusiju???

evo ti jos par "muslidza" u medjuvremenu. Jako mi je cudno da niko nije reagovao na ovu tvoju uvredu do sada? Ovaj blog ne cita samo ne-muslimanski svet. Da si bio kod mene na blogu, bio bi banovan. Sigurno.





kamilo_emericki kamilo_emericki 08:49 30.04.2024

Re: Protesters are spreading throughout USA

Spiridon


evo ti jos par "muslidza" u medjuvremenu. Jako mi je cudno da niko nije reagovao na ovu tvoju uvredu do sada? Ovaj blog ne cita samo ne-muslimanski svet. Da si bio kod mene na blogu, bio bi banovan. Sigurno.


'ebiga, ne može čovjek reagovati na sve. Ponekad imam želju da reagujem na nekom blogu u dosta slučajeva, ali se sjetim nekih tipova sa radničkih savjeta, koji su imali potrebu da nešto kažu po svakoj tački dnevnog reda. Tada prikočim i kažem sam sebi: "Ne budi kao oni. Ima još ljudi koji imaju nalog i tastaturu".
Plus toga, poštovana domaćica je prošli put izrazila jasno neslaganje sa uvođenjem geopolitike na blog kojem nije bila tema. Pa sam se suzdržavao.
Inače, bilo mi je užitak, kao i uvjek, gledati kako Pjer Konesa (Pierre Conessa) postavlja stvari tamo gdje i kako treba. Bez ikakve lažne političke koreknosti.

newimprovedtadejus newimprovedtadejus 09:40 30.04.2024

Re: Protesters are spreading throughout USA

Spiridon

evo ti jos par "muslidza" u medjuvremenu. Jako mi je cudno da niko nije reagovao na ovu tvoju uvredu do sada? Ovaj blog ne cita samo ne-muslimanski svet. Da si bio kod mene na blogu, bio bi banovan. Sigurno.


a bre spiro počeo si stvar ozbiljno da shvataš.. na ovom mjestu neko da se uvrjedi na grub jezik stvarno ne vidim kako..

that said, ne znam jesi li se potresao po pitanju Sudana ovih dana? cjenim da je njima tamo za deset redova veličine gore nego u Gazi.. možda i više.. al eto to nikog ne potresa bog zna kako iako ima bar pola godine da tamo padaju kao muve, što od metaka, što od gladi..
jbg.. potrošili Ukrajina pa Gaza bandwidth..
tako da tu sad padati u nekakav pravednički gnjev i zanos nema puno smisla..
dobro je da neko i dalje oće da protestvuje, hvala im na tome, ipak nas i ti protesti koliko toliko podsjete da smo ljudi al daj da se ne lažemo o nekakvoj moralnoj superiornosti jer smo kao strašno potreseni nad sudbinom Palestinaca kad se ni sjetili nismo miliona drugih koji dnevno skapavaju u najgorim mukama..
tako funkcionišemo i dalje kao društvo..
nema smisla vatati se za vratove jer se neko nije zgrozio u mjeri u kojoj mi arbitrarno smatramo da je trebao..
ne vidim smisao..

that said..
malo dijete kaže da je drugu iz razreda otac umro od srčanog udara na skinju..
dva klinca, 9 i 12 godina, mlađi ide sa našim najmlađim u razred, stariji išao sa srednjim.. mlađi ljudi, zvuči mi sasvim nevjerovatno..
dijete kaže da je otišao na crnu stazu i doživio srčani..
treba se testirati..
a da ne gubimo vrijeme i živce na gluposti to ne možemo al eto ni to ne bi loše bilo bar pokušati
Spiridon Spiridon 10:41 30.04.2024

Re: Protesters are spreading throughout USA

malo dijete kaže da je drugu iz razreda otac umro od srčanog udara na skinju..
dva klinca, 9 i 12 godina, mlađi ide sa našim najmlađim u razred, stariji išao sa srednjim.. mlađi ljudi, zvuči mi sasvim nevjerovatno..
dijete kaže da je otišao na crnu stazu i doživio srčani..
treba se testirati..
a da ne gubimo vrijeme i živce na gluposti to ne možemo al eto ni to ne bi loše bilo bar pokušati


hvala. Slazem se.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana