Istorija| Jubileji

cuje se odjek koraka

angie01 RSS / 09.05.2024. u 09:59

 GNHUuc7WQAAW_3o?format=jpg&name=900x900
 Danas je 9. Maj, dan pobede nad fasizmom.
 
Ne znam, da li da vam cestitam, jer stvarnost pokazuje, da ta jedna pobeda nad zlom, u nekih 100 godina nije dovoljna i da je potrebno redovno ciscenje od  zverstva i ludila, kako bi prostor u kome zivimo bio dostojan coveka.
 
Pitanje je, da li smo uopste toga svesni i spremni da cuvamo dobro od zla. 


Komentari (541)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

angie01 angie01 10:00 09.05.2024

,

angie01 angie01 10:10 09.05.2024

ujedno, moram ovde,

jer je prethodni blog zakljucan, da postavim jedan primer relativizacije fasizma i to na najgori moguci nacin, jer je vezan za laviranje krivice sistema u slucaju masakra dece u "Ribnikaru"

pa blogerka principessa_etrusca daje bezocni odgovor na konstatciju blogera michiganac vezano za uticaj crtanja murala ratnog zlocinca na stambenoj zgradi u blizini skole.

to izgleda ovako,

michiganac
Problem ovih prokletih prostora je i samo odsustvo katarze. Mural RM u neposrednoj blizini škole vrlo izvjesno je mogao da bude jedan od ključnih trigera za taj konačni mentalni kvrc koji je okončan masakrom.

principessa_etrusca
Мурали Ратка Младића на београдским фасадама га славе као хероја, родољуба и генерално позитивну личност, па не видим како је такав мурал могао да инспирише 13-огодишњака рођеног 15 година након рата, на брутално убиство школских другарица и друга.


besramno izrugivanje i velicanje fasizma.
predatortz predatortz 10:15 09.05.2024

Re: ujedno, moram ovde,


besramno izrugivanje i velicanje fasizma.


Ti dakle Ratka Mladića i preko 100.000 Srba u VRS i MUP RS nazivaš fašistima?


angie01 angie01 10:43 09.05.2024

Re: ujedno, moram ovde,

Ti dakle Ratka Mladića i preko 100.000 Srba u VRS i MUP RS nazivaš fašistima?


sta mi umeces 100 000 Srba, ko poslednja jajara, ja sam napisala sta je maldic, a fsizmom sam nazvala relativizaciju zlocina....mene stavrno bas briga za tovje velicanje necega sto je pravosnazno osudjeno i dokazano kao zlocin protiv covecnosti- to je tvoja sramota- al covece, tvoj naknadni rad, kao ovo sto ispisujes po blogu, je doveo do rezolucije o Srebrenici.
predatortz predatortz 10:49 09.05.2024

Re: ujedno, moram ovde,

sta mi umeces 100 000 Srba, ko poslednja jajara,


Ja ne znam ko je ovde jajara.
Ne može Hitler biti nacista a da mu vojska nije. Sledstveno, ne može ni Ratko.

Relativizacija zločina i fašizam imaju veze koliko i moja baba i pilotiranje migom 29.
Komunisti, a i ti sa njima, dan danas relativizuju zločine koje su počinili, ili se diče njima.
Jesu li oni fašisti?
Amerika relativizuje A bombe na Hirošimu i Nagasaki i iznalazi razloge za upotrebu, a ni jedan vojni nije postojao da se bace baš na te gradove.
Jesu li i oni fašisti?
Ili su samo Srbi, PE i Ratko Mladić?
angie01 angie01 10:54 09.05.2024

Re: ujedno, moram ovde,

Sledstveno, ne može ni Ratko.


ti sto su u zlocinima ucestvovali, a neki se vide na tim snimcima- da ih ne kacim mucne ovde, svakako nisu nista bolji....to sto ti napises Srbi i time mislis da si im stavio etiketu, koju niko ne sme da dira, kako ga posle ne bi nazvao izdajnikom, je samo tvoja fatamorgana u glavi.
Komunisti, a i ti sa njima, dan danas relativizuju zločine koje su počinili, ili se diče njima.


opet jadni pokusaji, ja nikada nisam relativizovala niciji zlocin, niti su zlocini uporedivi, niti se potiru.

dok si ti ponosan i zahvaljujes se.
angie01 angie01 10:55 09.05.2024

Re: ujedno, moram ovde,

Ili su samo.... PE


ovo sto je napisala je morbidno i bezocno.

to sto se tebi to svidja, nije nikakvo iznenadjenje.
gvozden1 gvozden1 11:10 09.05.2024

Re: ujedno, moram ovde,

mene stavrno bas briga za tovje velicanje necega sto je pravosnazno osudjeno

A Kalabić?
On je pravosnažno oslobođen, to te ne obavezuje?
Samo presude koje osuđuju Srbe te zanimaju.
Colin_bgd Colin_bgd 11:21 09.05.2024

Re: ujedno, moram ovde,

Ti dakle Ratka Mladića i preko 100.000 Srba u VRS i MUP RS nazivaš fašistima?

hahahahahahahahahahahahaha

hahahahahahahahahahahahaha

hahahahahahahahahahahahaha
angie01 angie01 16:03 09.05.2024

Re: ujedno, moram ovde,

Kalabić,
jedan od komandanata "Drugog antifašističkog pokreta",
dobija municiju od Fašista, a odmah potom, i naredbu od njih, da sa svojim jedinicama napadne partizane kod Zvornika, da bi se Nijemci mogli koncentrisati na odbranu Bijeljine.
angie01 angie01 16:04 09.05.2024

Re: ujedno, moram ovde,

predatortz predatortz 16:06 09.05.2024

Re: ujedno, moram ovde,

angie01
https://znaci.org/NARA/T316.php?broj=1183&rec=311&roll=184





Nađi malo Baderove izveštaje o tome kako koministi i ustaše u Bosni nastupaju zajedno protiv četnika u proleće 1942.

gvozden1 gvozden1 17:08 09.05.2024

Re: ujedno, moram ovde,

angie01
Kalabić,
jedan od komandanata "Drugog antifašističkog pokreta",
dobija municiju od Fašista, a odmah potom, i naredbu od njih, da sa svojim jedinicama napadne partizane kod Zvornika, da bi se Nijemci mogli koncentrisati na odbranu Bijeljine.

A oni njega i njegovu jedinicu?
Guglaj Osečenica i Kalabić, nauči nešto.
Ja mogu to da ti ispričan, pisao sam već o tome, ali tebi nema pomoći.

U najkraćem, Švabe saznaju gde je odseo, napadnu, pobiju ukućane i Kalabićeve saborce, on im umakne, a komunisti posle toga naprave spomenik na kome piše da su ljudi izgubili od strane okupatora i domaćih izdajnika.


kamilo_emericki kamilo_emericki 22:31 09.05.2024

Re: ujedno, moram ovde,

angie01

sta mi umeces 100 000 Srba, ko poslednja jajara, ja sam napisala sta je maldic, a fsizmom sam nazvala relativizaciju zlocina....mene stavrno bas briga za tovje velicanje necega sto je pravosnazno osudjeno i dokazano kao zlocin protiv covecnosti- to je tvoja sramota- al covece, tvoj naknadni rad, kao ovo sto ispisujes po blogu, je doveo do rezolucije o Srebrenici.

Mislim da ljudi trebaju biti jako oprezani sa riječima koje koriste. Koristiti riječ lopta a opisivati točak vodi samo u konfuziju, a teške riječi izazivaju druge teške riječi.
Fašizam, i nacizam su pojmovi prilično jasno i precizno definisani i ne bi trebalo da se koriste tamo gdje im nije mjesto.
Ratko Mjadić nije fašista a ni nacista. Osuđen je za ratne zločine na suđenju koje nisam pratio i ne znam koja su mu djela dokazana. Pretpostavljam da je najlakše bilo dokazati komandnu odgovornost, jer su jedan broj njemu podređenih vojnika nesumnjivo počinio ratne zločine, a on, kojliko ja znam, nije nikad nikoga pozvao na odgovornost zbog toga.
Svi mi imamo svoja shvatanja zločina i njihove težine, ali nazvati nekoga fašistom zbog toga što se ne slaže sa mojim shvatanjem žločina je obesmišljavanje riječi fašizam.
angie01 angie01 22:53 09.05.2024

Re: ujedno, moram ovde,

Svi mi imamo svoja shvatanja zločina i njihove težine, ali nazvati nekoga fašistom zbog toga što se ne slaže sa mojim shvatanjem žločina je obesmišljavanje riječi fašizam.


izvini, kakva je ovo glupost?...je l si ti barem odgledao dostupne klipove njegovih izjava-i vezane za Sarajevo i za Srebrenicu,...mada verujem da znas mnogo vise, s obzirom da si sa tih prostora.

o cemu vi ljudi vise pricate, sta je vama.

Fašizam je ideologija radikalnog autoritativnog nacionalizma,...ako se on svetio s muslimanskom stanovnistvu BiH-citaj stanovnicima muslimanske vere-kako je sam izjavio, sta je onda to?...sta je recimo ono sto se desavalo u tvom gradu?...kako bi ti to nazvao?


kamilo_emericki kamilo_emericki 23:26 09.05.2024

Re: ujedno, moram ovde,

angie01
Svi mi imamo svoja shvatanja zločina i njihove težine, ali nazvati nekoga fašistom zbog toga što se ne slaže sa mojim shvatanjem žločina je obesmišljavanje riječi fašizam.


izvini, kakva je ovo glupost?...je l si ti barem odgledao dostupne klipove njegovi izjava-i vezane za Sarajevo i za Srebrenicu,...mada verujem da znas mnogo vise, s obzirom da si sa tih prostora.



Zbog toga što znam to što znam, govorim to što govorim.
Fašizam je ideologija radikalnog autoritativnog nacionalizma,...ako se on svetio s muslimanskom stanovnistvu BiH-citaj stanovnicima muslimanske vere-kako je sam izjavio, sta je onda to?...sta je recimo ono sto se desavalo u tvom gradu?...kako bi ti to nazvao?

Slabo je u svemu tome bilo ideologije.
Bilo je tu mnogo više lokalne anarhije nego organizovanog djelovanja. Nisu isto prošli Bošnjaci ili Hrvati u Prijedoru i u Banja Luci ili Laktašima.
U mom gradu se desio zločin, gadan zločin, najteži u Bosni i Hercegovini. Gadniji od Srebrenice.
Možda ja griješim, ali naredbe za te zločine nisu dolazile iz vrha Republike Srpske već iz glava lokalnih idiota koji su htjeli biti veći katolici od pape. Što je najgore, većina je mislila da radi ispravnu stvar i već zamišljala sebe u čitankama ili svoje ime na početku neke ulice.
Treba da shvatiš jednu stvar. Najveći broj boraca, u sve tri vojske koje su ratovali u Bosni i Hercegovini, su bili časni vojnici koji su mobilisani u rat i nisu mogli iz njega pobjeći. Šta god o tome neko mislio, zavaljen u svojoj fotelji na dovoljnoj udaljenosti.
bata_nimbus bata_nimbus 23:56 09.05.2024

Re: Ре: уједно, морам овде,

angie01
Следствено, не може ни Ратко.


ти сто су у злоцинима уцествовали, а неки се виде на тим снимцима- да их не кацим муцне овде, свакако нису ниста бољи....то сто ти написес Срби и тиме мислис да си им ставио етикету, коју нико не сме да дира, како га после не би назвао издајником, је само твоја фатаморгана у глави.
Комунисти, а и ти са њима, дан данас релативизују злочине које су починили, или се диче њима.


опет јадни покусаји, ја никада нисам релативизовала ницији злоцин, нити су злоцини упоредиви, нити се потиру.

док си ти поносан и захваљујес се.

Ратко Младић је комуниста, верни преносилац партизанских традиција. Али, није злочинац. Какав геноцид, не брукајте се лупетањем.
angie01 angie01 00:04 10.05.2024

Re: ujedno, moram ovde,

Slabo je u svemu tome bilo ideologije.


kamilo, ako izgovoris tako nesto-da se svetis Turcima, ako ubijas svoje komsije druge veroispovesti-sta je onda to?


ali naredbe za te zločine nisu dolazile iz vrha Republike Srpske


pa takve stvari ne mogu da se desavaju tek tako, nije to bilo u nekoj sumi, a da niko nije znao.


već iz glava lokalnih idiota koji su htjeli biti veći katolici od pape. Što je najgore, većina je mislila da radi ispravnu stvar i već zamišljala sebe u čitankama ili svoje ime na početku neke ulice.


cekaj, neko je mislio da ce uci u citanke, jer vrsi zlocin, a toga nije svestan?

a Papa je trebalo da bude neko kome je sav taj pokolj odgovarao?


Najveći broj boraca, u sve tri vojske koje su ratovali u Bosni i Hercegovini, su bili časni vojnici koji su mobilisani u rat i nisu mogli iz njega pobjeći.


pa nece bas biti tako, s obzirom na silne paravojne formacije i nove vojske.


Šta god o tome neko mislio, zavaljen u svojoj fotelji na dovoljnoj udaljenosti.


kako da ti kazem, meni su u tom ratu stradali clanovi porodice i prijatelji, a brat mi je izvadjen iz kreveta i poslat kao "dobrovoljac", doduse, ne u Bosnu,...tako ti izgleda moja udaljena fotelja i zavaljenost....mi smo zbrinuli dva porodice iz BiH dok je sranje trajalo.

taj besmisleni rat nema nikakvo opravdanje i 2024. pricati o njemu zbunjeno i sa mogucnoscu raznih varjacija, je stvar ili nerazumevanja, ili pak licnog interesa u njemu...makar ideoloskog-iako je tu ideologija bila samo gorivo.
zilikaka zilikaka 21:07 10.05.2024

Re: ujedno, moram ovde,

Fašizam je ideologija radikalnog autoritativnog nacionalizma

Danas je bio snimak razgovora sa Ivanom Ivanjijem gde on kaže nešto sasvim drugo.
Da fašizam nije vezan za naciju, po definiciji.
I mene je iznenadilo kolko ne znam o svemu a negde mi se čini da je on bio duboko u materiji.
angie01 angie01 21:22 10.05.2024

Re: ujedno, moram ovde,

Da fašizam nije vezan za naciju, po definiciji.



Fašizam je ideologija radikalnog autoritativnog nacionalizma koje karakteriše moć diktatora, nasilna kontrola opozicije i kontrola sredstava proizvodnje, razmene i distribucije. Fašizam je naziv za ideologije i pokrete koji smatraju kako je država temelj ljudskog društva, odnosno institucija koja treba u potpunosti nadzirati svaki aspekt društvenog života. Fašizam je državno uređenje koje radikalno ograničava ljudska prava radi veće stabilnosti i bržeg napretka. Fašizam se protivi komunizmu, konzervativizmu, demokratiji, individualizmu, liberalizmu, materijalizmu, pacifizmu i političkom pluralizmu. Naziv potiče od lat. reči fascio – svežanj pruća sa sekirom u sredini, simbol centralističke vlasti u Rimskom carstvu. Fašizam je generički pojam koji označava ideologije, političke pokrete i organizacije kao i vladavinske pokrete koji su po svojoj funkciji, te metodama političkog delovanja srodni italijanskom fašizmu.

znas kako se kaze, prvo krene nacionalizam, pa se on razvije u sovinizam, a on brzo predje u fasizam.
bene_geserit bene_geserit 21:37 10.05.2024

Re: ujedno, moram ovde,

Fašizam je ideologija radikalnog autoritativnog nacionalizma koje karakteriše

moć diktatora

isto između socijalizma i fašizma
nasilna kontrola opozicije

ovde je socijalizam gori jer je opozicija što ukinuta što pobijena
kontrola sredstava proizvodnje, razmene i distribucije

opet isto, ili je socijalizam gori
država temelj ljudskog društva, odnosno institucija koja treba u potpunosti nadzirati svaki aspekt društvenog života

opet isto, ili je socijalizam gori
Fašizam je državno uređenje koje radikalno ograničava ljudska prava radi veće stabilnosti i bržeg napretka

opet isto, ili je socijalizam gori

Sve u svemu bukvalno sve što si navela za fašizam, važi i za socijalizam isto tako ili gore.
kamilo_emericki kamilo_emericki 21:42 10.05.2024

Re: ujedno, moram ovde,

angie01

izvini, kakva je ovo glupost?



Ovo sam sinoć prešutio i odgovorio sam ti na druge tvrdnje.
Da li ti sve razgovore u kojima se ne slažeš sa sagovornikom, počinješ tako da ga diskvalifukuješ nazivajući njegove stavove glupostima?
Sa onima za koje mislim da pričaju gluposti,ja izbjegavam razgovarati.
gvozden1 gvozden1 21:54 10.05.2024

Re: ujedno, moram ovde,

Danas je bio snimak razgovora sa Ivanom Ivanjijem gde on kaže nešto sasvim drugo

A šta je on, neki bog čija se ne poriče?

Čuj, rekao neki tamo Ivan Ivanji, prevodilac.
angie01 angie01 21:54 10.05.2024

Re: ujedno, moram ovde,

bene,nevezano za bilo sta-nemoj da se brukas,...to sto se trudis da opserviras, nije stvar tvog misljenja.
predatortz predatortz 21:55 10.05.2024

Re: ujedno, moram ovde,

gvozden1
Danas je bio snimak razgovora sa Ivanom Ivanjijem gde on kaže nešto sasvim drugo

A šta je on, neki bog čija se ne poriče?

Čuj, rekao neki tamo Ivan Ivanji, prevodilac.


Pa još Titov!
bene_geserit bene_geserit 21:55 10.05.2024

Re: ujedno, moram ovde,

Nego očekujem sutra Novaka kako sparinguje sa ovim momkom kome je ispala flaša i zveknula ga u glavu i poklanja mu majicu ili nešto. Nole je rođeni političar, nema prilike koju valja propustiti, pa makar koštala i čvoruge na krvavoj glavi i potresa mozga.
angie01 angie01 22:11 10.05.2024

Re: ujedno, moram ovde,

Ovo sam sinoć prešutio i odgovorio sam ti na druge tvrdnje.


izvini, al na ovakvu postavku stvari, reagovala sam jos blago,

Svi mi imamo svoja shvatanja zločina i njihove težine, ali nazvati nekoga fašistom zbog toga što se ne slaže sa mojim shvatanjem žločina je obesmišljavanje riječi fašizam.

kako mislis, da je to sta je zlocin i koliko je on tezak, stvar licnog dozivljaja?

i koga sam ja nazvala fasitom, jer se ne slaze sa mojim misljenjem?

ovde se taj pojam lepio samo tako od raznih izopacenih likova, ne secam se da si nekada njima rekao tako nesto...ovo je u zagradi i nije bitno, jasno je meni...


e, al ono sto jeste bitno,...kako molim te mozes onakve strahote koje su se odigrale u tvom gradu da prevodis u-neko je eto mislio da ce uci u citanke,...evo, ne mogu da svarim od juce....kako bi ti takve izjave inace kvalifikovao, koje su nespretni relativizatori uzasnih stvari?...ja rekoh jos- samo gluposti,...a mnogo su gore...al eto nisam izgovorila.
angie01 angie01 22:19 10.05.2024

Re: ujedno, moram ovde,

Pa još Titov!


pa tebi su svi legendarni ljudii Srbije- nesto za podsmeh, za opstrukciju, negiranje,...kako je to samo jadno,..tebi je jedan Ivan Ivanji-pa jos Titov-pezurativno, a mladic ti je tvojoj majci hvala i onda kazes da si ti pravi Srbin, a mi nisamo,...pa nesto tu nije bas uredu.
gvozden1 gvozden1 22:25 10.05.2024

Re: ujedno, moram ovde,

pa tebi su svi legendarni ljudii Srbije

Pa baš to da je bio Titin prevodilac mu je i najupečatljiviji detalj u biografiji.
Po čemu je legendaran?
kamilo_emericki kamilo_emericki 22:32 10.05.2024

Re: ujedno, moram ovde,

angie01

kamilo, ako izgovoris tako nesto-da se svetis Turcima, ako ubijas svoje komsije druge veroispovesti-sta je onda to?


Za tvoju informaciju, dosta Srba u Bosni i Hercegovine Bošnjake naziva Turcima. Prije rata je to bilo u uskom, povjerljivom krugu a tokom rata potpuno otvoreno.
Isto tako su Bošnjaci Srbe nazivali Vasima a u ratu četnicima.
pa takve stvari ne mogu da se desavaju tek tako, nije to bilo u nekoj sumi, a da niko nije znao.

Na veliku žalost stvari su, naročito u početku rata bile potpuno haotične. Potpuno bezvlašće koje su koristili tipovi bez ikakvih obzira. Ubijanje profesora zbog jedinice prije 10 godina, bivšeg suparnika oko djevojke, živice... Znam slučaj gdje je ubijeno 5 momaka, starosti 17-19 godina jer nisu znali reći gdje se nalazi automobil lokalnog šefa SDA, kojeg je neko od srpskih moćnika prebacio u Bihać.
cekaj, neko je mislio da ce uci u citanke, jer vrsi zlocin, a toga nije svestan?

a Papa je trebalo da bude neko kome je sav taj pokolj odgovarao?

Situacija je bila vrela i naelektrisana do maksimuma. Najavljeno je žrtvovanje mira za račun Bosne i Hercegovine, zastave su se uvezivale, a oni čiji su preci bili uzročnici brojnih partizanskih groblja i spomenika žrtvama fašističkog terora su postali vlast i bili glasni.
Medijska priprema, kao i priprema putem glasina je bila takva da je veliki broj ljudi mislio da radi pravu stvar ako ide u rat i odbranu svojih vrijednosti. U ratu se gine i svi koji krenu u rat moraju u prikrajku svjesti imati mogućnost pogibije.
Ako ginem nek to bude herojski, a po herojima se nazivaju ulice.
Zar ti nisi nikad čula izreku: "Veći katolik od pape", Francuzi kažu "Veći rojalist od kralja".
pa nece bas biti tako, s obzirom na silne paravojne formacije i nove vojske.

Najveći broj boraca u sve tri priznate, regularne, vojske bili časni borci i ratnici. Kao Predo ili Elis.
Nisu bili obične ubice kao onaj čije si ti škrabotine na blogu predstavila kao veliko pokajničko djelo.
Možda je baš on snajperom ubio mog prijatelja Š.V. na gradačačkom ratištu, čovjeka koji je dan pred odlazak na ratište komšijama Bošnjacima odnio-poklonio vreću brašna. Pitaj ga da li je možda on upucao Amiru i Boška kad su pokušali izaći iz Sarajeva.

kako da ti kazem, meni su u tom ratu stradali clanovi porodice i prijatelji

Ne sporim ja stradanje nikoga.
Ja sam rođen i odrastao gdje je bjesnio taj rat. Gledao sa svojim očima i osjećao svim čulima kako se to ratno čudovište rađa i raste.







kamilo_emericki kamilo_emericki 22:35 10.05.2024

Re: ujedno, moram ovde,

zilikaka
Fašizam je ideologija radikalnog autoritativnog nacionalizma

Danas je bio snimak razgovora sa Ivanom Ivanjijem gde on kaže nešto sasvim drugo.
Da fašizam nije vezan za naciju, po definiciji.
I mene je iznenadilo kolko ne znam o svemu a negde mi se čini da je on bio duboko u materiji.

Riječ fašizam, kao i još mnogo drugih riječi, je potpuno obesmišljena i deevalvirana.
Siguran sam da se to nije desilo slučajno.
predatortz predatortz 22:46 10.05.2024

Re: ujedno, moram ovde,

gvozden1
pa tebi su svi legendarni ljudii Srbije

Pa baš to da je bio Titin prevodilac mu je i najupečatljiviji detalj u biografiji.
Po čemu je legendaran?


Rekla Anđa!
predatortz predatortz 22:47 10.05.2024

Re: ujedno, moram ovde,

a mladic ti je tvojoj majci hvala


I slava!
kamilo_emericki kamilo_emericki 22:48 10.05.2024

Re: ujedno, moram ovde,

angie01

izvini, al na ovakvu postavku stvari, reagovala sam jos blago,



a fsizmom sam nazvala relativizaciju zlocina..

Ovo si ti napisala a ne ja. Ja sam napisao da treba biti oprezan sa upotrebom riječi fašizam.
Da ne ulazim u sitna crjevca evo definicije fašizma sa Vikipedije:
Fašizam je ime dobio po pokretu koga je u Italiji osnovao Benito Mussolini i koji je bio na vlasti od 1922. do 1943 godine. Fašizam je poslužio kao inspiracija za mnoge druge pokrete u Evropi i svijetu prije drugog svjetskog rata, od kojih je najpoznatiji nacionalsocijalizam koji je vladao Njemačkom od 1933. do 1945. godine. Fašistički režimi i pokreti su se razlikovali od zemlje do zemlje, ali im je zajednička bilo stavljanje države iznad pojedinca i njegovih prava, politički sistem izgrađen oko jedne stranke i jednog vođe, te korporativni ekonomski sistem kome je cilj bio postići harmoniju između različitih društvenih klasa.

Nigdje ne piše da je relativizacija zločina, stvarnog ili izmišljenog, fašizam. Kako si ti nazvala i napisala.
predatortz predatortz 22:59 10.05.2024

Re: ujedno, moram ovde,

Ovo si ti napisala a ne ja


Naravno da je ona!
Jer fašizmom nazvati relativizaciju zločina bi u praksi značilo da su svi fašisti.
Nema zaraćene strane, od kad je ratova, da svoje zločine ne pokušava relativizovati ili opravdati nekim razlozima.

Kod komunista su to "lijeva skretanja", Ameri za genocid (po svim kriterijumima) u Hirošimi i Nagasakiju kažu da su tako spasili živote hiljada i hiljada svojih vojnika, itd, itd...

Dakle, samo neko krajnje površan a nakurčen da je mnogo pametan, a pritom ostrašćeni mrzitelj jedne strane u građanskom ratu u BiH, a sve to ona jeste, može fašizmom nazvati ono što je napisala PE.

A ona godinama ovde satanizuje Srbe iz BiH, dakle celu jednu etničku zajednicu, što je mnogo bliže onome što su nacisti radili.

angie01 angie01 23:12 10.05.2024

Re: ujedno, moram ovde,


Za tvoju informaciju, dosta Srba u Bosni i Hercegovine Bošnjake naziva Turcima


za tvoju informaciju-to je sramotno,... a u ovom kontekstu potpuno nebitno, jer na snimku se jasno izgovoreno sta je tacno mislo- tako da ne nastavljaj sa jeftinim pravdanjem neopravdivog.


Na veliku žalost stvari su,


ti pricaso pojedinacnim slucajevima gde olos koristi opstu metez- kako je i predator par puta zagovaraoovde daje trebalo, ili da trebai u tom smislu...

a ja govorim onajvecim sranjima, ujednoi o Prijedoru-taj uzas se nije desio u opstem metezu, sakriven.


veliki broj ljudi mislio da radi pravu stvar ako ide u rat i odbranu svojih vrijednosti.


cekaj,ljudikoji su ucestvovali u zlocinima,sumislili darade pravu stvar,nesvesni ili tsa,...pa eno ti juce na ravnoj gori poselo tih trupa, divljaju pijani,
"Pošalji nam zlatne kame,
Da koljemo partizane!"

Ovo se pevalo na Ravnoj gori uoči Dana pobede. Četnici bi opet da kolju. I to one koji su pobedili fašizam.

i tako svake godine, imas snimke na cjubu.


vojske bili časni borci i ratnici. Kao Predo .


pane znam da li casni borci lazu, prekrajaju, menjaju pristup u zavisnosti od trenutne politicke atmosfereiono najvaznije- zahvaljuju se ratnim zlocincima.


Nisu bili obične ubice kao onaj čije si ti škrabotine na blogu predstavila kao veliko pokajničko djelo.


obicni ubica-koji nije ubio nikog?
Možda je baš on snajperom ubio mog prijatelja Š.V. na gradačačkom ratištu, čovjeka koji je dan pred odlazak na ratište komšijama Bošnjacima odnio-poklonio vreću brašna. Pitaj ga da li je možda on upucao Admiru i Boška kad su pokušali izaći iz Sarajeva.


hebote, pa ne prezas od mizerije- je l si uopste procitao sta o njemu, ili bez obzira po slobodnoj volji,..vi BOsanci ste stavrno posebna ekipa ovde na blogu- da ovog komentara, mislila sam da se ti razlikujes.
Ne sporim ja stradanje nikoga.


pazarne rece da govorim iz fotelje, bez bilo kakvog doira sasituacijom.

Ja sam rođen i odrastao gdje je bjesnio taj rat.


izvini, al za vreme rata nisi bio tamo?...pa svi saovog blogasu rodjeni i odrasli u toj zemlji, nismomi ostali saMarsa,pa sadvi znatenesto, sto je za nas tajna.
predatortz predatortz 23:18 10.05.2024

Re: ujedno, moram ovde,

zahvaljuju se ratnim zlocincima.


Hvala Ratku, hvala Radovanu, evo da podvučem još jednom.
Mada mi je, iskren da budem, dakeko draži Manojlo Milovanović, odličan strateg i briljantan štabni oficir.
Doduše, njega nisu osudili.

Što Manojlo zamisli, a VRS sprovede, to je što i opera u odnosu na Fahretu kada je izvedba u pitanju.


zilikaka zilikaka 23:21 10.05.2024

Re: ujedno, moram ovde,

predatortz
gvozden1
Danas je bio snimak razgovora sa Ivanom Ivanjijem gde on kaže nešto sasvim drugo

A šta je on, neki bog čija se ne poriče?

Čuj, rekao neki tamo Ivan Ivanji, prevodilac.


Pa još Titov!

Polako.
Radi se o kratkoj izjavi datoj za RTV u kojoj on fašizam vezuje za Musolinija, objašljava detaljno, slikovito nešto o čemu ja, a verujem i vi pojma nemamo. Pri tome je pre svega prisutan jedan racionalni otklon od ličnog doživljaja.
Moje obrazovanje je suviše skromno da bih se upuštala u stručnu diskusiju o tačnosti definicija.
A to ko je Ivanji bio mislim da slabo znamo. Bog svakako nije.
Da nešto imam nade, preporučila bih da posvetite neko vreme i poslušate makar deo razgovora koji se mogu naći po mrežama. O knjigama ne mogu, samo sam dve pročitala.
No, znam da je lakše nalepiti etiketu koja podrazumeva da ono što kaže nije vredno pažnje.
Kako inače niko nokome ovde nije promenio mišljenje, ne pada mi na pamet da se u to upuštam ali za mene je on svakako ličnost vredna pažnje.
zilikaka zilikaka 23:21 10.05.2024

Re: ujedno, moram ovde,

predatortz
gvozden1
Danas je bio snimak razgovora sa Ivanom Ivanjijem gde on kaže nešto sasvim drugo

A šta je on, neki bog čija se ne poriče?

Čuj, rekao neki tamo Ivan Ivanji, prevodilac.


Pa još Titov!

Polako.
Radi se o kratkoj izjavi datoj za RTV u kojoj on fašizam vezuje za Musolinija, objašljava detaljno, slikovito nešto o čemu ja, a verujem i vi pojma nemamo. Pri tome je pre svega prisutan jedan racionalni otklon od ličnog doživljaja.
Moje obrazovanje je suviše skromno da bih se upuštala u stručnu diskusiju o tačnosti definicija.
A to ko je Ivanji bio mislim da slabo znamo. Bog svakako nije.
Da nešto imam nade, preporučila bih da posvetite neko vreme i poslušate makar deo razgovora koji se mogu naći po mrežama. O knjigama ne mogu, samo sam dve pročitala.
No, znam da je lakše nalepiti etiketu koja podrazumeva da ono što kaže nije vredno pažnje.
Kako inače niko nokome ovde nije promenio mišljenje, ne pada mi na pamet da se u to upuštam ali za mene je on svakako ličnost vredna pažnje.
angie01 angie01 23:30 10.05.2024

Re: ujedno, moram ovde,

Naravno da je ona!



Jer fašizmom nazvati relativizaciju zločina bi u praksi značilo da su svi fašisti.


eno ti definicija u odgovoru zili,...ako relativizujesi negiras zlocine ucinjene prema drugoj naciji, ti imas fasisticki pristup, ako je fasizam radikalni nacionalizam, on trazi opravdanja za unistavanje drugih naroda i nalazi razloge za to.
Dakle, samo neko krajnje površan a nakurčen da je mnogo pametan, a pritom ostrašćeni mrzitelj jedne strane u građanskom ratu u BiH, a sve to ona jeste, može fašizmom nazvati ono što je napisala PE.


a da nije obrato, da ti i PE mrzite onu drugu stranu, pa ladno izgovarate najgore vjekoslavove morbide.

a najludje je kada ti nazivas mrziteljem bilo koga,...pa ono sto si ti ovde igovarao je mrznja u njenom esencijalnom obliku,...ti bre covece mrzis i reci...mrzis sve sto nisi ti i tvoja ideologija,...ono vrhunske legende sporis, a zlocince hvalis.
A ona godinama ovde satanizuje Srbe iz BiH, dakle celu jednu etničku zajednicu, što je mnogo bliže onome što su nacisti radili.


kakvo uobicajeno podmetanje, niti su ti zlocinci predstavnici svih Srba, anajmanje si ti,...koja cela etnicka zajednica je ikada ovde pomenuta, sem ovako od tebei one druge,ono bes pitanja se oslanjate na ljude koji vam za tonisu dali dozvolu...jel gledasti televizije iz BL,koje ne duvaju u tikvu sa babom, pa ne misli cela RS to sto ti ovde prodajes....po BEogradu, SRbiji i svetu, ima mnogo BOsanaca, ne znam zasto mislis da si ti njihov glasnogovornik,...
predatortz predatortz 23:37 10.05.2024

Re: ujedno, moram ovde,

angie01
Naravno da je ona!



Jer fašizmom nazvati relativizaciju zločina bi u praksi značilo da su svi fašisti.


eno ti definicija u odgovoru zili,...ako relativizujesi negiras zlocine ucinjene prema drugoj naciji, ti imas fasisticki pristup, ako je fasizam radikalni nacionalizam, on trazi opravdanja za unistavanje drugih naroda i nalazi razloge za to.
Dakle, samo neko krajnje površan a nakurčen da je mnogo pametan, a pritom ostrašćeni mrzitelj jedne strane u građanskom ratu u BiH, a sve to ona jeste, može fašizmom nazvati ono što je napisala PE.


a da nije obrato, da ti i PE mrzite onu drugu stranu, pa ladno izgovarate najgore vjekoslavove morbide.

a najludje je kada ti nazivas mrziteljem bilo koga,...pa ono sto si ti ovde igovarao je mrznja u njenom esencijalnom obliku,...ti bre covece mrzis i reci...mrzis sve sto nisi ti i tvoja ideologija,...ono vrhunske legende sporis, a zlocince hvalis.
A ona godinama ovde satanizuje Srbe iz BiH, dakle celu jednu etničku zajednicu, što je mnogo bliže onome što su nacisti radili.


kakvo uobicajeno podmetanje, niti su ti zlocinci predstavnici svih Srba, anajmanje si ti,...koja cela etnicka zajednica je ikada ovde pomenuta, sem ovako od tebei one druge,ono bes pitanja se oslanjate na ljude koji vam za tonisu dali dozvolu...jel gledasti televizije iz BL,koje ne duvaju u tikvu sa babom, pa ne misli cela RS to sto ti ovde prodajes....po BEogradu, SRbiji i svetu, ima mnogo BOsanaca, ne znam zasto mislis da si ti njihov glasnogovornik,...


Simpa su ti ova velika slova
Pročitana si Anđo!
Zato te i treba zajebavati.
Dakle, živeo Ratko,živeo Radovan!
To je narativ koji ću uvek sa tobom i takvim kao ti.
Sa ozbiljnim ljudima ću razložno, a imam i pro i contra za obojicu za reći.

angie01 angie01 23:38 10.05.2024

Re: ujedno, moram ovde,

No, znam da je lakše nalepiti etiketu koja podrazumeva da ono što kaže nije vredno pažnje.


pa nije ovde stvar u tome, da l je Ivanji vredan paznje- svakako jeste, on je bio jedan genijala covek, koji je bio postovan i cenjen i van ovih granica,...nego sto se ne uklapa u njihove mantre i aposlutno svaka takva osoba se automatski osporava i to bez greske, svaki put,...i to sa nekim slabasnim i povrsnim infomacijama o njima,...dovoljno je da nije na njihovoj liniji-odmah je kvalifikovan za pljuvanje,...tako to rade bitange bez obraza.
predatortz predatortz 23:41 10.05.2024

Re: ujedno, moram ovde,

tako to rade bitange bez obraza.


Jeste! Kažu ahahahahaha,poziva se na neki portal iz Hercegovine...

angie01 angie01 23:43 10.05.2024

Re: ujedno, moram ovde,

Simpa su ti ova velika slova


e, velika slova i spojene reci- a ne mogu stalno da ispravljam, su posledica zalivene tastature, pa skljoca, hebiga, nova mi makina, a tastaura radi kao stara-kaze serviser, mora nova, ne moze da se ocisti.
Pročitana si Anđo!


ti bre ko ova sludjena,imas paranoje.

a za to tvoje zahvaljivanje- samo slobodno-to si ti, tvoj obraz, ja sa tim nemam nikakve veze,..a secam se kako si sve drugacije pricao do 2012....takav si karakter, smutljiv.
predatortz predatortz 23:50 10.05.2024

Re: ujedno, moram ovde,

a za to tvoje zahvaljivanje- samo slobodno-to si ti, tvoj obraz, ja sa tim nemam nikakve veze,..a secam se kako si sve drugacije pricao do 2012....takav si karakter, smutljiv.


Ja o Mladiću od 1992. imam prilično negativno mišljenje i stav da nije bio dorastao ulozi koja mu je zapala.

Ali ću pred tobom i takvim uvek reći živeo!

angie01 angie01 23:57 10.05.2024

Re: ujedno, moram ovde,

Ja o Mladiću od 1992. imam prilično negativno mišljenje i stav da nije bio dorastao ulozi koja mu je zapala.


pa ti se izgleda ne secas sta si sve pisao:)))


Ali ću pred tobom i takvim uvek reći živeo!


ovo je isto neka bolesna projekcija, kakve ja veze imam sa tvojim zahvaljivanjem-pa to si radio sto puta u raznim situacijama, ti to ozbiljno mislis...tebi je opsada SARajeva super taktikai bas te zabole za Sarajevoi slicni biseri,...tako da svoje nastupe ne vezujes za mene-zvuci idiotski.

svakako necu da vrtim ovu tvoju omiljenu mantru hiljaditi put...
predatortz predatortz 00:02 11.05.2024

Re: ujedno, moram ovde,

tebi je opsada SARajeva super taktikai bas


Briljantna!

Eno IDF koji ima daleko više vojnika, bolju tehniku, izuzetnu avijaciju, pa od Gaze pravi pustinju uz ogromne civilne žrtve.
Za par meseci 10X više nego VRS za četiri godine.

Samo, tu nešto suzicu ne puštaš...


angie01 angie01 00:12 11.05.2024

Re: ujedno, moram ovde,

...hebote, ti bi ovako 24/7.
kamilo_emericki kamilo_emericki 00:21 11.05.2024

Re: ujedno, moram ovde,

angie01

za tvoju informaciju-to je sramotno



Ti obožavaš da ljudima djeliš lekcije iz morala i ponašanja?
Ja sam napisao golu činjenicu koja je samo jedan mali kmenčić u bosanskohercegovačkom mozaiku. Nisam ni odobravao ni neodobravao.
ti pricaso pojedinacnim slucajevima gde olos koristi opstu metez- kako je i predator par puta zagovaraoovde daje trebalo, ili da trebai u tom smislu...

Ja pričam o anarhiji koja je vladala par mjeseci u Prijedoru, u kojoj su kolovođe bili mutni tipovi a svoju moć su generisali strahom. Zbog toga sam poredio Prijedor sa Banja Lukom ili Laktašima.
pane znam da li casni borci lazu, prekrajaju, menjaju pristup u zavisnosti od trenutne politicke atmosfereiono najvaznije- zahvaljuju se ratnim zlocincima.

Zašto si umojoj citiranoj rečenici ispustila Elisa?
Ponoč je već prošla i pomalo me mrzi da ti objašnjavam šta je Bosna, a i Hercegovina. Usput me malo strah da ćeš mi reći da ti bolje poznaš stanje tamo nego ja.
obicni ubica-koji nije ubio nikog?

hebote, pa ne prezas od mizerije- je l si uopste procitao sta o njemu, ili bez obzira po slobodnoj volji,..vi BOsanci ste stavrno posebna ekipa ovde na blogu- da ovog komentara, mislila sam da se ti razlikujes.

Ti sumnjaš u Predinu časnost kao i u časnost većine boraca u sve tri vojske ali ne sumnjaš u iskrenost i časnost tog snajperiste.
Ti imaš pravo na svoje sumnje ali bi trebala dozvoliti i meni pravo na moje sumnje.

izvini, al za vreme rata nisi bio tamo?...pa svi saovog blogasu rodjeni i odrasli u toj zemlji, nismomi ostali saMarsa,pa sadvi znatenesto, sto je za nas tajna.

Da bio sam tamo, vidio svašta, doživio svašta, poznavao mnoge ljude i zbog toga sve ovo pišem.

angie01 angie01 00:44 11.05.2024

Re: ujedno, moram ovde,

Ti obožavaš da ljudima djeliš lekcije iz morala i ponašanja?


cekaj, zar to nije tvoja specijalnost,...ono na poslednjoj strani bloga, moralna prozivka?

ja sam ti ovde samo vratila informaciju.


Zašto si umojoj citiranoj rečenici ispustila Elisa?


zato sto nisam pomno pratila njegova izlaganja o ratu i necu da komentarisem tako osetljivu temu vezanu za nekog, a da ne znam sta je i kako bilo, kao sto si ti recimo uradio za STukana.

Ti sumnjaš u Predinu časnost kao i u časnost većine boraca u sve tri vojske ali ne sumnjaš u iskrenost i časnost tog snajperiste.
Ti imaš pravo na svoje sumnje ali bi trebala dozvoliti i meni pravo na moje sumnje.


vidi,ovde si vec pokvaren, jer mi ucitavas nesto sto je bas bezobrazluk.

gde sam ja casnost vecine boraca sve tri vojske ikada pomenula,...gde si to video, o cemu pricas?

a o predatoru,...ja godinama nisam nista komentarisala vezano za njega-moze da ti potvrdi- smatrala sam da nisam bila u njegovim cipelamai da nemaqm sta da se mesam, a i on je tada bio sasvim drugaciji, umeren da tako kazem i kada mi seobratio na pp sa nekim pokusajem da objasni, pravda, isto sam mu rekla, tako je bilo do 2012. kada se promenila vlast, onda je on krenuo da serenda ovako, pa je onda krenuo da me stalkira sa jos dvojicom i ja sam vise godina to ignorisala,..znaci, meni je dokazao da nije castan kao covek, kakav je bio u tom sranju- samo on zna...


Da bio sam tamo, vidio svašta, doživio svašta, poznavao mnoge ljude i zbog toga sve ovo pišem.


na cudan nacin pises o necemu sto je jedan od najgorih zlocina koji se desio u BiH.
gvozden1 gvozden1 07:17 11.05.2024

Re: ujedno, moram ovde,

No, znam da je lakše nalepiti etiketu koja podrazumeva da ono što kaže nije vredno pažnje.

Pa nije etiketa reći da nije bog, i da je prevodilac.
Ništa drugo o njemu nije rečeno, nikakva kvalifikacije.

Ovo da je bio legendaran to jeste etiketa, ali druge vrste, one idolopokloničke, ono kad se svako ko je bio na njihovoj strani kuje u zvezde, bez obzira na to koliko se o njemu zna.

A da li je vredno pažnje njegovo mišljenje, jeste naravno.

Samo ne toliko da bi ono značilo Istinu, a ti si ga baš na taj način predstavila.
predatortz predatortz 09:18 11.05.2024

Re: ujedno, moram ovde,

tako je bilo do 2012. kada se promenila vlast,


Jebala te ova vlast! Ona je upravo spram pameti takvih kao što si ti. Površnih a nabeđenih da sve znaju i sve mogu.

Ti si meni godinama bila potpuno nezanimljiva i tvoje prenemaganje mi je bilo dosadno.
A onda je vas nekoliko počelo da vređa sve ono za šta sam se borio i što ima veliko značenje za mene.
Sa takvim se ne razgovara u svilenim rukavicama, ni lepo.
Na mržnju se ne uzvraća cvećem, niti lepom rečju, pa je od mene je na te teme nikad nećete ni dobiti.

Nema ovde glupih koji ne vide da za tebe srpske žrtve nisu vredne pomena, da mrziš Srbe iz Bosne koji su došli u "tvoj grad" i da nam želiš samo zlo.
Nisi jedina, ali si najglasnija jer si najgluplja u toj ekipi ovde.
Ti si bre idealan materijal za SNS, takvi tamo prave ozbiljne karijere.

Što se mene lično tiče, povraća mi se i na njih i na takve poput tebe.
angie01 angie01 09:39 11.05.2024

Re: ujedno, moram ovde,

Ti si meni godinama bila potpuno nezanimljiva i tvoje prenemaganje mi je bilo dosadno.


ajao sto lazes, ti si se meni obratio, ne ja tebi,...pa posle nakacio na vrat primitivnim stalkiranjem, sta si ti ovde sve ispisivao je tvoje lice.


A onda je vas nekoliko počelo da vređa sve ono za šta sam se borio i što ima veliko značenje za mene.


o cemu ti pricas, o tome da ja i svi normalni smatramo da je taj rat bio besmilsen i los, a ti da je trebalo da se desi, jer tvojoj majci hvala i Turci i cke materine,...pa sta mene briga sta je tebi vazno, sta je tu dobro a lose, vidi se po presudama, po broju mrtvih, raseljenih, unistenih,...tada si mi rekao, da si bio mlad i hebiga okolnosti, a sada si tvojojmajcihvala.


Nema ovde glupih koji ne vide da za tebe srpske žrtve nisu vredne ppmena, da mrziš Srbe iz Bosne koji su došli u "tvoj grad" i da nam želiš samo zlo.


e budalo bolesna, ovo ucitano stalno ponavljas, kako mislis meni srpske zrtve nisu vredne pomena, pa moji stradali su bili srbi-sto moze da bude bitno samo fasitima,...mi smo ovde zbrinuli dve srpske porodice,...ja sam bre odavde, ovo je moja kuca, a ti si dosao da mi kazes da sam izdajica, je l ne podrzavam tvoju destrukciju, o tome se radi, citaj malo sta pisu ljudi, kojima ste seli na kicmu i maltretirate svojim vrdnostima, znaci, ja reagujem na tvoje nasilnistvo, a ne na to da li si doso, ili si poso, ovde je manje vise, svako odnegde dosao, al ne upire prstom na domicilno stanovnistvo, koje treba promeniti po rs meri.

Nisi jedina, ali si nakglasnija jer si najgluplja u toj ekipi ovde.


jao jeste, kaze tvojojmajcihvala lik, koji koristi porn primitivizme, da brani svoju retrogradnost.
Što se mene lično tiče, povraća mi se i na njih


sve podrzavajuci sve vezano za njih i za one oko babe.,...toliko ti se povraca,...ti si bre njihov eksponent.
predatortz predatortz 09:45 11.05.2024

Re: ujedno, moram ovde,

sve podrzavajuci sve vezano za njih i za one oko babe.,...toliko ti se povraca,...ti si bre njihov eksponent.


Niti bio, niti jesam. Ali zahvaljujući pameti akvih poput tebe, guziće vas oni još sto godina.
angie01 angie01 09:54 11.05.2024

Re: ujedno, moram ovde,

Niti bio, niti jesam.


ma kako nisi, uvek branis sve njihove poteze, radujes se kada pobede na izborima- to je tvoja opcija i tvoj interes.


guziće vas oni još sto godina.


uz tvoje tapsanje...baska sto si jasno odvojio, nas i sebe,...tebe nece da guze, jer si na toj strani...a i uobicajeno se radujes tome sto se desava drugima.

...kao svaka primitivna agresivna seljobercina.
predatortz predatortz 10:00 11.05.2024

Re: ujedno, moram ovde,

ma kako nisi, uvek branis sve njihove poteze, radujes se kada pobede na izborima- to je tvoja opcija i tvoj interes.


Za koga glasam nije tajna. Tako da lažeš jadno i očigledno.
A upropašćavanju Srbije i Republike Srpske koje oni rade ja se radovati ne mogu.

Toliko o tvojim "istinama" i njima.
angie01 angie01 10:59 11.05.2024

Re: ujedno, moram ovde,

Za koga glasam nije tajna.
bas me briga ya koga glasas.


Tako da lažeš jadno i očigledno.


kako mislis lazem, pa ovde si branio apsolutno svaki njihov potez, tako da si ti sa te strane....kao protiv njih si, al ne das da perce padne na njih.


Toliko o tvojim "istinama" i njima.


...to, koliko si spreman da lazes, si isto pokazao vise puta.

...i ovde c u da prekinem ovo uzaludno zamajavanje s tobom.
angie01 angie01 18:55 11.05.2024

Re: ujedno, moram ovde,

Ti imaš pravo na svoje sumnje ali bi trebala dozvoliti i meni pravo na moje sumnje.


posto sam ovo ispustila,...samo da priupitam, jer sve vreme komentarises kao fejk Alisa u zemlji cuda,...je l ti nisi nikada cuo za plan Ram?...je l znas ko je bio Vladimir Srebrov-Milan Nikolic?

(milsim, potpunoje bez veze da se godinama folirate oko toga zasto je rat vodjen, ko ga je organizovao i zasto, pa ti jos spominjes neku casnost vs eto haoticnost, koja nema nikakve veze sa komandom i slicno...)
angie01 angie01 18:59 11.05.2024

poruka za mikija

ako mozemo da se dogovorimo da budes pristajan-ok,..ako ne, nema potrebe da pazim na podmetanje tvojih neprimerenih uvreda i to necu dozvoliti...da ne bude posle da nesto nije bilo jasno,...tuzno je sto uopste odraslom coveku treba da upucujem ovakva uputstva.
predatortz predatortz 12:17 13.05.2024

Re: ujedno, moram ovde,


Za tvoju informaciju, dosta Srba u Bosni i Hercegovine Bošnjake naziva Turcima.


Za ovo je moja baba mudro govorila:
A što im tepate? pa oni bi voleli da su Turci!
angie01 angie01 12:36 13.05.2024

Re: ujedno, moram ovde,

Za ovo je moja baba mudro govorila:
A što im tepate? pa oni bi voleli da su Turci!


je l ona baba, sto ti je lupila samar za rec babo?...pa hebiga, ovo su posledice.
predatortz predatortz 12:39 13.05.2024

Re: ujedno, moram ovde,

angie01
Za ovo je moja baba mudro govorila:
A što im tepate? pa oni bi voleli da su Turci!


je l ona baba, sto ti je lupila samar za rec babo?...pa hebiga, ovo su posledice.


Meni baba nikad nije lupila šamar. Majka je izuzetno prezirala turcizme i nije ih dozvoljavala u kući. Razumljivo, nad njenom porodicom su muslimani izvršili strašan pokolj.

Edit:

I nije bio babo, to se Srpčetu nije omicalo.
Rekao sam "upao" umesto "pao", a to "upao" je bilo svojstveno muslimanima kada hoće da kažu da su pali.
angie01 angie01 12:52 13.05.2024

Re: ujedno, moram ovde,

I nije bio babo, to se Srpčetu nije omicalo.


ovo stavrno jezivo zvuci, iako nije istina, dala sam primer na koji si skocio, a dete srpce...


Majka je izuzetno prezirala turcizme i nije ih dozvoljavala u kući. Razumljivo, nad njenom porodicom su muslimani izvršili strašan pokolj.


od tucizama, do devedesetih.

ja necu da iznosim, sta je sve prosla porodica moje bake i od koga i kako,...pa je nas decu ucila, brat neka ti bude mio, ma koje vere bio...jer zlo nema naciju ni veru.

eno vidim onaj vas morz, opet lupeta u tom smislu, a ovamo kmeci na lazno tumacenje krivice druge strane,...nijedan narod nije zlocinacki, zlocinci su pojedinci....
predatortz predatortz 13:00 13.05.2024

Re: ujedno, moram ovde,


ovo stavrno jezivo zvuci, iako nije istina,


Eto, pitaj Srbe iz Bosne ovde na blogu koliko im se to često omicalo, osim u zajebanciji.
Odnosno, koliko puta su umesto tata rekli ocu babo?

Znam tačan broj kada sam ja u pitanju, a da se nisam zajebavao - 0!

I ničeg tu jezivog nema.

Babo nisu govorili ni urbani muslimani. bar ne u javnosti. Po kući, u krugu porodice, to već ne mogu da tvrdim.

pa je nas decu ucila, brat neka ti bude mio, ma koje vere bio...jer zlo nema naciju ni veru.


Vidim, tebe je naučila!

Iskreno, mene nisu tako učili. Niti ti može biti brat neko ko te je do juče vijao da te kolje ili guši plinom.

Pojedinačno, čovek može biti dobar ili loš. Narodi imaju svoju istoriju, dobrih ili loših odnosa.
U tom smislu ih i posmatram.

angie01 angie01 14:18 13.05.2024

Re: ujedno, moram ovde,

Eto, pitaj Srbe iz Bosne ovde na blogu koliko im se to često omicalo, osim u zajebanciji.
Odnosno, koliko puta su umesto tata rekli ocu babo?


uh,jakemustre,..jatidadoh primeroddecakaiz Sarajeva- Srbina...inaceista recseurednopojavljuje u srpskoj literaturi-kod Bore Stankovica, npr.
I ničeg tu jezivog nema.


kako nema, fasisoidan otklon prema recima, to je stvarno specijalna vrsta zatucanosti.


Vidim, tebe je naučila!


pa jeste,menene interesujenecija nacionalnost,nitije ona zabilo sta bitna-sem za licnu upotrebu,...zivelasam viseputau visenacionalnim sredinama, cak i onim razlicitih rasa i nista tu nije bilo drugacije medju njima i ljudi su isti svuda, dele se samo na dobre i zle.
predatortz predatortz 15:56 13.05.2024

Re: ujedno, moram ovde,

kako nema, fasisoidan otklon prema recima


Tako to vide površni ljudi.
Zapravo, radi se o otklonu prema načinu govora koji nije u skladu sa maternjim jezikom. Štaviše, uličarski je, primitivan i veoma prost.
Takvi su se i služili turcizmima, izuzevši one turcizme koji su ušli u standardni srpski jezik, a koje svi koristimo. Kao što koristimo i germanizme.

Ti tvoji, ako su stvarno koristili te turcizme, ono babo, nena, haman, zaman su verovatno bili neobrazovani, ili poltroni jer je bilo i takvih koji su podilazili onima koji tako govore.

U boljim kućama haman, zaman, babo, nena, daidža, dedo, bolan, bona... to se nije tolerisalo. Ni u muslimanskim, da ne govorim o hrišćanskim!
angie01 angie01 16:37 13.05.2024

Re: ujedno, moram ovde,

Tako to vide površni ljudi.
Zapravo, radi se o otklonu prema načinu govora koji nije u skladu sa maternjim jezikom. Štaviše, uličarski je, primitivan i veoma prost.
Takvi su se i služili turcizmima, izuzevši one turcizme koji su ušli u standardni srpski jezik, a koje svi koristimo. Kao što koristimo i germanizme.


bozemesacuvaj, koliko si ti glup lik.
Ti tvoji, ako su stvarno koristili te turcizme, ono babo, nena, haman, zaman su verovatno bili neobrazovani, ili poltroni jer je bilo i takvih koji su podilazili onima koji tako govore


i zesce primitivan.


U boljim kućama haman, zaman, babo, nena, daidža, dedo, bolan, bona... to se nije tolerisalo. Ni u muslimanskim, da ne govorim o hrišćanskim!

ahahahaha,...prvi put cujem da se jezik tako kontrolise, ne taj o kome pricas, nego bilo koji,...ono, ko isterivanje djavola, jezicki egzorcizam:))))

ovaj komentar ti je idiotizam veka, mora se uramiti!
predatortz predatortz 16:56 13.05.2024

Re: ujedno, moram ovde,

ahahahaha,...prvi put cujem da se jezik tako kontrolise


Verujem da prvi put čuješ. Jer si primitivka!

Da li se, primera radi, u tvojoj kući govori onaj šabanski, dorČolski, ala Džej i Lero?
Ili si deci govorila da im to ne priliči ako si primećivala nešto od toga u njihovom govoru?

Je li sad malo jasnije?

Mada, strepnja mi je jača od nade pošto ovde ispoljavaš visok stepen nepismenosti.
A sve kao pisano u brzini i te fore...
angie01 angie01 21:22 13.05.2024

Re: ujedno, moram ovde,

Verujem da prvi put čuješ. Jer si primitivka!



Da li se, primera radi, u tvojoj kući govori onaj šabanski, dorČolski, ala Džej i Lero?


pa to sto si ti naveo kao primere, to nema veze sa sabanskim, to su sve reci, fraze, koje se koriste ne samo u Bosni, imas u knjizevnosti, poeziji i babo i aman zaman,.....a inace reci koje se svojom upotrebom izbore za zvanicnu upotrebu, postaju regularne, a ne satrovacke.
Je li sad malo jasnije?


znaci, em nemas pojma, em podmeces svoju mrznju prema turcimima, kao ulicarske izraze.
Mada, strepnja mi je jača od nade pošto ovde ispoljavaš visok stepen nepismenosti.


jao da, zaboravilasam da si ti ima najbolju nastavnicu srpskog u Tuzli, koja je tebe superjornije opismenila:)))

pa ti si biserko:)))
predatortz predatortz 21:57 13.05.2024

Re: ujedno, moram ovde,

jao da, zaboravilasam da si ti ima najbolju nastavnicu srpskog u Tuzli, koja je tebe superjornije opismenila:)))


Tačno! Tvoja kod nas ni u Moluhama predavala ne bi. Naravno, ako su joj i drugi prolazili ispod radara, a ne samo ti.

Što se podmetanja tiče, nema ga u mojim komentarima. Prosto, postoji govor obrazovanijih i govor ulice. Ovde, u Tuzli, Londonu, gde god...
Ono što ti promovišeš, iz neznanja ali bezobrazno uporno, kao govor Bosne je zapravo govor mahalaša. Nije govor obrazovanih ljudi, bili oni Srbi, Hrvati ili bosanski muslimani.
Kao što i ovo zemunsko šuškanje i ša e tebra može biti simpatično za zezanje, ali i jako uvredljivo kada nekom pismenom Zemuncu namećeš da je to govor koji reprezentuje njega i njegovu porodicu.

Verujem da postoje budale koje misle da svi Zemunici govore kao ti Šabani. Zapravo, znam to! Takvi me sa tim "š" i "brate" dočekuju i važno ističu svoje "znanje". Kao i ti koja si ubeđena da znaš ko je kako govorio u Bosni. Šabanerija i kompleksaši su ravnomerno raspoređeni i jednako su/ste dosani sa tim vašim "znanjem".



angie01 angie01 22:22 13.05.2024

Re: ujedno, moram ovde,

biserko,..pa nije zemunski s i brate,..a babo i aman zaman uredno mozes da nadjes u knjizevnosti i pesmama,...to svojom mrzanjom ne mozes da potres.

...a nije mi jasno ovo tvoje beskonacno brljavljenje,...ono pokrivas blog o antifasizmu nekim idiotizmima, bozemesacuvaj.

predatortz predatortz 22:30 13.05.2024

Re: ujedno, moram ovde,

ono pokrivas blog o antifasizmu nekim idiotizmima, bozemesacuvaj.


Kakav blog, takve i besede!

Sve zavisi od toga ko i šta piše.

Ne možeš očekivati da se na tvojim blogovima vodi ozbiljna rasprava o bilo kojoj temi.

Nemoj da se ljutiš, ali nisi ti taj kalibar autora.

Ti mu više dođeš za kačenje klipova i nekrologe, a voliš ih u pičku materinu.
angie01 angie01 23:07 13.05.2024

Re: ujedno, moram ovde,

njaonjaonjao,...ti bre na svim blogovima tupis jedno te isto, imas vijetnamski sindrom i 24/7 bi kenjao o necemu za sta bi svako normalan davno zacutao.

Nemoj da se ljutiš, ali nisi ti taj kalibar autora.


ja se na tebe i bratiju ne ljutim, prvo, hvala bogu pa ne licimo ni po jednom zarezu, a drugo, sto se vise navprezes nekim uvredama, upravo toliko podvlacis koliko sam ja ok.
predatortz predatortz 10:32 09.05.2024

A sad o "heroju" sa spomenika



На овој слици такође видите сцену у којој Ваљевски партизани спроводе на стрељање српске сељаке 1941. године. Међу егзекуторима (други с десна) се налази и ”јунак” ове приче, који има најлепши споменик на Баирском гробљу у Ваљеву, Хрват и комунистички ”народни херој” Стјепан ”Стево” Филиповић.

Ово је уједно и једна од ретких сачуваних фотографија, која приказује ваљевске партизане како спроводе на стрељање ”сумњиве” српске сељаке, августа 1941. године. Види се да су осумњиченима везане руке на леђима, а међу осморицом партизана који их спроводе, поред Хрвата Филиповића запажа се и неколико врло младих, вероватно и малолетних момака. Фотографија је први пут објављена у књизи Бранка Матића “Ваљевски партизани 1941-1942. на фотографијама Бранка Јокића“. На страни 100-101, аутор, иначе рођени Ваљевац препознаје да је други сдесна чувени ”народни херој” Стјепан Филиповић.

Стјепан Филиповић се истакао у још једном злочину. У јесен 1941. године, Јосип Мајер и Стеван Борота тестером су пресекли сина славног Солунца Велисава Петровића, председника општине Дивци код Ваљева, док је ”народни херој” Стјепан Филиповић био један од џелата који су држали жртву док су га хероји Мајер и Борота секли комад по комад. Цело село су окупили да гледа ритуално убиство. Одјек злочина био је тако страшан, да се чак и сам Јосип Броз Тито те јесени одрицао партизанског одреда Стевана Бороте (кога је након рата одликовао највишим партизанским ордењем). Почетком 1942. године сву тројицу ухватили су Недићевци и јавно их обесили у Ваљеву.


Dakle, u avgustu 1941. hrabri Hrvat Stjepan ubija srpske civile jer su "sumnjivi".
Pa, upravo to je radio i okupator.
Samo nije sekao ljuie testerom.

Smrt fašizmu! Smrt komuni! Sloboda Srbiji!
angie01 angie01 10:46 09.05.2024

Re: A sad o "heroju" sa spomenika

ja sa tobom da se gurkam oko toga sta je fasizam i ko su oslobodioci i borci protiv istog- necu, to smo vec obavili jedno 100 puta,...svakako me tvoj mrak ne interesuje, a narocito ne revizija u kojoj hrabri Srpski narod sa pozicije heroja i pobednika, trpas na stranu gubitnika i kolaboracionista,...to ti vidi sa svojom ideologijom.


sa sve tekstom sumnjive sadrzine, skinutog sa fejsbuk naloga srpskih cetnika iz Australije,...koji su svi pobegli posle drugog sv rata, da ne bi odgovarali za svoje zlocine.
predatortz predatortz 10:52 09.05.2024

Re: A sad o "heroju" sa spomenika

ja sa tobom da se gurkam oko toga sta je fasizam


Utvrdili smo da nemaš pojma. da imaš, ne bi stavljala VRS u taj skup.

Jer ako smo mi fašisti, ovo su onda antifašisti:









angie01 angie01 10:57 09.05.2024

Re: A sad o "heroju" sa spomenika

Utvrdili smo da nemaš pojma


ne, nego smo utvrdili da si ti zatucani ideoloski zabetonirani primitivac.
predatortz predatortz 11:01 09.05.2024

Re: A sad o "heroju" sa spomenika

angie01
Utvrdili smo da nemaš pojma


ne, nego smo utvrdili da si ti zatucani ideoloski zabetonirani primitivac.


Što?
Što sam postavio fotografije antifašističke vojske protiv koje sam ratovao?
Pa što ti sad ti tvoji smetaju?
Oni su ratovali protiv Ratka i imali status regularne jedinice, sa najvećom počasti u A BiH, a to je naziv "Slavna".

Budi dosledna, stani iza svojih.
Jer, ako ti smeta Ratko, onda su ovi tvoji.
principessa_etrusca principessa_etrusca 11:11 09.05.2024

Re: A sad o "heroju" sa spomenika

Колико је међу слављеним народним херојима било психопата, а генерације су ишле у школе које су носиле њихова имена, рецимо Саве Ковачевића и Драгице Правице?

ЛИНК
Spiridon Spiridon 11:18 09.05.2024

Re: A sad o "heroju" sa spomenika

Što?
Što sam postavio fotografije antifašističke vojske protiv koje sam ratovao?
Pa što ti sad ti tvoji smetaju?
Oni su ratovali protiv Ratka i imali status regularne jedinice, sa najvećom počasti u A BiH, a to je naziv "Slavna".

Budi dosledna, stani iza svojih.
Jer, ako ti smeta Ratko, onda su ovi tvoji.


jbg tema je puno sira ... ajmo malo globalnije
angie01 angie01 11:19 09.05.2024

Re: A sad o "heroju" sa spomenika

Budi dosledna, stani iza svojih.


moji nisu zlocinci- ni jedni, ni drugi ni treci, rekoh ti, ako mislis da pod etiketom SRbin, sve moze i prasta se, nesto si se zahebao.
Jer, ako ti smeta Ratko, onda su ovi tvoji.


pa nije valjda....
predatortz predatortz 11:20 09.05.2024

Re: A sad o "heroju" sa spomenika

Spiridon
Što?
Što sam postavio fotografije antifašističke vojske protiv koje sam ratovao?
Pa što ti sad ti tvoji smetaju?
Oni su ratovali protiv Ratka i imali status regularne jedinice, sa najvećom počasti u A BiH, a to je naziv "Slavna".

Budi dosledna, stani iza svojih.
Jer, ako ti smeta Ratko, onda su ovi tvoji.


jbg tema je puno sira ... ajmo malo globalnije


Neonacizam odavno divlja.

Nadam se ovom ishodu:



Pa nek' je i crvena!
angie01 angie01 17:10 09.05.2024

Re: A sad o "heroju" sa spomenika

ЛИНК


ti serendas nesto sa tekstom napisanim na sajtu slobidna hercegovina,...pa buahahahahaha.
predatortz predatortz 17:12 09.05.2024

Re: A sad o "heroju" sa spomenika

angie01
ЛИНК


ti serendas nesto sa tekstom napisanim na sajtu slobidna hercegovina,...pa buahahahahaha.


A ti tvrdiš da bolje od Hercegovaca znaš ko je njih ubijao?
gvozden1 gvozden1 17:17 09.05.2024

Re: A sad o "heroju" sa spomenika

Стјепан Филиповић се истакао у још једном злочину. У јесен 1941. године, Јосип Мајер и Стеван Борота тестером су пресекли сина славног Солунца Велисава Петровића, председника општине Дивци код Ваљева,

E uz ovu priču sam ja rastao.
To je bila poznata stvar, koju su komunisti zabašurili i Boroti i Majeru dali ulice u Valjevu.

Naravno, priču sam čuo od svoje babe kojoj verujem, tj verovao sam joj.
Dokaza nema, a sve je kasnije svedeno na, ma to su samo priče.

O tome sam razgovarao sa Gorranom, komunistom sa dna kace, i on je čuo za priču, ali naravno, nema, kaže, dokaza.


Tražio je neki dokaz od mene, ali sam mu rekao isto što i sad, da sam za to čuo od svoje babe, i da ja u to ne sumnjam.
principessa_etrusca principessa_etrusca 11:15 09.05.2024

Парада

predatortz predatortz 11:17 09.05.2024

Re: Парада

Парада



Colin_bgd Colin_bgd 11:19 09.05.2024

Re: Парада

principessa_etrusca


Jebote, nije po sleeper cell pravilima da postiras ovakve klipove willi-nilly!

Zeno, da li si normalna!

Sta ce da ti kaze kontrola???
angie01 angie01 11:20 09.05.2024

Re: Парада

ja obozavam, kada cetici velicaju komunisticku Rusiju, to mi je najveci frik fazon.
predatortz predatortz 11:23 09.05.2024

Re: Парада

angie01
ja obozavam, kada cetici velicaju komunisticku Rusiju, to mi je najveci frik fazon.


Ja nisam četnik. Bio bih verovatno da sam rođen u to vreme jer sva muška čeljad za vojsku prispela iz moje šire porodice su bili.
Ja sam časno služio u dve vojske - JNA i VRS. Ni jedna nije bila četnička, niti fašistička.


angie01 angie01 11:24 09.05.2024

Re: Парада

Sta ce da ti kaze kontrola???

pa ona je prilicno jasna, slabo je obucena za sleeper cell.
Colin_bgd Colin_bgd 11:28 09.05.2024

Re: Парада

predatortz
angie01
ja obozavam, kada cetici velicaju komunisticku Rusiju, to mi je najveci frik fazon.


Ja nisam četnik. Bio bih verovatno da sam rođen u to vreme jer sva muška čeljad za vojsku prispela iz moje šire porodice su bili.
Ja sam časno služio u dve vojske - JNA i VRS. Ni jedna nije bila četnička, niti fašistička.



Nisi sluzio casno (jer je to fizicki nemoguce), nego ponizno. Da si sluzio casno u jednoj ne bi mogao casno i u drugoj i obrnuto. Stvar obicne (ne)kompatibilnosti, dijametralno suprotnih pojava...

Cini mi se da ni tada, a ni sada, jednostavno nemas ni najminimalnijeg pojma o tome u sta si bio upetljan...

Znam, znam, ajde odgovori mi nesto, ali ovo sto sam napisao je cinjenica i ti si nje podsvesno vrlo svestan...
angie01 angie01 11:30 09.05.2024

Re: Парада

Ja nisam četnik.


zovi kako hoces, al ste obozavaoci istih, delite iste ideje i ideologiju.

sva muška čeljad za vojsku prispela iz moje šire porodice su bili.


pa nisi ti kriv zbog toga.


Ja sam časno služio u dve vojske - JNA i VRS. Ni jedna nije bila četnička, niti fašistička.


hebiga VRS je osudjena za gomilu ratnih zlocina i zlocina protiv covecnosti i mnogi njeni oficiri- i vojni i policijski- su procesuirani zbog toga,...a ti licno se hvalis i zahvaljujes na tim akcijama.


kako god, ovo nije blog o tom ratu o kome si se ti vise puta izjasnio....tako da znamo, ne moras ponovo.
predatortz predatortz 11:33 09.05.2024

Re: Парада

a ti licno se hvalis i zahvaljujes na tim akcijama.



I opet ću na dan pobede nad zlom protiv kog smo se borili!

Hvala i slava!
angie01 angie01 11:34 09.05.2024

Re: Парада

I opet ću na dan pobede nad zlom protiv kog smo se borili!

Hvala i slava!


i onda ces da kmecis nad rezolucijom....i bice neko drugi kriv.


a zlo je bilo sta- komsije druge vere....ovo je retoricki.
predatortz predatortz 11:36 09.05.2024

Re: Парада


i onda ces da kmecis nad rezolucijom....i bice neko drugi kriv.


Ne! Za to me boli kurac! Nisam dizajniran da savijam kičmu. A ni njihov fašizam nije doveka, istrpićemo koliko moramo.
ne dugo, nadam se.
Colin_bgd Colin_bgd 11:37 09.05.2024

Re: Парада

Nisam dizajniran da savijam kičmu.

Eh, sad...

Ista ti je momentalno slomljena, one sekunde kad si obukao uniformu tzv. VRS...
predatortz predatortz 11:40 09.05.2024

Re: Парада

Colin_bgd
Nisam dizajniran da savijam kičmu.

Eh, sad...

Ista ti je momentalno slomljena, one sekunde kad si obukao uniformu tzv. VRS...


Kada nešto obučeš dobrovoljno, onda te niko nije lomio.
Znaš, meni država nije zabranila da studiram kao što to ti nisi mogao zbog režima, ja sam bio redovan student početkom rata. Mogao sam da ne obučem tu uniformu, a jesam je obukao.
Svojom voljom i ne kajem se.


angie01 angie01 11:44 09.05.2024

Re: Парада

Svojom voljom i ne kajem se.


s obzirom na ucinak, ovo moze da izjavi, samo neko kome ozbiljno nije dobro...svako normalan kapira da je to bilo veliko, besmisleno sranje u kome su u najgorim zlocinima stradali neki ljudi-oni kojima je ta zemlja bila jednako domovina,...sama ideja da neko ima neka veca prava i zbog toga moze da ubija druge-je bolestina i zlo,...poznato iz istorije.
Colin_bgd Colin_bgd 11:48 09.05.2024

Re: Парада

predatortz
Colin_bgd
Nisam dizajniran da savijam kičmu.

Eh, sad...

Ista ti je momentalno slomljena, one sekunde kad si obukao uniformu tzv. VRS...


Kada nešto obučeš dobrovoljno, onda te niko nije lomio.
Znaš, meni država nije zabranila da studiram kao što to ti nisi mogao zbog režima, ja sam bio redovan student početkom rata. Mogao sam da ne obučem tu uniformu, a jesam je obukao.
Svojom voljom i ne kajem se.



Nisi svojom voljom. Volju drugih ne kreiras samo brutalnom silom i prisilom, postoje i mnogo rafinisanije metode...

Nisi imao ni promil sanse da ne uradis tacno ono sto su od tebe i odredjenog broja bosanskih pravoslavaca ocekivali...

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana