RHCP - razočarenje godine

Sanja Perić RSS / 27.06.2007. u 07:10

Šta reći? Tužno.

Beskrajno tužno kada gledate sve te ljude, sve te registarske tablice, BG, PU, ST, ZG, NS i tako dalje, dok posmatrate reku ljudi, svi pohitali u Inđiju, dali 30 evra na keca, prešli na post paid, dali krv, šta sve nisu uradili... samo da im se na 18 m visokoj bini poklone mega planetarne zvezde koje taj status imaju već dve decenije. Usput su se u autobusima i automobilima slušali samo oni, pevalo se na sav glas i posle svake pesme ponavljalo „Uh kad bi ovo svirali!“ A epilog?

I nebo je plakalo od tuge.

Verujem da svi, a takvih je puno, ali baš puno, koji RHCP slušaju od Californication pa na ovamo, koji su Outside koliko odmah stavili za zvono mobilnog telefona možda još i mogu da budu koliko toliko zadovoljni. Sve što su svirali u tih sat i 10 minuta, bile su nove pesme, od kojih mi se nikada nijedna nije svidela onako kao što je to pre deset godina mogla bilo koja stvar sa albuma Blood Sugar Sex Magic ili možda njihovog najboljeg albuma, Mother’s Milk. Tek da i ja ne ostanem bez ičega, sa prvopomenutog dali su mi Give It Away, a sa drugog Higher Ground i to bi bilo sve.

Reče neko prošli put kada sam ih prozvala za tu komercijalu zvuka kojoj su se predali i postali lako pevljivi, previše „emtivijasti“ da je to sasvim normalno i „ok“. Ok je samo ako niste nikada služali na repeat Freaky Styley dok vam se ne zavrti u glavi, ako niste mlatarali rukama i uvijali se ko Flea u spotu Breaking the Girl, ako uz njihovu muziku niste nikada ni pokušali da izvedete taj red hot ples i u nedostatku Interneta tada na papir besomučno skidali reči. Ko je TADA umeo da otpeva Give It Away od prve do zadnje bio je RHCP freak, jer je njihova autentičnost sem u ritmu bila i u gotovo uvek dugačkim tekstovima, i brzom govor-pevanju koje je mogao da savlada samo neko ko je opsednut. Bila sam tada mladja, ali sve to duboko urezano mislila sam da će oživeti sinoć na Zelenoj fest livadi. A desilo se nešto drugo. Devojčice oko mene sa mindjušama u obliku crvenih papričica vrištale su i pevušile svaku novu stvar dok sam se ja nadala da će sledeća biti Suck My Kiss, Knock Me Down, Funky Monks, My Lovely Man ili barem, I Could Have Lied.

Osećam da su prevarili mene i sve nas koji smo od njih napravili da budu to što jesu. Prevarili su svoju pravu publiku, one koji su im opraštali i kada naprave nešto potpuno bezveze kao Zepher Song, Carbon i slične pesme za popunjavanje rupa na albumu, nas koji smo na mladje generacije prenosili pelcer koji se zvao RHCP, nas koji smo taj funk/rock sa elementima sludjene improvizacije slavili na sve strane jer se odupirao još onda prisutnoj standardizaciji muzičkih žanrova... i da ne kukam više, mogla bih do sutra, pogledajte dole fotke sa „dogadjaja godine“. U svojoj viziji pre koncerta imala sam potpuno drugačiju priču za blog u glavi. Htela sam da post počnem sa polaskom, šta nas je dočekalo, da pišem o vašaru u Inđiji i veštini trgovaca da možda od ove jedne večeri vrate sve svoje dugove, da pišem o dugom čekanju na Pepperse da se pojave na bini i kako su drugi ubijali vreme...ali sve je palo u vodu. Ono što je sigurno, zadovoljni mogu biti mts i Rts, Telenor i Tuborg, Frikom i Exit... a mi?

Koncert su bukvalno odradili. Komunikacija sa publikom – nula, iako su bili pozivani na bis, ljudi su dobili muziku sa razglasa i ostalo im je još da se okrenu i odu kući. Što smo i uradili. Za ovako nasjavljivan dogadjaj 70 minuta je bruka. Organizatori bi trebalo da se pokriju i ne izlaze na videlo javnosti dok sve bar malo ne izbledi.

Sramota me je da priznam da sam se čak u jednom momentu setiola i studentskih demonstracija kada su nam preko razglasa na Trgu dok smo se smrzavali pustili podršku benda Red hot Chili Peppers. Za mene je to tada bilo kao da su je meni lično uputili. Setih se toga i pomislih, daće sve do sebe. Potudiće se... dolaze PRVI put! Al bejah naivna... they could have lied!

by the way:

Pre njih nastupili su i Ritam nereda, koji se nisu promenili od one 1994. I dlaje su drski, preteći i energični i ja sam ih uvek gotivila. Edo Majka mi je potpuna nepoznanica, a Kiril je bio pravo osveženje. Neki nepoznati britanci, na kojima se vide tragovi ostrvskih bendova poput Suede, Placebo, Muse, Primal Scream, nisu bili loši... Mislim da im se dopala velika bina i atmosfera od 100 hiljada ljudi. Njima se bar dopala. U nekoliko navrata kada su hteli da podele to svoje oduševljenje, pre svakog refrena moglo se čuti „Serbia!“

by the way 2:

Vraćanje iz Inđije postalo je teže nego vraćanje iz Indije. Za izlazak sa parkinga bilo nam je potrebno puna četiri sata. No comment.

izvor: www.lice-nalicje.net 

 

photos

dsc00853sx7.th.jpgdsc00871at5.th.jpg


dsc00862oo8.th.jpg dsc00866lz0.th.jpg



Komentari (175)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Atomski mrav Atomski mrav 18:03 27.06.2007

Razočarenje? Bes, nemoć i očaj...

Peppersi su zaista "otaljali" ovaj... pa, ne mogu reći "koncert" jer sinoćni nastup to nije bio. Ali, to je nekako i bilo očekivano i mnogi su upozoravali da će tako biti. Njima je to samo jedna usputna stanica u Evropi a to što su organizatori to maksimalno naduvali, to je druga stvar. S obzirom na otaljavanje svirke, nije ni čudo što su bili nezainteresovani, što nije bilo kontakta sa publikom, itd. Mogu misliti kako je onima što su bili u "fan pitu" - morali su čitav dan da džedže tamo po suncu i kiši zarad nekih 75 minuta svirke, uz jedan jadan bis... Mene zanima zašto je svirka kasnila 50 minuta? Kasabian su zavržili negde oko 20:40 po mom satu, a Peppersi su počeli oko 21:50 (najavljen početak u 21:00). Dakle, zašto im je trebalo sat i deset minuta da počnu, kad je famozni helikopter sleteo još dok su Kasabian svirali? Da li su za to krivi Peppersi, jer su odugovlačili, ili možda organizatori (pominju se neki otisci u cementu i još koješta)? Zbog čega su pravili duge pauze tokom nastupa, da li su bili neki tehnički problemi u pitanju ili su Entoni & co. rešili da "tanku" set listu maksimalno "razvuku"? I još nešto, ko je to pustio "buvu" u medijima da su Peppersi, navodno oduševljeni interesovanjem u Srbiji, tražili da se puste dodatne karte u prodaju? Sram vas bilo, lažovi i prevaranti ("pederi, kurve, jajare, milijarderi i licimuri", što bi rek'o Sava iz Kikinde...).

Najviše mi je žao, naravno, na prvom mestu sebe samog jer sam se kući vratio u 6 ujutru, pokisao, promrzao, prljav i blatnjav. Na drugom mestu mi je najžalije svih onih što su došli iz Makedonije, Bugarske, Mađarske, Hrvatske, Slovenije, BiH... prevalili su priličan put zarad to malo svirke a kako su se posle izvukli iz onog haosa na parkingu i prilazima Inđiji i kad su došli svojim kućama, samo Bog zna - ako je meni trebalo 6 i po sati do kuće nakon završetka "koncerta", a živim na < 100 km od tog atara, njima je trebalo bar 12... Parking je bio neobeležen i dosta slabo osvetljen pa su ljudi nasumice tražili svoje automobile, niko nije regulisao izlazak sa parkinga pa je nastao haos (oni likovi sa fluoroscentnim prslucima su se brže - bolje pokupili a ni policije nije bilo ni deseti deo kao pre počekta svirke). Sami prilazi parkingu su loše smišljeni, svi su razmišljali kako da ljudi DOĐU do parkinga (što nije bio problem, jer je to trajalo nekoliko sati), a izgleda niko nije razmišljao kako ljudi da ODU sa tog parkinga (100.000 ljudi koji bi svi želeli da napuste parking za nekih 20 minuta)... to je velika sramota organizatora. Vidim da se sami organizatori ponašaju kao da je taj haos nešto normalno (ruku na srce, i jeste to nešto sasvim normalno u ovoj zemlji seljaka na brdovitom Balkanu ali toliko su se hvalili svojom organizacijom da čovek mora biti besan na sve njih). Katastrofa... ovo je poslednji put da se mučim odlascima na koncerte, evo vam vaša njiva pa organizujte šta hoćete - ja se na taj atar sigurno više neću vraćati.
freelancer freelancer 18:30 27.06.2007

Ali sto ste dosadni...

Posto je Srdjan deaktivirao komentare, napisacu sto imam samo ovde i samo jednom.
Pre dve nedelje, Roling Stons koncert u Frankfurtu. Karta 120-200 eura. Koncert kasni 1h. Svirka traje 80 minuta iz jedan bis sa jednom pesmom. Ozvucenje oooogromno, ali pola reci se nije dalo cuti. Njihov stil ili losa procena, ne znam. Sicno prosle godine na koncertu RHCP, karta 120eur, sat i po, dva bisa po par pesama.

I sta vi onda mislite da ste, Bogom dani da samo vama sviraju satima na uvce? Zbog vasih izgubljenih godina, zala za mladosti? Pa to nije njihov problem.
Da, i Stonsi su ispali hladnokrvni, nisu niti jednu baladu odsvirali, izvizdani su pomalo kada se nisu pojavili na drugi bis, ali niko nije GADJAO binu u razocaranju i razvaljivao okolne puteve dok smo se tri sata vracali do centra (5km) cekajuci jedan pa drugi voz iako smo platili papreno za sve. Ali to nije Srbija.
I tako je to, Srbima treba kafana, da covek drmne, lupi rukom o sto kad i koliko da se peva, da zapoveda dok mu guzu greje plisani jastuk. Ma... dosadni ste sa zalopoljkama.

Koncert ko koncert.
Grupa ko grupa.
Ogranizacija ko organizacija.
Nesto vise, a nesto manje izvikano.


Atomski mrav Atomski mrav 18:43 27.06.2007

Re: Ali sto ste dosadni...

I šta ti sad to znači, freelancer? Da se Nemci nisu bunili zbog toga? To što nisu bacali ništa na binu je možda zbog toga što je u Nemačkoj obezbeđenje radilo svoj posao za razliku od našeg, pored kojeg možeš i atomsku bombu da uneseš... A to o razvaljivanju okolnih puteva, ne znam otkud ti to? Čuj, žalopojke... po tebi je znači normalno da neko plati 200 eura za 80 minuta lošeg zvuka, razočaravajućeg nastupa? Ostali tvoji komentari nisu za priču...
freelancer freelancer 18:55 27.06.2007

Re: Ali sto ste dosadni...

Preporucio sam tvoj komentar :)

Posto me nisi razumeo, sada cu da ti kazem u jednoj recenici:
Niti ste prosli bolje niti gore od Nemaca.

A sto se tice unosenja, mogli smo uneti raketu ako smo hteli i baciti je na binu, ali ovde su ipak neke druge vrednosti, pa ni plasticne flase nisu zavrsile tamo. Pozdrav.
Atomski mrav Atomski mrav 19:07 27.06.2007

Re: Ali sto ste dosadni...

Ma razumeo sam te, ali to što nismo prošli ni bolje ni lošije od Nemaca ne znači da ne treba da se bunimo zbog loše organizacije koncerta. A te priče o "drugačijim vrednostima" kod mene ne prolaze... kao ni ostatak tvog pisanija.
freelancer freelancer 19:14 27.06.2007

Re: Ali sto ste dosadni...


Organizacija je sigurno neuporedivo losija i za to ne treba biti "atomski" ekspert da bi se znalo i shvatilo unapred (ko, sta i gde organizuje i u kojoj zemlji). Koncert je bio kao sto je vecina na ovoj njihovoj turneji. Bilo je i boljih.

A to sto nesto sto ne razumes niti zelis da shvatis i sto to "ne prolazi kod tebe" bez ikakvog objasnjenja, govori o tebi samom. Uzivaj u nasladjivanju svojom pamecu.

over and out.
Atomski mrav Atomski mrav 19:30 27.06.2007

Re: Ali sto ste dosadni...

Uživaj i ti u naslađivanju tipa "ko vas jebe seljaci"... može ti se.
jass jass 20:28 27.06.2007

Re: Ali sto ste dosadni...

Ne znam tačno, ali čini mi se da peppersi nisu samo jednom bili u Nemačkoj, a kod nas su došli prvi put i ko zna kad ponovo ...

Umetnica Umetnica 00:18 28.06.2007

Re: Ali sto ste dosadni...

freelancer
Ali to nije Srbija.I tako je to, Srbima treba kafana, da covek drmne, lupi rukom o sto kad i koliko da se peva, da zapoveda dok mu guzu greje plisani jastuk. Ma... dosadni ste sa zalopoljkama.

Koncert ko koncert.
Grupa ko grupa.
Ogranizacija ko organizacija.
Nesto vise, a nesto manje izvikano.

Potpis. Mislim da ništa više nije ni potrebno reći.
milosrdni andjeo milosrdni andjeo 18:43 27.06.2007

Гледај сад ово:(


Shot at 2007-06-27

и прочитај ово:(

Inđija, Udine - Izvor Be92, 27. jun - Posle katastrofalnog koncerta koji je popularni kalifornijski bend održao sinoć u Inđiji, stiglo je izvinjenje publici iz čitavog regiona koja je prisustvovala ovom spektaklu. Kako se navodi u saopštenju koje stiže iz Udina u Italiji gde Pepersi sutra treba da održe koncert, bend nije bio informisan o grandioznosti tog nastupa. Članovi grupe nisu sami sebe čuli na bini od buke koja ih je iznenadila i jednostavno nisu bili pripremljeni za ovako veliki događaj. Negde na pola koncerta pevaču Entoni Kidisu je pozlilo i bio je doveden u pitanje nastavak koncerta. To je bio momenat kad su ostali članovi benda krenuli da improvizuju svirajući hitove Abe. Pošto se Kidisu malo popravilo stanje, oni su ipak nekako nastavili koncert, ali nisu imali dovoljno snage da odsviraju najavljenih 2 sata i 15 minuta bez bisa. Koncert je trajao svega 80 minuta s bisom na kojem su odsvirali samo jednu pesmu, što je izazvalo burnu reakciju publike. Negodovanje je bilo najoštrije od strane najvećih fanova. Pepersi se najiskrenije izvinjavaju zbog toga i dodaju da bi sve bilo drukčije da je organizacija bila bolja i da su barem znali gde se nalaze i koliko se gostiju na koncertu očekuje.


Хоћу јошшшшшшш:(
Atomski mrav Atomski mrav 18:46 27.06.2007

Re: Гледај сад ово:(

"Pepersi se najiskrenije izvinjavaju zbog toga i dodaju da bi sve bilo drukčije da je organizacija bila bolja i da su barem znali gde se nalaze i koliko se gostiju na koncertu očekuje."

Mislim, šta reći...
milosrdni andjeo milosrdni andjeo 18:53 27.06.2007

Re: Гледај сад ово:(

Ја сам вам лепо рекао да је Ентони био на неком смећу:(
Trinidad Tobagović Trinidad Tobagović 19:05 27.06.2007

Iznenađen sam

Znači nisu RHCP smorili bez razloga. A Kiedisu je sigurno pozlilo od pihtija što im je poslužio predsednik opštine Ind(j)ija. Ako zbog ovoga ne budu više hteli da sviraju kod nas, nekoga treba ošuriti pa uštrojiti. I trebalo je da sviraju "Andr d briđ". I trebalo je da sviraju 2 sata. Ipak smo mi šupak Sveta i svaki put neko u naše ime opravda tu reputaciju. Da ne copy/paste "Sramvasbilo" odozgo, ponavljam sve isto i potpisujem. Dabogda im te pihtije (kojima su otrovali Kiedisa) zastale u grlu kad budu lepili naše pare pevaljkama na znojave silikonske sise, ma dabogda im splav potpnuo. A Pepersima hvala na ipak dobroj svirci.
milosrdni andjeo milosrdni andjeo 19:07 27.06.2007

Re: Гледај сад ово:(

сад је на РТС-у речено да је EXIT team демантовао ово извињење,односно да су у току концерта сазнали да ће бити невреме а гитаристи је позлило у току самог концерта па су нас закинули за две песме(види слику горе)..и једна од те две ми је јако фалила:(
Atomski mrav Atomski mrav 19:10 27.06.2007

Re: Гледај сад ово:(

Ma da, sad će da krenu objašnjenja sa svih strana. Pa kome je, majku mu, pozlilo na tom koncertu? Na kraju će ispasti da je svima pozlilo. Možda od leta helikopterom? Saznali su da će biti nevreme? Alo, bre (što bi rek'o Mile sa Čubure)... Pričam ti priču... sve je ovo "spinovanje" jer se sad svi kao vade i na nevreme i na ne znam ti ja šta.
milosrdni andjeo milosrdni andjeo 19:16 27.06.2007

Re: Гледај сад ово:(

контам и ја да је тако атомски мраве,али види сет листу..стварно је нешто било у к..у...а ја не знам шта је то.
Solomon Solomon 19:20 27.06.2007

Re: Гледај сад ово:(

Ma ovo je Bullshit... Svirali su koliko su placeni i kraj price... Pozlilo ? Organizacija ?... Kenjaju bre...
Da nije tolika explozija gneva danas, ne bi se ni culo o Anthonyjevoj mucnini.... "Pepersi se najiskrenije izvinjavaju"... Sad obicno, kada je u pitanju prava ispala, sledi "RHCP obecava da ce se vratiti i Srpskim Fenovima oduziti .... itd"
Naravno, tog dela nema ovde...
Realno... Ovo su 40togodisnji bivsi narkomani s svakakvim problemima koji su doleteli odsvirali i odleteli... Da su jedno 15 godina mladji ... Mozda neka energija za ocekivanje... Ovako, ne znam koji smo se toliko i Lozili.
Jebes taj rock-koncert kada ministar odbrane djuska pored mene.
Omatorelo se rodjaci... Niste vise za atar... Ministri i Pepersi - Ostavite svet mladima!
Atomski mrav Atomski mrav 19:27 27.06.2007

Re: Гледај сад ово:(

Evo šta B92 izveštava:

Osim saobraćajnog kolapsa, posetioci su imali zamerke i na trajanje koncerta, koji je, umesto najavljena dva sata, trajao sat vremena i 20 minuta, uključujući jedan bis. Posle saznanja da neće biti drugog bisa, ogorčeni fanovi reagovali su zvižducima i bacanjem plastičnih flaša na binu. Nezvanično, kao razlog se pominje sukob organizotora iz Egzita s menadžmentom benda, a prema tim nezvaničnim informacijama do sukoba je došlo kad je menadžment video koliko je karata zaista prodato.

Sonja Milošević iz tima Egzita demantuje te informacije i objašnjava da je koncert trajao kraće samo zbog kiše. "Bend je planirao da odsvira 16 pesama, a tokom koncerta je direktno iz Kalifornije javljeno da se u Srbiji očekuju vremenske nepogode, pa je zbog bezbednosti benda odlučeno da koncert bude skraćen", kaže ona.

Znači, jedna verzija je da naši mufljuzi nisu njihovim mufljuzima hteli da priznaju koliku lovu su uzeli, a po drugoj verziji isključivi krivac je Sv. Ilija Gromovnik... nigde se ne pominje da je nekom pozlilo. Onaj S.O.S. od ABBE mi nikako ne ide u glavu...

A tek ovo:

Prema rečima nadležnih, najveću gužvu napravili su košarkaš Vlade Divac sa svojim vozilom i osoblje Egzita, koje je u jednom trenutku preprečilo dizalicu na put.

Katastrofa.
medjutim medjutim 10:18 28.06.2007

Re: Гледај сад ово:(

cisto da se ne primate, ovo nema veze sa B92, nego sa Be92, tj. http://be92.mojblog.co.yu/ :)
Kolos sa rodoslovom Kolos sa rodoslovom 19:52 28.06.2007

milosrdni andjeo ili Srke zakljucao kafanu

Jeste bio je na necemu. Na ozonu. Covek ima hepatitis. Zato mu i pozli s vremena na vreme. Stvarno ljudi, ako ste stariji a niste u kondiciji ili spremni na tinejdzersko prelazenje prepreka sta ste koj moj trazili na njivi?
Coachella (dodaj.com za web) je najveci outdoor fest u US of A. Nastao '99. traje do danas. Dva do tri dana, kako kad, 60.000 ljudi dnevno. Odrzava se na POLO terenu. Travnati deo u pustinji, 120 milja istocno od L.A. Nagradno pitanje: Za koje vreme mozes najbrze da napustis parking? DVA SATA. I niko ne kuka bre!!! (To sto vam se murija razbezala, pa sta ste ocekivali od genijalaca iz pripizdine sa IQ -10???) Madonna se pojavila prosle godine i svirala pola sata. Peperse sam dva puta gledao tamo. Svaki put su svirali krace od sat vremena. Prvi put su zvucali opasno, drugi put katastrofalno. Ali to su oni. Nikad nisam mogao da budem siguran sta ce da mi zapadne. Naravno da sviraju pretezno nove pesme. Skoro svi bendovi to praktikuju. Na zalost nisu vas pocastili obradama THE RAMONES kao nas ovde: ))))).
Sve u svemu, toliko sam usranih svirki odgledao ovde u L.A. i svaki put kazem - da su ovako svirali (bilo koji bend) u BG svi bi vec kukali u glas- i nisam pogresio. Ne morate da aplaudirate (pepersi takvom svirkom to nisu ni zasluzili) ali nemojte donositi sud i lupati gluposti... Teorije zavere su svojstvene brdovitom Balkanu i fanovima Elvisa : )... Po mom misljenju, bend treba videti bar tri puta LIVE da bi mogao da izvedes neki zakljucak.
andjelija andjelija 20:58 28.06.2007

kolose

jesi isao na oasis i na queen?

jesi isao na TIGER ARMY?
jass jass 21:04 28.06.2007

Re: milosrdni andjeo ili Srke zakljucao kafanu

Kolos sa rodoslovom
Peperse sam dva puta gledao tamo. Svaki put su svirali krace od sat vremena. ...
Po mom misljenju, bend treba videti bar tri puta LIVE da bi mogao da izvedes neki zakljucak.


Da, ali oni u L.A. sviraju stalno, a u S. su došli sad i nikad više u tome i jeste poenta... Mogu oni da promovišu novi album i da sviraju samo nove pesme tamo gde sviraju svake ili svake druge godine ili kad god izdaju album. Po meni nije isto isvirati negde prvi put i hiljaditi put. I nije isto svirati pred 50k ljudi i pred 100k ljudi koji su došli iz minimum 7 država.

Pozz i blago tebi kad možeš da prisustvuješ tako dobrom festivalu...
Kolos sa rodoslovom Kolos sa rodoslovom 21:17 28.06.2007

Re: kolose

andjelija
jesi isao na oasis i na queen? jesi isao na TIGER ARMY?


QTSA??? Da. Oasis ne gotivim. Tiger Army mi nisu poznati. Izvini. Obecavam da cu da ih pronadjem i preslusam.
Pre nekoliko dana sam gledao LCD Soundsystem, zvucali su savrseno. Mozda zato sto je Rick Rubin tresao glavom i bradom sa balkona. Svirali su tri veceri za redom. Sold out. Cetvrtog dana u L.A. su svirali na KCRW. Meni njih nikad dosta. Kada bi se smuvali Koja i James Murphy... : )
andjelija andjelija 21:36 28.06.2007

Re: kolose

tiger army
ataris
she wants revenge
kill hannah

my favorite :))

ali cisto sumnjam da ce ti se svideti :(


za oasis pitam, zato sto sam isla sa drustvom, nisam ljubitelj, ali to sto su neinteresantni likovi! kao mrtvi konji na pozornici. bolje sam se provela napolju u guzvi za pusace.

milosrdni andjeo milosrdni andjeo 22:34 28.06.2007

Re: kolose

Ма каква теорија,само постујем оно што нађем на нету.Мени се савршено ебе за гужву,тога је ваљда свако био свестан.Па нисам ишао на концерт за 3 виолине и виолончело на Коларцу,знао сам шта ме чека.Што се мене тиче,могле су секире да падају са неба само да су пржили ствари због којих сам их зготивио...али јбга.Што већ неко рече,ти си преко баре па имаш прилике,јбте као да не знаш да имамо оно смеће од пасоша на коме пише Југославија и са којим можеш да дођеш до Занзибара(мада,и то је већ питање).
Поздрав.
Kolos sa rodoslovom Kolos sa rodoslovom 02:26 29.06.2007

andjelija

She wants revenge - L.A. band. Slusam ih od prve pesme na KCRW, lokalna radio stanica. Gledao sam ih kao predgrupu The Kills, a onda na svirci sa Brazilian girls. Tada sam upoznao dvojicu iz benda :SWR).
Kolos sa rodoslovom Kolos sa rodoslovom 02:33 29.06.2007

Re: kolose

Што већ неко рече,ти си преко баре па имаш прилике,јбте као да не знаш да имамо оно смеће од пасоша на коме пише Југославија и са којим можеш да дођеш до Занзибара(мада,и то је већ питање).

Jesam preko bare. I ja imam ono isto smece od pasosa. Malo truda i zelje, i mozemo zajedno na sledeci Coachella music and art festival krajem aprila sledece godine.
Nego, da li si upoznat sa muzikom benda Brazilian girls?
andjelija andjelija 16:12 29.06.2007

Re: andjelija

dzubre jedno :))) ... life is not fer :)))

a drug me maltretirao za brazilian girls (ko i kills) medjutim imam neki problem sa zenskim vokalima u pop/rock/punk/alternativnoj muzici ...nikako mi to nije to.

sarma sarma 19:15 27.06.2007

RHCP

Ja sam bukvalno pokisla posle certa. Drugo organizacija prevoza busom je bila očajna. Do kampa sam u majici išla 5 kilometara i pokisla. Evo sad primam inekcije...
Treće,od 12 sati sam čekala na narukvicu... Zbog jebenog RTS-a koji je snimao dva sata špicu ja sam izgorela. Posle sam čekala da me smori Ritam nereda, Edo majka, Casabien je bio ok,jel su bili druželjubljiviji nego ovi. Kao i Kirel. On je bio osveženje. Ako su već hteli predgrupe,zašto nisu zvali HLADNO PIVOOOO!
Očekivala sam da će svirati Under The Bridge,kao i Oherside,jel jebote prvi put sviraju u regionu. Novi album je očajan,i volim 3 pesme.
Nikola Đuričko JE CAR! Jeste li videli kako se zezao a ovi su ga isključili!
Sve u svemu,volela bih da koncert nije ni održan. Džabe sam se ovoliko kilometara vucarala zarad toga da mi zdravlje bude ugroženo,jer sam 5 km pešačila!
SRAMOTA!
Došla sam u Inđiji 25-og i gledala sam Darkowooddub. Oduševila se.
A volela bih da neko izudara Bojana Boškovića.


sarma sarma 19:18 27.06.2007

Re: RHCP

I samo još nešto.Imam utisak da nisu imali pojma gde sviraju!
Alek212 Alek212 19:21 27.06.2007

Ljudi

nemo se ljutite, ali za njih je to jedna od X tezgi koju ce da odrade ove godine, i zabole ih sto je to za vas/nas bio mega happeing. Drugo, ako su izdali novi cd relativno skoro, to znaci da ce da smaraju sa novim materijalom. Zato ja, genije, idem iskljucivo na koncerte bendova koji vise nista ne izdaju nego zive od stare slave (Simple Minds, Echo & the Bunnymen, Siouxsie, Kraftwerk, itd). Inace 99% svirki na kojima sam bio po belom svetu, traje tacno 90 minuta i ni sekund duze (sve sa jednim ili dva bisa)
sarma sarma 19:59 27.06.2007

I još nešto...

Želela bih da pohvalim celu volontersku ekipu!
Zaista su momci i devojke svetski odradili posao!
SVAKA ČAST!
Trinidad Tobagović Trinidad Tobagović 20:10 27.06.2007

mizerno

Pa nisu RHCP mala deca da ih lažeš kako će svirati na tamo nekom fantomskom festivalu pred plafon 15k ljudi a onda ih izvedeš pred 100k koji nisu došli ni na kakav jbni "Green Fest" (ili kako već) nego na KONCERT PEPPERSA. Ne voli niko da ga zavrđeš za pare i exploatišeš ko zlatnu koku, pa ne znam koliko miliona $ da ima u banci i koliko puta da je obišao Svet. I ja sam imao utisak da nemaju pojma gde sviraju. Malo mi je ogadilo kad je Antony rekao "Rhytm- universal ambassador of peace". U prevodu "Eto znam da ste vi oni kod kojih se non stop ratuje". Ipak su naši mufljuzi usrali, što nije za čuđenje. I vezano za organizaciju, parking i ostalo: "Nije vest kad pas ujede čoveka- vest je kada čovek ujede psa". Znači vest bi bila da je sve bilo super, najave ispoštovane a ljudi normalno izašli sa parkinga i otišli kući. Srpski organizatori usrali motku? Nikakva novost.
Kolos sa rodoslovom Kolos sa rodoslovom 20:00 28.06.2007

Re: mizerno

Trinidad Tobagović
Pa nisu RHCP mala deca da ih lažeš kako će svirati na tamo nekom fantomskom festivalu pred plafon 15k ljudi a onda ih izvedeš pred 100k koji nisu došli ni na kakav jbni "Green Fest" (ili kako već) nego na KONCERT PEPPERSA. Ne voli niko da ga zavrđeš za pare i exploatišeš ko zlatnu koku, pa ne znam koliko miliona $ da ima u banci i koliko puta da je obišao Svet. I ja sam imao utisak da nemaju pojma gde sviraju. Malo mi je ogadilo kad je Antony rekao "Rhytm- universal ambassador of peace". U prevodu "Eto znam da ste vi oni kod kojih se non stop ratuje". Ipak su naši mufljuzi usrali, što nije za čuđenje. I vezano za organizaciju, parking i ostalo: "Nije vest kad pas ujede čoveka- vest je kada čovek ujede psa". Znači vest bi bila da je sve bilo super, najave ispoštovane a ljudi normalno izašli sa parkinga i otišli kući. Srpski organizatori usrali motku? Nikakva novost.



Bas tako!
MilutinM MilutinM 20:52 27.06.2007

Dan posle

Iz Zeneve pratim sta se desava. Kako je ceo dan blokiran (ko zna zasto) Radio b92 na Netu, pogledam Dnevnik RTS1. Ceo prilog o koncertu, ukljucujuci i izjavu predsednikma opstine Jesica, na sva usta hvali i svirku i organizaciju koncerta. Uz malu ogradu oko guzve na odlasku.

Dobro ljudi, jeste li vi bili na istom koncertu na kome je bio i Jesic i novinari RTS? Da niste vi zalutali u Indiju. Tamo su monsuni, moguce je.


Iz saopstenja "Exita" saznajem:
“Što se trajanja koncerta tiče, po informacijama koje smo dobili od menadžmenta, bend je nakon što je shvatio da postoji razlika u zvanično saopštenom i zaista prodatom broju karata odlučio da skrati nastup”, navodi “Exit tim”.

Ovo je onda bruka i sramota.
zana zana 21:06 27.06.2007

Re: Dan posle


Neko se nakrao para, a fanovi ni krivi ni duzni platili ceh.
MilutinM MilutinM 21:10 27.06.2007

Sutrasnje Novosti

Pazi sad tekstove u sutrasnjim Novostima:


"Pepersi" u Evropi uglavnom sviraju na festivalima, što podrazumeva skraćeni nastup, a ne 120 minuta, koliko traju njihovi samostalni koncerti. Suština festivala je da ima zvezde večeri (ili hedlajnere) i mnogo jače bendove od "Ritma nereda" ili Eda Maajke. "Kasabijan" i da ne pominjemo. A opet, "Država Egzit" koja je organizovala inđijski Vudstok ipak je svesno obmanula publiku kada je pre nekoliko meseci u prodaju pustila 60.000 karata za koncert "ljutih papričica", a ne za "Grin fest".
Kako "Novosti" saznaju iz pouzdanih izvora, videvši da ulaznice idu više nego odlično, "egzitaši" su zadržali kontingent od 20.000 karata, da bi uslovili prodaju ulaznica za festival "Egzit". Ubeđeni da će prodati mnogo više, tražili su od menadžmenta "Pepersa" da im odobri dodatnu količinu od 20.000 karata, što su ovi i dozvolili uz napomenu da njima ide 80% od karata, a lokalnom organizatoru 20%.
Da nešto nije u redu, moglo se naslutiti kada se zvezde večeri nisu pojavile na bini po zakazanoj satnici, koja je do tog trenutka bila poštovana. Ričard Herman, čovek iz menadžmenta "Pepersa", izjavio je preksinoć oko 21.15 da "koncert kasni jer još 25.000 ljudi nije ušlo na livadu". Samo desetak minuta kasnije bio je u šoku:
- Oko "Arene" nema nikoga, svi su ušli unutra, a nedostaje 20.000 ljudi!
Drama u bekstejdžu kulminirala je time što je Ema Benks, agent grupe za Evropu, napustila Inđiju pre nego što su "papričice" izašle na binu i uputila se ka hotelu "Hajat". Kako pričaju očevici, livadu je napustio i Bojan Bošković iz "Države Egzit", koji je na poslednjoj konfereniciji za novinare na pitanje "Novosti" da li je istina da su se "Pepersi" ugovorom obavezali da sviraju samo sat i 15 minuta, bukvalno odgovorio:
- Izgleda da vi bolje poznajete stavke iz ugovora od mene! Naravno da nije tačno. "Pepersi" će svirati najmanje dva sata, a možda i duže!
Delimično zbog svega ovoga, "Pepersi" su bis, po ugovoru na četiri pesme, sveli samo na jednu numeru. Revoltirana publika je posle njihovog odlaska zasula binu plastičnim čašama i flašama, iako bend nije bio kriv za to!


A za vrhunac, izjava predsednika opstine:

- POKUŠAĆEMO da što pre dovedemo Madonu, Robija Vilijamsa i "U 2" u Inđiju, već pregovaramo o tome. Jednostavno, organizovanjem ovakvih spektakala grad dobija odličnu reklamu po jeftinijoj ceni od one koja bi bila plaćena nekoj agenciji - rekao je “Novostima” Goran Ješić, predsednik opštine.
giger giger 21:13 27.06.2007

Re: Sutrasnje Novosti

Od pocetka sam znao da nema sanse da je bend kriv... Nemoguce mi je da ljudi koji su u vrhu svoje industrije, otaljavaju svoj posao...

Ubacite u jednacinu i srpske biznismene i eto resenja...
zana zana 21:31 27.06.2007

Re: Sutrasnje Novosti


Jesicev marketing je na stupnju razvitka konferencije za stampu koju je odrzao pred koncert- sa sve astalom na livadi.
Trinidad Tobagović Trinidad Tobagović 21:50 27.06.2007

Jucerasnje Novosti

- POKUŠAĆEMO da što pre dovedemo Madonu(?!?!?!), Robija Vilijamsa i "U 2" u Inđiju

To samo naš čovek može da izjavi posle svega ovoga.
giger giger 21:22 27.06.2007

exitfest.org

Izgleda da mi sa bloga nismo bili na istom koncertu kao posetioci sajta exitfest.org ? Bezobrazluku balkanskom nema kraja....


http://www.exitfest.org/index.php?option=com_content&task=view&id=1647&full=1&Itemid=87
dalmos dalmos 22:50 27.06.2007

REČE I OSTA ŽIVA !

Sonja Milošević iz tima Egzita demantuje te informacije i objašnjava da je koncert trajao kraće samo zbog kiše. "Bend je planirao da odsvira 16 pesama, a tokom koncerta je direktno iz Kalifornije javljeno da se u Srbiji očekuju vremenske nepogode, pa je zbog bezbednosti benda odlučeno da koncert bude skraćen", kaže ona.


A za kolike nas to retarde smatrate, kad pokušavate da prodate ovakvu priču, i zašto to opravdanje i prikladno izvinjenje niste okačili na vašu stranicu www.exitfest.org odmah posle koncerta, nego se javljate 24 časa posle, iz neke mišije rupe u koju ste se zavukli, a na zvaničnu stranicu ste izbacili šturi izveštaj sa svirke i onemogućili komentarisanje . SRAMOTA!!!

Ovde Ovde 23:25 27.06.2007

tužba

tužiti ih, predmet obaveze organizatora (ugovor je zaključen kupovinom karte) je koncert od dva i po sata. kako prednje nije ispoštovano tražiti povraćaj novca.
Vodzo Modzo Vodzo Modzo 23:41 27.06.2007

Ma ljudi

pa vi stvarno... A jasno k'o dan! Sto su svirali sat i 10 minuta, a ne dva? Pa da prvi zapale, jok, ce da ostanu do pet ujutru na parkingu! Kad su videli s kim imaju posla (organizatori), odmah im je pozlilo!
LunaParkic LunaParkic 23:53 27.06.2007

pozdrav svim poznavaocima organizacije

velikih koncerata u srbiji.
svi sve znate, super

a da vam kazem sta sam ja videla
insiderski


- bila u backstage dok nas nisu proterali jer su stigli RHCP nekim kombijem (realno ok i ja bih sebe isterala da sam RHCP)
- neko nije pustio na surcin vozila koja je exit poslao po njih na aerodrom (bilo mi zanimljivo pa sam prisluskivala telefonske razgovore organizatora, sta cu)
- poceo koncert, ja gledala sa strane (mozete da me mrzite :)
- neko je rekao da ce biti sranja jer je opasna svadja u toku u backstageu
- videla svojim ocima: basista i gitarista su se svadjali za vreme koncerta a ovaj sto misli da zna da peva je pokusavao da ih smiri a onda je popizdeo i samo pevao geldajuci u pod
- nakon jedne pesme bisa su sisli i usli u kombi tako da su otisli dok je masa jos urlala i nemaju pojma da se posle zvizdalo i da je masa gadjala tehniku (mislim da ih boli uvo jer ocigledno imaju problema medju sobom)
- prica da nisu znali za prodate karte je glupost jer se pregovaralo sa njima o prosirenju kao sto ste svi citali i doneto je dodatno ozvucenje jer je prosiren kapacitet
- divac jeste bio sa limuzinom i policija nas je zaustavila da bi njegova 20m duga limuzina mogla da smota ispred nas sa VIP parkinga (ali nije on zakrcio jer je bio medju poslednjima) sa njim je bila luna lu i rambo amadeus
- policija je bila smrznuta i pokisla (ne volim ih inace ali mi je bilo zao tih momaka jer nisu imali nikog da ih obavesti sta se desava i sami su izasli iz busa da usmere saobracaj , bez motorola, kabanica i suvih gaca)
- nastao je kolaps u saobracaju jer su svi pobegli sa kise a onda kad je (valjda) jesic ili neki sef necega koji bi mogao da nagrabusi skontao da mora da iskontroilise situaciju uzmuvali se, otvorili sve 4 trake ka autoputu pa je krenula i kolona (stajali smo od 12 do 3 a onda se rascistilo od 3 - 5 :(
ja sam izasla na autoput u pola 4

ua za org saobracaja

zakljucak: digla se medijska frka, sad ce menadzment benda da se izvini kao nesto, videcete
pepersi nece dobiti ceo honorar jer su secnuli svirku (mislim da im nije frka za 200-300 'iljada hahaha)
jadni su kao i onomad u pesti su odradili tezgu ( i tamo im je bio prvi put)

za svirku 2, ali nisam ni ocekivala bolje
za org unutra 4, bez problema sam se uvalila u back sto je meni super ali njima ne
za org vani, u dolasku 5 u odlasku -10, jos su klosari uzimali 200din za putarinu

ipak, budite proud sto je srbija u necemu dobrom prva u regionu i sto su ovde stvari ipak pocele da se desavaju

mislim da nece dozvoliti da im se ovo desi i za madonu a i da se desi, kao ne biste otisli na madonu zbog guzve?
pozdrav
giger giger 00:12 28.06.2007

Re: pozdrav svim poznavaocima organizacije

Titraju mi kablovi za madonu. Ne bih otisao ni dzabe, sve da peva na teniskom terenu ispred moje zgrade...
zana zana 00:15 28.06.2007

Re: pozdrav svim poznavaocima organizacije


sto ne rece ovo ranije ? Nego si nas pustila ovde da nagadjamo:))
LunaParkic LunaParkic 00:33 28.06.2007

Re: pozdrav svim poznavaocima organizacije

sorry, prespavala ceo dan jer sam blejala na VIP parkingu celu noc :)))
i sad me iznerviralo ovo pametovanje i pljuvanje srpsko.

na kraju krajeva, koga boli uvo koliko su svirali, losi su, ne treba ih vise zvati, bitno je da krecu desavanja!!!
a za saobracaj ...pa...bice bolje drugi put...a i sta fali, mi smo se super zezali u kolima, mislim, 4 sata sa ekipom, mosh misliti
jass jass 06:55 28.06.2007

Re: pozdrav svim poznavaocima organizacije

Na sreću i nama je bilo super u kolima, zezali se sve vreme...čak smo improvizovano pevali
"Inđijo, najlepša bajko, Inđijo, oče i majko, Bog nek ti pruži spas, jer mi te volimo, ko što ti voliš nas."
Ali bilo je ljudi oko nas koji su besneli i mrko nas gledali...
WACKO WACKO 01:46 28.06.2007

malo je duže

Prvo, da iznesem svoje utiske sa koncerta čisto da znate kako sam ja prošao i šta mislim.
Išao sam "organizovanim, pojačanim, dodatnim vozovima" na sam koncert. U stvari to je bio jedan voz više iz Novog Sada do Indjije, a i on i svi ostali redovni vozovi su kasnili nenormalno. Od stanice do mesta održavanja koncerta pešačilo se sat i po finog tempa, što znači da smo se već fino i umorili(Ješić je na TVu govorio da od grada do bine ima nekih 15 minuta hoda, trebali smo ga poterat da to istrči i onako je debeo, pa nek malo smrša).
I pored tih problema u dolasku bili smo oduševljeni binom organizacijom na ulazu, kako izgleda i koliki je parking...
Koncert je trajao koliko je trajao i bio kakav je bio. Jasno je da su ljude obmanuli pričom da će koncert trajati duže od 2 sata(ja bih došao i da su rekli sat vremena, ali kad su mi obećali moja 2 sata hoću 2 sata).
Zatim sam opet bio oduševljen mogućnostima brzog napuštanja samog koncertnog prostora. Od kraja koncerta do trenutka kada smo se našli medju autima prošlo je svega nekoliko minuta. Parking nije bio osvetljen ni označen tako da smo se kroz njega već malo teže probijali, a i ljudi su već krenuli kolima.
Sve do ovog trentka bilo je normalno... onda je počela kiša... kažu letnji pljusak kratko traje :) sat i po i iz neba i iz zemlje. I tada nastaje krljanac nikog od redara ni policajaca nije bilo automobili(sa po dva gotovana u njima) blokiraju puteve i pešačke staze, gazeći i gurajući jadne pešake koji kisnu. Njima se žuri a nama na kiši kao ne!!! tako mokri smo na vetru i kiši hodali sat i po i onda čekali voz 2 sata...

i meni opet nije bilo toliko lose. kišu i gužvu sam i ocekivao i ne bi valjalo da ih nije bilo (samo bi bilo bolje da je kiša pocela za vreme koncerta)

Ja pročitah svih 200 komentara i zaključio sam da me nekoliko stvari nervira:

1) žale se oni koji nisu opšte propatili (koji se nisu razbolili, nisu kisnuli, pješačili, bili gaženi)

2) žale se uglavnom gotovani(već navedeni gore), koji su došli na FESTIVAL pet minuta pre jednog nastupa i tako bi i da ga napuste. Alo bre!!! to je festival... tu se ne dolazi da udješ izadješ i gotovo... tu se ljudi druže, razmenjuju emocije, mišljenja, ZABAVLJAJU SE, ali ne samo gledajući jedan koncert. Ako ste došli kolima i samo na jedan koncert, nije ni čudo što ste nezadovoljni i što vas nazivaju razmaženima (jer i jedni i drugi su u pravu!)


3) propusta u organizaciji je bilo mnogo (neke sam već naveo u tekstu) a najgore je što policija nije ništa radila. Sramota!!!!!!!!! nisu ni pokušali da pomogni ljudima koji se okolo teturaju padaju u blato jer ne mogu da prodju od automobila koji ih stiskaju na sve strane. Dozvolili su parkiranje na pešačke zone... ma ima toga koliko hoćeš....

4) mislim da je došlo previše fensera i maminih maza kojima sve nešto fali. od toga je sve i krenulo... zato što je bilo previše tih koji nisu mogli malo da se potrude i dodju na neki drugi način a ne kolima (iako to organizatori nisu baš mnogo olakšali, ali se moglo doći) zato se sve to i dogodilo. zato na sledeći festival takvi neće doći i ja se mnogo tome radujem. takvima i nije mesto u festivlaskoj subkulturi. ne trebate nam i slobodno nemojte više ikada ići na bilo kakav festival niti koncert.... to jednostavno nije za vas. ili ste ostarili duhom ili ste razmaženi...
Pa pogledajte sve velike svetske festivale!!! retko koji se organizuje u nekom gradu!!! dolazi se vozom ili org. prevozom a ne kolima... ostaje se dan dva... spava se u šatorima, kisne se, poplave nose šatore, nema tuširanja (osim na kiši) i evropljani opet idu!!!! A ne mlade generacije u Srbiji bi sve na gotovs po njihovoj volji i ako može za 1600 dinara hahahaaahaha! pa smešni ste umesto da ste zato što ste platili manje budete spremni na žrtvovanje (zato što ne volite RHCP, vi nemate ni zaštp da se žrtvujete), a ne! vi za manje pare trežite standarde u nivou evropskih i još čak ako može i bolje nego na festivalima u evropi!

ja sam pokisao, hodao više od tri sata, čekao vozove u oba smera ukupno oko 4 sata, njima putovao oko 2 sata, stajao u koncertnom prostoru oko 5 sati, slušao pepperse 1,5. ALI, ALI, ALI! Sam se zabavljao 3+4+2+5+1,5x2 sati (pepperse računam duplo:)).

TO JE UKUPNO 17 SATI ZABAVE!!! PRIČE, PEVANJA, VICEVA, ZEZANJA, LUDOVANJA... ni jedan minut nije prošao a da mi nije bilo dobro. pa čak i kada je padala i kiša i kada sam već 2 sata bio na vetru morak, meni je bilo dobro. Skakao sam iz bare u baru, prskao ljude, pevao sa njima, upozanavao se.... eeeeeeee TO JE FESTIVAL!!! a ne iz kola na koncert pa u kola!!!
Proda Proda 08:54 28.06.2007

Re: malo je duže

Druze moj, ja se potpuno slazem sa tobom u vezi festivala i svega. Moze se slobodno reci (a ti garant mislis) da sam ja sa 30 prestar za festival. Moram da te razocaram (ili mozda prijatno iznenadim), ali to nije tako. Obozavam i festivale i svirke i ostajem do 7 ujutru (a ne pricam o exitu, tamo i ne idem jer me smara da vozim do NS). Ovde je fora sto je neko SLAGAO i namerno OBMANJIVAO ljude, dakle ne o tome sto ti pricas. Prodavane su karte za "festival" green fest, a svuds se govorilo o tome kao o koncertu RHCP. Istina, svaki put je nekako promaklo i pomenuto to "festival", ali smo svi mi u ogromnoj zelji da vidimo nase omiljene likove to nekako preculi a ovi svesno potencirali reci KONCERT, pa tek onda festival (namerno velikim koncert jer je tako zvucalo na svim medijima). Znaci ovo nije greska organizacije, vec bezobrazluk.

E sad, posto si verovatno mladji od mene, verovatno ne radis - molim te ispravi me ako gresim. Evo da ti objasnim kako to izgleda prosecnom radnom coveku. Prvo smo odvojili tonu para za karte za koje smo mislili da je koncert , a ovi ostali predgrupe, a ne ravnopravni izvodjaci. Uredno zato odlazimo ujutru u 8 na posao, radimo do 16, dolazimo kuci, jedemo naglavacke da krenemo sto pre. Putujemo nenormalno dugih 2 sata do Indjije nas 5 kolima (Slazem se za likove koji su isli po dvojica da su mogli to i bolje, ali sta ako nisu imali izbora? ako su dosli iz makedonije na primer taj dan da izostanu samo malo sa posla, a nije bila veca ekipa?)). Usput deracina na auto putu koji to nije, 200 dinara za magistralu, ogranicenje 60-80, radovi u levoj traci, nisu iskljucili semafore... Nema veze i dalje EKSTRA raspolozeni idemo i sve to i ne primecujemo, jebes ga, jednom je koncert Pepersa. Pristojno parkiramo na parking, papreno platimo 500 kinti. Tamo utrefimo samo Kasabianse koji su bili ok i meni simpaticni iako (priznajem, ne pratim puno novu scenu) nemam pojma ko su. I pocinje koncert.... ni dobro vece ni pozdrag indjijo, ni nista.... ajde ok, ko kaze da mora da budu odusevljeni, mada smo ocekivali malo drugacije opet po pricama organizacije. (Peppersi odusevljeni posetom, licno ne znam ko trazio 20 000 karata jos da se pusti, bla bla). Nema ni veze... kad se svirka zavrsila (koja je i pored svega bila perfektna, ja nove pesme malo slabije znam, ali sam uzivao), malo sam bio u neverici da je vec gotovo, ali se nisam iznenadio... dobro znam da se ovakve "kratke" svirke desavaju na festivalima i brzo sam povezao da je to u stvari to... malo razocarani, mada jos uvek zadovoljni, sedamo u kola posto trceci napustamo arenu jer ocekujemo guzvu ne bi li cekali manje od dva sata (toliko smo maks ocekivali), stvar se krece, deluje kao da smo uboli dzek pot sa isparkiravanjem i onda - nista. Sledecih 3 sata - nista. Necu da trosim reci na ovo, normalno je da ima uskih grla, ali desio se kompletan kolaps, niko ne ide nigde i to je bio problem. Da se kretalo ista ne znam kako sporo, izasli bi. Da ne pricam koliko smo popizdeli i koliko su svi ljudi u stvari ispali korektni pa se niko nije ni sa kim potukao, a ocekivao sam samo da pukne negde. U povratku nazad ista prica kao u dolasku, semafori rade, tu guzve neopisive, na naplatnoj isto. Sve u svemu stignes kuci nazad u 4, ustao si prethodan dan u 6 i imas cirka 2 sata da spavas pa da ides na posao da radis jer moras da se pojavis.

Molim te (kao i sve ostale) da ovo ne shvate kao kukanje, vec kao ilustraciju koliki je to u stvari bio fizicki napor i nimalo jednostavna stvar. A ja sam iz Beograda. A dolazili su ljudi iz Zagreba, Skopja, Rumunije, Bugarske, sve sam te tablice video. I onda na kraju se setis sutradan da: organizacija te lagala oko trajanja svirke, na festivalu prakticno nisi bio jer nisi mogao ranije od posla, da su odlicno organizovali uzimanje para za parking, a nisu se brinuli da ljudi izadju za normalnih 2 sata napolje jer je pala kisa pa im one pare nisu bile dosta sto su oteli, da si totalno iscrpljen i upropascen nekako preziveo radni dan i da ces zato da budes umoran jos 2 dana i na kraju ste ti i tvoja zena platili za svo maltretiranje i dobru, ali u senci svega loseg jedva primetnu svirku (ne krivim rhcp!!!!) sve u svemu oko 100 evra.

Da se vratim na tvoj post posle ove (opsirne) ilustracije. Da je ovo ne daj boze bilo u petak - meni ic ne bi smetalo. Jer mogu sutra da se leeeepo naspavam kako si verovatno ti i uradio. Ali obaveze ne mozes da izbegnes. Isto tako si verovatno spavao i pre nego si posao na koncert. U pare da ne ulazimo, obojica sami znamo kolko smo ih tesko odvojili. ZATO NEMOJ DA PRICAS da ljudi ne znaju sta je festival, da ne umeju da se zabavljaju, jer mi vredjas inteligenciju. NEMOJ DA GLEDAS JEDNOSTRANO da li neko treba ili ne treba da se dobro provede ili ne ili ume da se provede ili ne. Nisu svi u istim mogucnostima sa vremenom, finansijski, ili bilo sta trece. Neko je mozda dao zadnje pare i ostao gladan do kraja meseca zbog koncerta. Neko mozda detetu nije kupio igracku da bi dosao da pricini sebi ovaj uzitak koji ceka 15 godina. Neko je mozda rizikovao kaznjavanje ili otkaz na poslu da izadje i krene ranije ili ako sutradan zakasni ako jedva se probudi posle oba sata spavanja. Neko ce mozda da padne ispit u sredu zato sto je bio na koncertu pa ce preumoran da izadje da polaze. Svi ti ljudi (kao i svi ostali, taman da nisu imali nikakav problem) su za svoje vreme i novac utrosen na ono za sta su mislili da su platili zasluzili bolje, a ne da se neko izdrkjava po njima.

Ja sam se super proveo, ali je provod bio od 7 do 11 (4 sata) a drkanje je bilo 5-7 i 11-4 (7 sati). Smatram da sam pokraden, da su naplatili i reklamirali nesto sto nisu prodali, da su mi upropastili sledeci dan (posebno ovo nema cenu). Verujem da se slicno oseca 80% ljudi koji su radili utorak i sredu i bili na ovom bezocnom maltretiranju ljudi. Zato sam se ovoliko i raspisao. Nadam se da nisam dosadio ili preterao, ali morao sam da napisem ovo posle tvog i gomile drugih komentara tipa "ej ljudi, ma zezanje, sta vam je, normalno je da je ovo ili ono". NIje normalno i ne sme da bude normalno, inace se svi mozemo selimo u Zair pa da puskom isterujemo svoje ko sav normalan domorodacki svet.
jass jass 12:37 28.06.2007

Re: malo je duže

Preporučila sam vaš text i mislim da ste uboli suštinu.

sedamo u kola posto trceci napustamo arenu jer ocekujemo guzvu ne bi li cekali manje od dva sata (toliko smo maks ocekivali), stvar se krece, deluje kao da smo uboli dzek pot sa isparkiravanjem i onda - nista. Sledecih 3 sata - nista


Drugarica i ja smo imale ispit sutradan, da nije bilo tako, čekali bismo na parkingu i zezali se (petoro u kolima), jer je, realno, nama u kolima bilo super, dok gužva ne prođe, a ne bismo 4h pali-gasi kola, mic tamo mic vamo.

reanimator reanimator 15:11 28.06.2007

Re: malo je duže

WACKO
TO JE UKUPNO 17 SATI ZABAVE!!! PRIČE, PEVANJA, VICEVA, ZEZANJA, LUDOVANJA...


E..kad je bilo i viceva, onda je provod stvarno bio urnebesan :)
System of a down System of a down 08:12 28.06.2007

Razmazenost

Mrzelo me da pisem, ali Wacko je upravo rekao sve sto sam mislio. Za sve vas je izgleda Djokica Balasevic i Sava Centar. Bicete zadovoljni i komforom i duzinom trajanja koncerta (5,5 do 6 sati) .
Nisam bio na koncertu, na drugom sam kontinentu, ali ne mogu da verujem, pala kisa, pa blato, pa mrak............sta vas sve nije snaslo......i to sve, zbog cega.......zbog Rock'n'Roll-a.

'Ajde da i ja konstruktivno doprinesem, umesto da vas zayebavam ovde, da vas pripremim za RollingStones-e. Nikada ne bih platio da ih gledam, tacnije dao bih 20-tak dolara, sto je mnogo puta manje nego sto oni naplacuju. Ali resio grad Toronto 2003 da nas casti, pa bilo dzabaka. To se ne propusta. Imali su nesrecu da izadju kao glavne zvezde posle AC/DC (da se razumemo, slusao sam AC/DC kad sam imao 15 godina, znaci pre........auh, ne mogu ni da izracunam). Sta da vam kazem? 500 000 ljudi se zgledalo, sta ce sad da bude posle ovih Ozija, koji s oprostenjem ubise od ...........sviranja? I sta bi............NISTA. Tacno je da se par puta najezis, kad onaj sto je pao sa palme otkaci po koji ton, onaj vrtiguz stvarno djipa nevidjeno, ali to je otprilike to. Nemojte da ocekujete vise za svoje pare.
E, sad, problem je sto ovaj sa kokosovog drveta voli da otpeva 2-3 svoje pesmice. Leleeeeeeeeeeeeeee..............e to je kao da je Toma Zdravkovic umesto na radzi bio na heroinu. Pa vi sad kako hocete, al nemoj da bude posle.....................................trebalo ih je gledati pre 40 godina, sad su malo stariji, ma i oni su postali komercijala, prodali se za pare, nema tu vise duse, pa sto nisu svirali Angie kad su prvi put u regionu i sl.

Sto ne dovedete System Of A Down, Disturbed, Korn, tu ekipu, zamislite svi da ste mladji jedno 10-20 godina, napunite neku halicu i provod zagarantovan. Plus,otarasite se tolikih politicara, nije zdrava atmosfera.
Proda Proda 08:58 28.06.2007

Re: Razmazenost

I za tebe vazi da procitas gornji post. I primeti da ne pominjem ni kisu ni blato. Vrlo jasno pise sta smeta. Znaci ne svirka, ne koncert, nego... ma procitaj sve pise, pa mi reci da li sam bar pola u pravu. A za mladju ekipu si u pravu. Zato na Stonse i ne idem, a svirace na 1000 metara od mene.
grbavi grbavi 10:10 28.06.2007

Re: Razmazenost

nezahvalnici uz koncert ste dobili i 4 sata besplatnog parkiranja a vi tako
System of a down System of a down 12:14 28.06.2007

Re: Razmazenost

Izvini, ali nisam mislio na tebe, svi ste mi nekako pokisli.. Dobro, ne kazem, 4 sata je stvarno preterano, sve vise od sat. Doduse, ja kad sam napustio Srbiju, toliko se cekalo regularno za tramvaj (ako dodje), pa kazem, malo ste se razmazili. Svaki dan kad se vracam sa posla i kad mi za 12 kilometara treba sat do sat i po, odvrnucu RHCP i seticu se vas.
Proda Proda 14:05 28.06.2007

Re: Razmazenost

Razumem i ja sto si stekao takav utisak... Masa ljudi je besna na Pepperse, koji po meni nisu krivi ama bas nista, nego su odradili ono sto su ugovorili najnormalnije. Problem je sto slabo ljudi izgleda znaju da se izraze pa cesto u emocijama omase pravi razlog koji im smeta, a onda sve ide dovraga.
Colin_bgd Colin_bgd 10:27 28.06.2007

ipak smo samo kavez...

Draga Sanja,

u tvojoj recenici o "Ritmu Nereda" se sagledava sustina naseg neshvatanja i potpuno pogresnog dozivljaja i interpretacije koncerta RHCP. Kazes oni (Ritam Nereda) se nisu promenili od 1994. E, pa RHCP su se promenili milion puta i menjace se jos jer je to jedini nacin sacuvati vitalnost, svezinu, kreativnost i napokon slobodu sopstvenog izrazavanja. U suprotnom se ili ucrvljas ili postanes sopstvena karikatura, ne znam sta je gore. A to sto kao posledicu ces mozda imati deo publike koja ce te voleti 1992, ali ne i u 2007. inkarnaciji to nije vise njihov problem.

Zivot nije dogadjaj, zivot je put. Jedino kod nas je zivot neka (bolja?) proslost i onda kad smo konstantno u asinhronizmu sa sadasnjoscu pitamo se kako to da je kod nas sve i uvek "najgore".

A RHCP iz juna 2007 su grupa koja promovise svoje najnovije ostvarenje "Stadium Arcadium", a nije kafanski bend za svadbe (i sahrane), pa da peva sta god gazda naruci za 100 maraka (pardon, evra).

Drugim recima, to sto su RHCP stigli u Srbiju 2007, a publika ocekivala momke da budu mentalno (i fizicki) u 1992 ili 1999, ni to takodje nije ni najmanje njihov problem...

Ko shvati shvatice, a ostali nek cekaju neki novi "decenijski" dogadjaj, pa posle otvaraj kisobrane za pljuvanje...

Dragana Sepe Dragana Sepe 16:19 28.06.2007

Re: ipak smo samo kavez...

Nasa zemlja predstavlja jedan poveci kavez, to je istina. U pravu si, takodje, da svako mora i treba da ide svojima putem, da bi trebalo svi da se menjamo, probamo mnoge nove puteve, da ucimo i sazrevamo i u misljenjima i u nacinu ponasanja. To sto Pepersi grade svoj put slave i uspeha, koji se poprilicno razlikuje od onog pre desetak godina, recimo, sasvim je OK, razumljivo i tu nema diskusije. Pa ne bi oni punili koncerte sa ovolikim brojem publike da nisu uvek bili za korak ispred mnogih drugih, ali... prosto nije logicno, nije prihvatljlivo, ma jednostavno nije fer, da ne izvedu bar nekoliko pesama iz ranijih faza koje su od njih i napravili ime koje danas nose. Verujem da ces se tu sloziti samnom, kao i cinjenica da makar malo vise kontakta s publikom ne bi bilo na odmet, kakve god da su oni zvezde koje grade svoj put inovacija, promena i sl.
Pozdrav
slavoljub slavoljub 10:36 28.06.2007

objektivna srpska publika

da, ne znam od kad se kvalitet sviranja meri brojem odsviranih minuta?!
joj, joj...
Trinidad Tobagović Trinidad Tobagović 11:28 28.06.2007

ne izvrćite

Gospodin Proda sa punim pravom pizdi. Dakle ne treba ni jednog sekunda pomešati svirku, nevreme i ono što se dogodilo posle. Nemojte da karikirate, niko nije očekivao da će za pet mina izaći sa parkinga i za 20 stići gajbi. KOLA SU STAJALA U MESTU SATIMA. Parking je bio neograđen i normalno je da su svi krenuli na kvar da izlaze u 25 kolona. Nije kulturno, nije lepo, ali je NORMALNO ako nema nikoga iz organizacije da usmeri sav taj haos. A komentar na b92, navodno od lika koji je radio na parkingu: "Mi smo svoj posao radili do početka svirke i onda smo otišli, jer nam je tako rečeno (???) a haos su napravili razmaženi beograđani, najgori vozači na svetu". 5000 automobila puta 500 dindž, to vam je oko 30.000E. Ako za te pare nisu mogli da organizuju i evakuaciju sa parkinga, ako nisu mogli da naprave koordinaciju sa murijom... A murija se pojavljivala samo kad je trebalo da se oslobodi prolaz za nekog VIPa. Ljudi koji su bili napolju su više najebali, ali to nije krivica ovih u kolima nego opet (zamislite čuda) ORGANIZATOR. Ako nisu mogli da organizuju normalnu evakuaciju, ako nisu mogli da plate likove sa parkinga da ostanu i posle svirke (a bilo je bukvalno 3-4 lika koji su se cimali, kisnuli i bez mrdanja prstom od strane murije trudili se da nešto organizuju- njima svaka čast) onda nije trebalo da im zine dupe da naplate 10.000 parking mesta.
Nemojte izvrtati stvari ljudi. I mene nerviraju likovi kojima je svirka bila loša i koji su valjda očekivali da ih Kiedis pozdravi na srpskom. Ali to nema veze sa svinjarijom oko parkinga i svega ostalog što je bilo u obavezi organizatora. A loženje o "dva sata svirke a možda i više" je za no comment, pošto je kod nas najnormalnija stvar lažno reklamiranje. Kako reče WACKO, da su rekli da će trajati sat, opet bih išao. Poenta je u sledećem: OLEŠILI SU LJUDE ZA PARKING, A ONDA SU IZVUKLI DUPE I OTIŠLI DA BROJE PARE, NE MISLEĆI UOPŠTE O TOME KAKO ĆE TI LJUDI (i oni van kola) DA SE IZVUKU IZ TOG HAOSA. A bilo je ljudi koji su došli i sa malom decom. Lično mislim da nije razumno voditi sitnu decu na ovakva zbivanja, ali to opet nema veze. Ljudi su plaćali unapred 500din za parking pa su im još na ulazu uzimali po 200. Jel i to nije propust organizatora?
Ma ne. važno je sad da neko zapuši usta svima nama "svilenima" i kaže "ko te jbe, ja sam bio napolju, pokiso, najbo i opet mi je bilo super, a ti u kolima se žališ". I meni je bilo super i ne žalim što sam bio. ALI- lažno reklamiranje, loša organizacija dolaska i NIKAKVA organizacija odlaska... kad se još uzme u obzir lova koju su uzeli od parkinga (praktično nizašta) i ako je još istina da su zavrnuli Peperse za 20.000 karata, a na taj način i SVE NAS posredno izblamirali- šta treba, da im aplaudiramo na sjajnoj organizaciji??
Jel znate šta će da bude kad sledeći put neko ponudi RHCP tezgu u Srbiji? Neizbežna asocijacija biće "ma to su one džukele što su nas zavrnule za keš, zasule stejdž đubretom i napravile svinjariju od organizacije". Zbog toga mi je najviše krivo.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 11:45 28.06.2007

Re: ne izvrćite

Trinidad Tobagović
Neizbežna asocijacija biće "ma to su one džukele što su nas zavrnule za keš, zasule stejdž đubretom i napravile svinjariju od organizacije". Zbog toga mi je najviše krivo.


ne znam, ne bih im ja nudio više da dolaze u srbij'cu. raspadaje su od gudre, i omatorili su. ako je već do omatorelih veličina, bolje je da sonic youth budu sledeći VIB* gosti.

* very important band


joelle joelle 14:17 28.06.2007

sy

jao, sonic youth, juce sam ih slusala i bas razmisljala kada li cu ih opet live cuti...
Trinidad Tobagović Trinidad Tobagović 20:15 28.06.2007

ma istripovao si se

raspadaje su od gudre, i omatorili su.

Ne znam na šta se odnosi komentar o raspadanju ali ako tvrdiš da je svirka bila raspad... Omatorili su jbg, nije svako Majkl Đekson da spava u šatoru sa kisikom i zateže facu 1put mesečno. I takav raspali i matori Flea ima trbušnjake kakve Trinidad u životu nije imao (niti će, sve su prilike, ikada imati- šmrc).
Mogli su Pepersi da pozdrave publiku na srpskom, da sviraju i skaču ko mali majmuni 3-5 sati, da sviraju stvari sa "Krv cukar" i "Freaky styley", da izađu na binu sa sijalicama na glavi ko na Vudstoku- ali sve to debelo košta. Ovo je bila varijanta "svratili smo jer smo u komšiluku da malo otpržimo na vašem (fantomskom) GreenFestu i usput promovišemo novi album". Doveli smo ih u festivalskom aranžmanu, a što je nama reklamiran KONCERT, to nema veze sa Pepersima. Koliko para toliko muzike. Ili možemo da čekamo da ne izdaju ništa jedno 10god pa da idemo i slušamo u SKCu stare stvari za našu dušu.
Pepersi tezgu mogu da nađu gde god hoće kad god hoće. Više treba Srbijica Peperse nego Pepersi Srbiju. Više znači Trinidadu da čuje jednog Flea uživo (pa makar i usred blata i njive nedozrelog kukuruza) nego što Fleau znači da gleda srpsku verziju Trinidada.
Mirko Kontic Mirko Kontic 01:39 29.06.2007

Re: ne izvrćite

a ja bi im dao da budu prateci bend bilo kojoj grupi.

giger giger 13:07 28.06.2007

TUZBA!

Evo vam linka na ticketline

[url=http://66.102.9.104/search?q=cache:NR0TGus99vgJ:www.ticketline.co.yu/+ticketline&hl=sr&ct=clnk&cd=1&client=opera][/url]

RED HOT CHILI PEPPERS
Utorak, 26. Jun 2007.
od 20:00
Indjija

Novi kontigent u prodaji!
Informacije: 011/20-30-570

Lepo se vidi da su prodavali karte za KONCERT, a ne za neki levi zeleni festival....
nadimak nadimak 19:32 28.06.2007

katastrofa

info sajt bio je www.redhotchilipeppers.indjija.net...a ne www.greenfest.net- toliko o marketingu...drago mi je da su bacali flase jer to su i zasluzili i ne interesuje me kako oni inace sviraju i kako nekomuniciraju...nisu ok i to je sve! nije u pitanju trajanje svirke vec stav...jedan block out svira 3 sata da ispostuje sve do 1 fana...ali ne za milionce...skresite sve to na samo dve nule - po coveku.
Radojicic Radojicic 23:12 28.06.2007

Manu Chao

sinoc u Bruklinu po pljusku produzio jos pola sata pa onda tako mokri u Vilidzu do 5 ujutro. Publika mokra, bend mokar, svi igraju ko ludi
Trinidad Tobagović Trinidad Tobagović 23:22 28.06.2007

Manu Chao...

...je čovek koji svira za sirotinju, apatride i izbeglice, takoreći revolucionar,pravi roker. Ovi o kojima pričamo (bez obzira koliko dobro prže) jesu tezgaroši.
zana zana 23:32 28.06.2007

Re: Manu Chao...


Trinidade, sta prze, sminkeri obicni, spakovani u " przenje "
Prze neki drugi
milosrdni andjeo milosrdni andjeo 23:36 28.06.2007

Re: Manu Chao

santa maradona:)
andjelija andjelija 01:43 29.06.2007

Re: Manu Chao

manu chao klasicni sektashi. nista mi drugaciji ni publika i oni nisu od hare krisna (hare, hare, krisna, krisna)
super ti je trinidad manu djoka revolucionar, lupa sa kartama k'a rokfeler. udara na visoko stalez, pa onda truje o revolucijama, a a bogami ljudi morase da pootvaraju dzepove (sirotinjo jesi glupa) kada je dolazio i svirao tamo gde i onaj frckavi pekinezer iz dugmeta sa orkestrom svirao dzabe!

serem im se u propagandu.
Mirko Kontic Mirko Kontic 01:37 29.06.2007

sta reci?

1. OSTAVKE
2. TUZBE
3. KAZNE
i jedno tromesecno izvinjavanje svih upucenih u celu ujdurmu.
nirvana nirvana 12:42 30.06.2007

...

RHCP jesam pocela da slusam od californication-a (imala sam tad 12 godina), ali sam u medjuvremenu dobro proucila sve prethodne albume i tvrdim da su najbolji oni na kojima je svirao John, covek koga malo-je-reci-obozavam! Razumem o cemu pricas, jer se i ja uvek onako uvijam uz Breaking the girl, skacem uz Suck my kiss, i znam SVAKU rech Give it away (sto kod svih izaziva nevericu kad me vide kako pevam ceo text). No, sve u svemu, nisam razocarana koncertom. Jedina moja zamerka je nesviranje Under the bridge, mada je ona uz Give it away i C'mon girl trebalo da bude izvedena na bis, a vise nije ni bitno koji je razlog njenog izostavljanja. Jednostavno nisam mogla da verujem da stojim i gledam i slusam Johna, koji pravi tako slatko-uvrnute face dok svira, a izvodjenje pesme SOS....uh, odusevio me je! Male zamerke tvom textu: pesme se zovu Otherside (a ne Outside) i The Zephyr song (a ne zepher), i to je tako genijalna stvar!

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana